The Judge
Profesör
- Katılım
- 22 Şubat 2015
- Mesajlar
- 4,182
- Reaksiyon puanı
- 5,193
- Puanları
- 293
Rockstar Games'in üst kuruluşu olan Take-Two Interactive 2023 Nisan - 2024 Mart dönemine tam 89 milyon dolarlık pazarlama bütçesi ayırdı.
Öncelikle nedir bu pazarlama bütçesi?
Pazarlama bütçesi, bir işletmenin çeyreklik veya yıl boyunca pazarlama ile ilgili projelere harcamak istediği tüm parayı ana hatlarıyla belirtir.
Pazarlama bütçeleri ücretli reklam, sponsorlu web içeriği, yeni pazarlama personeli, kayıtlı bir blog alanı ve pazarlama otomasyon yazılımı gibi giderleri içerebilir.
Video oyun sektörünün önemli isimlerinden biri olan Rockstar Games, uzunca bir süre dikkatleri üzerine çekmiş durumda. Dünyanın en popüler açık dünya oyunlarından biri olan Grand Theft Auto serisinin yeni oyunu GTA 6 ile ilgili çalışmalarında son aşamalara geldiği söyleniyor. Ancak Rockstar Games, konuyla alakalı hiç bir açıklama yapmadı.
Şirketin uzun süredir sessiz kalışı, oyunseverlerin dikkatlerini üst kuruluş olan Take-Two Interactive'e yöneltmesine neden oldu. Kısa süre önce yaşanan bir gelişme, oyunseverlerin neden Take-Two Interactive'i yakın takibe aldıklarını açıklarken, aynı zamanda şirketin GTA 6'yı ne zaman tanıtacağı ile ilgili de büyük bir ipucu sağlıyor.
Take-Two Interactive, 2023 Nisan ile 2024 Mart dönemi için 89 milyon dolarlık pazarlama bütçesi ayırmış durumda. Bütçenin böylesine büyük olması, şirketin bu dönemde aynı büyüklükte bir projeyi hayata geçirip oyuncuların beğenisine sunacağını bir göstergesi.
Bu kadar kısa bir araya devasa bir bütçe ayrılmasının nedeni hakkında bir açıklama yapılmasa da bütçenin GTA 6 için olabileceği düşünülüyor.