- Katılım
- 1 Ekim 2008
- Mesajlar
- 42
- Reaksiyon puanı
- 0
- Puanları
- 6
Merhabalar;
Hizmet Numaram 1896020659 16.09.2011 tarihine kadar hattımda herhangi bir sorun yoktu 2 mb çok rahat kullanabiliyordum sonrasında sık sık kopmalar başladı modem arayüzünden baktığımda modemin 400 lerde buluştuğunu gördüm arıza kaydı bıraktım ekip gelecek diye arızam sonlandırılmış teyit merkezide arayıp sormadı arızanız giderildimi diye birkaç gün sonra tekrar arıza bıraktım yine ekip gelecek diye arıza sonlandırılmış yine kimse gelmedi yine teyit merkezi aramadı tekrar aradım müşteri hizmetlerini tekrar arıza kaydı açıyoruz dediler bu tekrarlar sürekli kör döngü gibi tekrar ediliyor ama sonuç yok Reklamlarda özendiriliyoruz kesintisiz, hızlı, kotasız bağlantı için mutlaka dsl bağlantı türünü kullanmamız lazımmış diye reklam veriliyor ama modem buluşmuyor internete giremiyorum ben paramı internetten kazanıyorum desemde muhatap bulamıyorum müşteri hizmetleri biz sadece arıza kaydı açabiliyoruz diyor kalkıp bizmi santrale gidip sizin arızanızı giderelim diyor haklı ama müşteri hizmetlerinin dışında peki biz kiminle muhatap olacağız peki kime dert yanacağız arızamızı kim giderecek bağlı olduğunuz müdürlüğe gidin şikayet edin diyor müşteri hizmetleri aylık 62 tl benden bedeli isteniyor geciktirmeden ödüyorum neden böyle olsun neden şikayetle dönsün bu neden işimden izin alıp müdürlüğe gitmek zorundayım hattım 8 mb e kadar ben 8 mb alayım mücadelesini vermiyorum 4 modemim var ben fazladan modem masrafınada girdim peki TTNet neden bedelini ödediğim halde 10 dakikasını ayırıpta ilgi göstermiyor en büyük servis sağlayıcı ilgi göstermiyor arıza giderilmiyor şuan modemim buluşmuyor hala sizlerin ilgisini bekliyorum teşekkürler şimdiden
Hizmet Numaram 1896020659 16.09.2011 tarihine kadar hattımda herhangi bir sorun yoktu 2 mb çok rahat kullanabiliyordum sonrasında sık sık kopmalar başladı modem arayüzünden baktığımda modemin 400 lerde buluştuğunu gördüm arıza kaydı bıraktım ekip gelecek diye arızam sonlandırılmış teyit merkezide arayıp sormadı arızanız giderildimi diye birkaç gün sonra tekrar arıza bıraktım yine ekip gelecek diye arıza sonlandırılmış yine kimse gelmedi yine teyit merkezi aramadı tekrar aradım müşteri hizmetlerini tekrar arıza kaydı açıyoruz dediler bu tekrarlar sürekli kör döngü gibi tekrar ediliyor ama sonuç yok Reklamlarda özendiriliyoruz kesintisiz, hızlı, kotasız bağlantı için mutlaka dsl bağlantı türünü kullanmamız lazımmış diye reklam veriliyor ama modem buluşmuyor internete giremiyorum ben paramı internetten kazanıyorum desemde muhatap bulamıyorum müşteri hizmetleri biz sadece arıza kaydı açabiliyoruz diyor kalkıp bizmi santrale gidip sizin arızanızı giderelim diyor haklı ama müşteri hizmetlerinin dışında peki biz kiminle muhatap olacağız peki kime dert yanacağız arızamızı kim giderecek bağlı olduğunuz müdürlüğe gidin şikayet edin diyor müşteri hizmetleri aylık 62 tl benden bedeli isteniyor geciktirmeden ödüyorum neden böyle olsun neden şikayetle dönsün bu neden işimden izin alıp müdürlüğe gitmek zorundayım hattım 8 mb e kadar ben 8 mb alayım mücadelesini vermiyorum 4 modemim var ben fazladan modem masrafınada girdim peki TTNet neden bedelini ödediğim halde 10 dakikasını ayırıpta ilgi göstermiyor en büyük servis sağlayıcı ilgi göstermiyor arıza giderilmiyor şuan modemim buluşmuyor hala sizlerin ilgisini bekliyorum teşekkürler şimdiden