Yardım Garanti yetkili servisine gönderilen HP Victus oyuncu laptobu ve yedek parça geliş süreci

asociale

Öğrenci
Katılım
2 Nisan 2025
Mesajlar
2
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Merhabalar herkese, 04.04.2025 tarihinde, HP Victus 16 laptobumu aşırı ısınma problemi yaşadığım gerekçesiyle garanti yetkili servisine gönderdim. Bugün SPS Fan 80w parçasını yurtdışından temin edeceklerini söylediler, süreç ise çok belirsiz. Kimi arkadaşlar forum sayfalarında ve çeşitli sitelerde bu sürecin çok uzadığı yönünde şikayetlerde bulunmuşlar. Bilgisayarın faturası benim adıma değil dolayısıyla böyle bir durumda cihaz değişimi talep edebilme gibi bir hakkım var mı veya bu yedek parçanın gelmesi çok uzun sürer mi bilgisi olan arkadaşlar var mı bu konuda? Şimdiden teşekkürler.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Güncelleme: Yedek parça gelmiş fakat bazı forumlarda okuduğuma göre HP Victus i7 12700h rtx 3060 bir sistemi soğutmak için yetersizmiş. Fan değişimi sorunumu çözer mi acaba? Teşekkürler.
 
Son düzenleme:
Üst