İki pc arasında kaldım :confused1:
Eğer Türkiye de yaşıyorsanız HP den uzak durun derim ancak Lenovo da da AMD işlemci var.
Kötü işlemci değil aslında ama bir HP deki işlemci de değil yani.
Elim varmıyor ama bu iki tercih arasında HP yi alırdım ben olsam.
A-10 4600MAMD A10 İşlemci mimarisinin yeni olduğunu duydum, karasız kaldım.
HP Laptop'um var ve garantisi bitmesine 2 ay kala servise gönderdim, şarj sorunu , kamera ve klavyede sorun vardı.
Daha önceden kendim laptop'un içini açmama rağmen ve 5 adet vida eksik takmama rağmen bunu sorun etmeyip,
Klavyemde "0" tuşu benim tarafımdan kırılmıştı, ve yazılar silinmişti, bunu servise söyledim hiçbir feedback olmadan herşeyi yapıp,
10 gün içersinde teslim ettiler laptopu hiç bir yok siz makinayı açmışsınız tuşu siz çıkarmışsınız gibi telefonlar almadım,
Ve sıfır batarya sıfır ekran ve sıfır klavye ile geri gönderdiler laptop'u.
Dell laptopum var. Garantisinin bitimine 1 hafta kala "içinden söküp harici disk" olarak kullandığım HDD bozuldu.
Servisini aradım, iş yerime geldiler, ben arızalı HDD yi ellerine verdim, ben zaten 7200RPM disk kullanıyorum. Kendi orjinal diskini ben harici olarak kullnıyorum içine takmaya gerek yok diyerekten aldım.
1 gün sonrada arayıp hizmetimizden memnunmuydunuz diye aradılar.
Eğer bundan daha iyi bir servis hikayen yoksa bahsetme hocam bana
Gerçek şu ki HP kullanıcıları servislerinden çok şikayet eder. Geçen bir ASus kullanıcısı da çok vahim olaylar yaşamıştı, konu içinde de bir çok kişi bende Asus kullanıyorum ama hiç sıkıntı yaşamadım dedi.
Bu işler biraz şans işi, servis elemanlarının o anki piskolojik durumlarına, işlerini ne kadar sevmelerine bağlı.
Dell'in servisini anlatmaya gerek yok hocam dell desen yeterliydi
Asus aynen öyle çok daha vahim, ama HP öyle Türkiye'deysen sakın alma servisi çok kötü denilecek bir servisi yok ben o yüzden dedim
Arkadaşın monster'ı vardı servise gönderdi onlar bi hata bulamadılar, sırf kullanıcının içi rahat etsin diye ekran kartını ve ekranı değiştirdiler
HP dünyanın en büyük bilgisayar üretcilerinden. En büyüğü geç en iyilerinden bunu kabul etmek lazım.
ABD de en favori markalardan birisi HP zaten özellikle kurumsal anlamda HP baya bir popüler.
Ancak gel görki HP bölgesel tavır uyguluyor. Ben kullanmadım hiç, hiç servisine gitmedim, görmedim. Patronum 5 senelik HP pavilion kullanıyor ve öyle basit bir modeli değil. Elit bir model 5-6 sene önce 4500TL ye mi ne almış öyle bişey yani...
LCD arka kapağın menteşe yeri kırılmış plastik açılıp kapanırken sıkıntı yaratıyor. Kapağı değiştirmek için servisi aradım.
Parası ile kapağı satın almak istedik. 5 senelik elit bir ürüne destek ve hizmet sunamıyorlarmış
Yedek parça yokmuş vs miş.
Bende sahibinden.com dan aldım 2. elini buldum arızalı cihazdan söktüm bizimkine taktım
HP serivisi ilgilenmedi bile halbuki 100-200$ bile çekse bizim patron amaaan alalım gitsin diyecekti
Genel kanı HP servisleri sıkıntılı oluyor, çok okudum çok duydum. Ancak ben sadece bir ilgisizlik yaşadım, sıkıntı vs yaşamadım çünkü henüz servislik bir durum yaşamadım hiç bi HP de.
Bu rahatlık o büyüklükten kaynaklanıyordur, ama ben hiç sıkıntı yaşamadım. Şans meselesi birazda ya