Giderilmeyen Adsl Bağlantı sorunum

bilisimwap

Cezalı
Cezalı
Katılım
1 Ekim 2008
Mesajlar
42
Reaksiyon puanı
0
Puanları
6
Merhabalar;
Hizmet Numaram 1896020659 16.09.2011 tarihine kadar hattımda herhangi bir sorun yoktu 2 mb çok rahat kullanabiliyordum sonrasında sık sık kopmalar başladı modem arayüzünden baktığımda modemin 400 lerde buluştuğunu gördüm arıza kaydı bıraktım ekip gelecek diye arızam sonlandırılmış teyit merkezide arayıp sormadı arızanız giderildimi diye birkaç gün sonra tekrar arıza bıraktım yine ekip gelecek diye arıza sonlandırılmış yine kimse gelmedi yine teyit merkezi aramadı tekrar aradım müşteri hizmetlerini tekrar arıza kaydı açıyoruz dediler bu tekrarlar sürekli kör döngü gibi tekrar ediliyor ama sonuç yok Reklamlarda özendiriliyoruz kesintisiz, hızlı, kotasız bağlantı için mutlaka dsl bağlantı türünü kullanmamız lazımmış diye reklam veriliyor ama modem buluşmuyor internete giremiyorum ben paramı internetten kazanıyorum desemde muhatap bulamıyorum müşteri hizmetleri biz sadece arıza kaydı açabiliyoruz diyor kalkıp bizmi santrale gidip sizin arızanızı giderelim diyor haklı ama müşteri hizmetlerinin dışında peki biz kiminle muhatap olacağız peki kime dert yanacağız arızamızı kim giderecek bağlı olduğunuz müdürlüğe gidin şikayet edin diyor müşteri hizmetleri aylık 62 tl benden bedeli isteniyor geciktirmeden ödüyorum neden böyle olsun neden şikayetle dönsün bu neden işimden izin alıp müdürlüğe gitmek zorundayım hattım 8 mb e kadar ben 8 mb alayım mücadelesini vermiyorum 4 modemim var ben fazladan modem masrafınada girdim peki TTNet neden bedelini ödediğim halde 10 dakikasını ayırıpta ilgi göstermiyor en büyük servis sağlayıcı ilgi göstermiyor arıza giderilmiyor şuan modemim buluşmuyor hala sizlerin ilgisini bekliyorum teşekkürler şimdiden
 

7.43

Dekan
Katılım
11 Haziran 2008
Mesajlar
8,969
Reaksiyon puanı
332
Puanları
263
Ben de 13.08 tarihinden beri mağdurum. Diyecek lâf bulamıyorum, reklamları görünce deliriyorum, dakikada 3-4 kez bağlantım kesiliyor. Allah yardımcımız olsun, zor bunlarla uğraşmak.
 

bykursad

Öğrenci
Katılım
5 Temmuz 2009
Mesajlar
72
Reaksiyon puanı
0
Puanları
6
Vallahi ne diyim ortalama 1 aydıt net yok 12 defa arıza kaydı aldılar güncellediler en son teknik servis geldi allah razı olsun nasıl servisse aadm bana 4 yıldır kullandığım airties rt 104 marka modeme bakıp bu modem değil bunla internete bağlanamazssın deyince tamam allah razı olsun dedim gittim kendi bilgisayarcıma ortalama yarım saat te problemi çözdük sende bi bilgisayarcıya git yetkili servisten medet umuyorsan interneti unut :D
 

TTNETDestek

Asistan
Katılım
13 Aralık 2010
Mesajlar
184
Reaksiyon puanı
3
Puanları
0
Merhaba, cep ve Adsl numaranızı özel mesaj ile gönderirseniz en kısa sürede size ulaşıp yardımcı olabiliriz. Teşekkürler.
 

hiperbilisim

Öğrenci
Katılım
22 Ocak 2011
Mesajlar
4
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Aynı sorun bende de var paketim net limitsiz 8 megabite kadar. Arkadaşın da dediği gibi bende paramı internette kazanıyorum ve illa 8 megabit diye ısrar etmiyorum. Bir buçuk ay öncesine kadar 2 megabit internetim vardı ama bir buçuk aydır 0.5 megabit ile internete bağlanmaya çalışıyorum. Bu sorun iki buçuk ay önce de olmuştu arıza kaydı bıraktığım saat düzeltmişlerdi (sistem bilgilerimi sıfırlamışlar şifrem değişmişti). Ancak şimdi 3 kere arıza kaydı açmama rağmen 2 kere şubeye gitmeme rağmen 1 kere de bana verilen telefon numarası ile direk bu işlerle ilgilenen kişiyle görüştüğüm halde sorunum halledilmedi. Hatta artık şubeye de gidemiyorum güvenlik beni tanıdı direk numaramı kapıda alıyor ileteceğini söylüyor ama sonuç yine yok. Daha ne yapmam gerekiyor?
Not: Altyapıda sorun olduğunu düşünmüyorum çünkü internetim hiç kopmuyor ve sistem bana sürekli adil kullanım noktasını geçmişim gibi davranıyor (2010 paketlerine göre).
 

bilisimwap

Cezalı
Cezalı
Katılım
1 Ekim 2008
Mesajlar
42
Reaksiyon puanı
0
Puanları
6
4440375 ve teyit merkezini kaldırsınlar hocam hem tecrubesizler hemde çözümsüzler daha arıza çözülmedi ama bir arayan olduyav madem sistem bu şekilde sosyal medya aracılığıyla daha iyi işleyecek işini yapamayan birimlere ücret ödeyeceklerine sosyal medyada emeği geçenlere ücret ödesinler abicim üzülüyoruz telekom özelleşiyor diye ama haktır taşeron firma olsaydı eğer bağlı olduğum santralde arıza süresi 8 saati geçsin ceza kesilirdi telekom personellerine ceza kesilemiyor cezası bize kesiliyor kimse ağıt yakmasın özelleşiyoruz diye ücretini sorunsuz ödediğim bir hizmetin arızasını çözdürebilmek için şekilden şekile girdim beni bir arayan oldu emeği geçen herkese teşekkürler eğer arızada çözülürse ziyaret etmiş olduğumuz portalın ttnet ten daha kaliteli bir hizmet çıkardığını anlamış olacağız
 

7.43

Dekan
Katılım
11 Haziran 2008
Mesajlar
8,969
Reaksiyon puanı
332
Puanları
263
4440375 ve teyit merkezini kaldırsınlar hocam hem tecrubesizler hemde çözümsüzler daha arıza çözülmedi ama bir arayan olduyav madem sistem bu şekilde sosyal medya aracılığıyla daha iyi işleyecek işini yapamayan birimlere ücret ödeyeceklerine sosyal medyada emeği geçenlere ücret ödesinler

Aynen katılıyorum. 4440375 hiçbir soruna çözüm olmuyor.
 

metehan760

Asistan
Katılım
4 Ekim 2008
Mesajlar
446
Reaksiyon puanı
7
Puanları
18
Yıllarca bende aynı sorunları yaşadım. Ttnet le akraba olduk, hep sorunu ya bilgisayarıma ya apartman içindeki tesisata buldular. Farklı bilgisayar, modem denedim, bina içinden geçen kabloyu değiştim, yine kendilerinde kusur bulamadılar. Sonra Allah (cc) yüzümüze baktı bulunduğum yere Süperonline Fiber Kablo döşedi. 3 ay oldu onu kullanıyorum. Kendimi ödül kazanmış gibi hissediyorum. Hem daha az ödüyorum, hem daha hızlı bağlantım var.
 

bilisimwap

Cezalı
Cezalı
Katılım
1 Ekim 2008
Mesajlar
42
Reaksiyon puanı
0
Puanları
6
Hala ne Arayan var ne Gelen var ne sorunu çözen var dağ başında da değilim anlamadım bir şey en iyisi alternatif hizmete geçeceğiz reklamlarda dsl dsl diye boşuna reklam parası veriyorlar en iyisi en uygun 3G paketi seçmek daha bekleyemeyeceğim yazıklar olsun
 
Üst