Merhabalar herkese,
Hemen konuya hızlı bir giriş yapmak istiyorum. Aralık ayının 21'inde sipariş verdim ve ödemeyi hemen havale ile yaptım. Daha sonra bu hızlı gönderide bulunan ürün!!!! 1 hafta içinde kargoya bile verilmedi. Ben de siparişimi iptal ederek, ücret iadesi istedim. İşte olay burada başlıyor. 2 hafta oldu, rezalet bir müşteri hizmetleri var. 2 hafta boyunca yarın iadeniz gerçekleştirlecek dendi ve hala iade yok. Daha kötüsü bugün gelen mail ile Hesabımın Iban numarasını istediler. 2 hafta boyunca akılları neredeydi acaba! Gelelim bu online alışveriş sitesinden neden nefret ettiğime, siz siz olun sakın aldanmayın. Hepsiburada.com'un bile daha iyi olduğunu bile söyleyeiblirm, artık durumu siz düşünün.
1-Sitede sipariş sonrası iptal butonu yok!
2-Müşteri hizmet numaraları en az 5 dakika bekletiyor, Mesai saatleri dışında 15 dakika!
3-Sitedeki müşteri hizmetlerine mesaj atınca güya en fazla 40 dakikada geri dönüyorlarmış(İsterseniz Müşteri hizmtlerini arayın orada da böyle söyleniyor). 4 mesaj attım,2 günden önce dönmediler.
4-Müşteri hizmetleri otomatik cevap atıyorlar. Heralde konuya göre belirli bir listeden kopyala yapıştır yapıyorlar.
5-Müşteri hizmetlerinde Ali bey vardı,Benim güya satış temsilcim oymuş, Kendisine asla telefonla ulaşamadım. Müşteri hizmetlerini arayınca aktarıyorlar ama cevap vermiyor telefonlara.
6-Müşteri hizmetleri yetkilileri asla bilgi vermiyorlar(hepsiburada.com gibi). Sadece biz ileticez diyorlar.
7-Ali bey'den bugün aldığım maildeki numara ve dahili numara yanlış. Maildeki imzalarında bile sahte numara kullanıyorlar.
8-Siparişiniz hızlı kargo olsa bile uzun süre bekliyorsunuz.
9-İade için 2 haftadır beklettiler.
Kısacası siz uzak durun bu siteden. Ben pişman oldum,okulda olduğum için haftaya pazartesi günü hakem heyetine dekontum ile başvuracağım. Devamını buradan yazmaya çalışacağım.
Hemen konuya hızlı bir giriş yapmak istiyorum. Aralık ayının 21'inde sipariş verdim ve ödemeyi hemen havale ile yaptım. Daha sonra bu hızlı gönderide bulunan ürün!!!! 1 hafta içinde kargoya bile verilmedi. Ben de siparişimi iptal ederek, ücret iadesi istedim. İşte olay burada başlıyor. 2 hafta oldu, rezalet bir müşteri hizmetleri var. 2 hafta boyunca yarın iadeniz gerçekleştirlecek dendi ve hala iade yok. Daha kötüsü bugün gelen mail ile Hesabımın Iban numarasını istediler. 2 hafta boyunca akılları neredeydi acaba! Gelelim bu online alışveriş sitesinden neden nefret ettiğime, siz siz olun sakın aldanmayın. Hepsiburada.com'un bile daha iyi olduğunu bile söyleyeiblirm, artık durumu siz düşünün.
1-Sitede sipariş sonrası iptal butonu yok!
2-Müşteri hizmet numaraları en az 5 dakika bekletiyor, Mesai saatleri dışında 15 dakika!
3-Sitedeki müşteri hizmetlerine mesaj atınca güya en fazla 40 dakikada geri dönüyorlarmış(İsterseniz Müşteri hizmtlerini arayın orada da böyle söyleniyor). 4 mesaj attım,2 günden önce dönmediler.
4-Müşteri hizmetleri otomatik cevap atıyorlar. Heralde konuya göre belirli bir listeden kopyala yapıştır yapıyorlar.
5-Müşteri hizmetlerinde Ali bey vardı,Benim güya satış temsilcim oymuş, Kendisine asla telefonla ulaşamadım. Müşteri hizmetlerini arayınca aktarıyorlar ama cevap vermiyor telefonlara.
6-Müşteri hizmetleri yetkilileri asla bilgi vermiyorlar(hepsiburada.com gibi). Sadece biz ileticez diyorlar.
7-Ali bey'den bugün aldığım maildeki numara ve dahili numara yanlış. Maildeki imzalarında bile sahte numara kullanıyorlar.
8-Siparişiniz hızlı kargo olsa bile uzun süre bekliyorsunuz.
9-İade için 2 haftadır beklettiler.
Kısacası siz uzak durun bu siteden. Ben pişman oldum,okulda olduğum için haftaya pazartesi günü hakem heyetine dekontum ile başvuracağım. Devamını buradan yazmaya çalışacağım.