yasaryıldız
Öğrenci
- Katılım
- 28 Şubat 2021
- Mesajlar
- 39
- Reaksiyon puanı
- 30
- Puanları
- 18
- Yaş
- 19
GameGaraj Garanti Süreci ve Sonucu ;
Merhabalar, yılbaşında bir indirim ile ms1001 adlandırılmış mouse aldım. Neden aldın diye
sorarsanız merak ettiğimden aldım ve kullandım. Aldıktan 3 gün sonra elime ulaştı, gerekli
kontrolleri yaptıktan sonra bilgisayara takıp yazılımını kurcaladım. Fiyat açısından bu yazılım
hakikaten iyi bir seviyedeydi. Fare hoşuma gitmişti fakat aldıktan sonraki günlerde renklerinde sıkıntı oluyordu
aynı kalıyor veya rgblerinin ışıkları gidiyordu. Sabah kalktığımda yine rgblerinde problem olduğunu görünce
garantiye yolladım ürünü. 3 hafta içinde bana geri dönüş sağlandı ve mouse elime ulaştı. Mouse da yine
aynı sorun devam ediyordu. Müşteri hizmetlerini arayıp durumu anlattım, benim ürünüme bakan arkadaşla konuştuk.
Adam dediğine göre bana ''eski pakette yeni ürün'' yollamıştı. Ne acayip ki mouse'nin yine aynı problem vardı.
Bana garantiye geri yollamalı söylediler, yolladım. Şubatın 11'inden beri haber alamadım mouseden
Bir ara mouse'nin garantiede olduğunu unutuyordum. Dün arayıp müşteri hizmetleriyle konuştum, yaklaşık 30 gündür
Bu mouse'la ne yaptığını sordum ve bilgilerinin olmadığını ve kontrol edip döneceklerini söylediler. Bana yardımcı olamayacaklarını anladım ve
internetteki canlı müşteri temsilcisiyle iletişime geçtim. Mouse'nin itibarını hala bilmiyırum fakat
internette bana yardımcı oldular ve yeni mouse göndereceklerini,bir üst modelinin gönderileceğini söylediler.
Mouse'nin bir alt modeli olduğunu belirttim ve özür olarak nitelendirin cevabını aldım. Teşekkür ettim ve
konu bu şekilde çözülmüş oldu. GameGaraj'ın müşteri hizmetlerini her ne kadar sevsem de bu olayı pek yakışık bulmadım.
Ben aramasam mouse'nin durumunu hatta benim parama ne olacağını bilmiyor olacaktım. Elbette bana geri dönüş sağlanırdı
fakat bu kadar geç olmasını beklemediğimi açıkça belirteyim. Bu konuyu normalde hazırlamayacaktım fakat söz verdiğim kişiler
olduğundan dolayı hazırladım. Umarım faydalı bir konu olmuştur, iyi sosyaller.
Merhabalar, yılbaşında bir indirim ile ms1001 adlandırılmış mouse aldım. Neden aldın diye
sorarsanız merak ettiğimden aldım ve kullandım. Aldıktan 3 gün sonra elime ulaştı, gerekli
kontrolleri yaptıktan sonra bilgisayara takıp yazılımını kurcaladım. Fiyat açısından bu yazılım
hakikaten iyi bir seviyedeydi. Fare hoşuma gitmişti fakat aldıktan sonraki günlerde renklerinde sıkıntı oluyordu
aynı kalıyor veya rgblerinin ışıkları gidiyordu. Sabah kalktığımda yine rgblerinde problem olduğunu görünce
garantiye yolladım ürünü. 3 hafta içinde bana geri dönüş sağlandı ve mouse elime ulaştı. Mouse da yine
aynı sorun devam ediyordu. Müşteri hizmetlerini arayıp durumu anlattım, benim ürünüme bakan arkadaşla konuştuk.
Adam dediğine göre bana ''eski pakette yeni ürün'' yollamıştı. Ne acayip ki mouse'nin yine aynı problem vardı.
Bana garantiye geri yollamalı söylediler, yolladım. Şubatın 11'inden beri haber alamadım mouseden
Bir ara mouse'nin garantiede olduğunu unutuyordum. Dün arayıp müşteri hizmetleriyle konuştum, yaklaşık 30 gündür
Bu mouse'la ne yaptığını sordum ve bilgilerinin olmadığını ve kontrol edip döneceklerini söylediler. Bana yardımcı olamayacaklarını anladım ve
internetteki canlı müşteri temsilcisiyle iletişime geçtim. Mouse'nin itibarını hala bilmiyırum fakat
internette bana yardımcı oldular ve yeni mouse göndereceklerini,bir üst modelinin gönderileceğini söylediler.
Mouse'nin bir alt modeli olduğunu belirttim ve özür olarak nitelendirin cevabını aldım. Teşekkür ettim ve
konu bu şekilde çözülmüş oldu. GameGaraj'ın müşteri hizmetlerini her ne kadar sevsem de bu olayı pek yakışık bulmadım.
Ben aramasam mouse'nin durumunu hatta benim parama ne olacağını bilmiyor olacaktım. Elbette bana geri dönüş sağlanırdı
fakat bu kadar geç olmasını beklemediğimi açıkça belirteyim. Bu konuyu normalde hazırlamayacaktım fakat söz verdiğim kişiler
olduğundan dolayı hazırladım. Umarım faydalı bir konu olmuştur, iyi sosyaller.