Google Chrome Kilitlenme Sorunu

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan kaqan55
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

kaqan55

Öğrenci
Katılım
17 Mart 2014
Mesajlar
37
Reaksiyon puanı
1
Puanları
0
[h=1]"Hata! Google Chrome kilitlendi!"[/h][h=3]Sorun[/h]Bu hata, Google Chrome beklenmedik bir şekilde kapandığında görüntülenir.
[h=3]Çözümler[/h][h=4]Tarayıcıyı yeniden başlatmayı deneyin.[/h]Mümkün olduğu durumlarda, Google Chrome önceki tarama oturumunuzdaki web sayfalarını geri yükler.
[h=4]Bilgisayarınızda Internet Download Manager yüklü mü?[/h]Bilgisayarınızda Internet Download Manager yüklüyse, IDM sürüm 6.03 Beta'ya geçin veya Seçenekler > Genel bölümüne giderek "Gelişmiş tarayıcı entegrasyonunu" devre dışı bırakın.
[h=4]Çakışan yazılım olup olmadığını kontrol etme.[/h]Adres çubuğuna about:conflicts yazarak Windows'da çakışan yazılım kontrolü yapabilirsiniz. Google Chrome'un çökmesine neden olduğu bilinen bir yazılımınız varsa, söz konusu yazılım, çakışmayı gidermek için önerilen işlemlerle birlikte bu sayfada sizin için vurgulu gösterilir. Birçok durumda, çakışan yazılım, virüsten koruma yazılımı kullanılarak kaldırılması gereken kötü amaçlı yazılım çıkmaktadır.
[h=4]Tarayıcınızda yeni bir kullanıcı profili gerekip gerekmediğini denetleyin.[/h]Bu mesaj sürekli karşınıza geliyorsa, tarayıcınızın kullanıcı profili bozulmuş olabilir. Öncelikle, Default alt klasörünü User Data klasörünüzden başka bir yere taşımayı deneyerek sorunun düzelip düzelmediğine bakın:

  1. Windows Gezgini'ni açmak için Windows tuşu
    SNP_2894099_en_v1
    +E
    klavye kısayolunu kullanın.
  2. Görüntülenen Windows Gezgini penceresinde, adres çubuğuna aşağıdaki bilgiyi girin. Windows
    • Windows XP: %USERPROFILE%\Local Settings\Application Data\Google\Chrome\User Data\
    • Windows Vista/ Windows 7/ Windows 8: %LOCALAPPDATA%\Google\Chrome\User Data\
    Mac OS X: ~/Library/Application Support/Google/Chrome/Default
    Linux: ~/.config/google-chrome/Default
  3. Tamam'ı tıklayın.
  4. Açılan pencerede, "Default" klasörünün adını "Yedek" olarak değiştirin.
  5. "Yedek" klasörünü "User Data" klasöründen alarak bir seviye yukarıdaki "Chrome" klasörüne taşıyın.
Hatayı görmeye devam ederseniz, mevcut profilinizin yerine kullanmak üzere yeni bir kullanıcı profili oluşturmayı deneyin.
[h=4]Korunan sistem dosyalarıyla ilgili sorunları denetleyin.[/h]
  1. Başlat menüsü > Çalıştır'a gidin.
  2. Şunu girin: SFC.EXE /SCANNOW (SFC.EXE ile /SCANNOW arasında bir boşluk bıraktığınızdan emin olun). Bu komut, bilgisayarınızdaki korunan sistem dosyalarıyla ilgili sorunları tarayıp düzeltecek Microsoft yardımcı yazılımını başlatır.
Google Chrome'u açmayı deneyerek hata mesajının hâlâ görüntülenip görüntülenmediğine bakın.
 
Üst