Flycell soygunu

devereci08

Öğrenci
Katılım
19 Aralık 2012
Mesajlar
86
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Bu gün gelen turkcell faturamda 30 tl lik fazla ücretlendirme vardı incelediğimde flycell diye bir yere abone olmuşum Flycell de haftalık 9.50tl lik toplamda 3 haftada 30 tl lik bi ücret yansıtmış . fakat işin ilginç yanı ben böyle bir yere kesinlikle abone olmadım ve abone olduğuma dair bi bilgilendirmede olmadı.
Hemen turkcell i aradım servise aboneligimin olmadığını ücretin iadesini istedim . TURkcell konunun kendileriyle ilgili olmadıgını,iade konusunda Flycell le görüşmemi, abonelikle ilgili sms kayıtları varsa da fatura yeni kesildiği için göremediklerini vs söyledi .
Flycell i aradım önce aboneliği iptal ettirdim ardından bu aboneliğin tamamen benim bilgim ve onayım dışında yapıldıgını bunun hukuki olmadığını,tüketici haklarına aykırı olduğu vs.dolayısıyla ücretin iadesini talep ettim.
Dedikleri şu oldu: kayıtlarında mobil internet üzerinden bir reklam linkine tıklamak suretiyle abone olduğum gözüküyormuş,ücretin iadesi zaten mümkün değilmiş. ben de zaten böyle reklam falan tıklamadığımı velev ki tıkladım abonelik onayımın alınmadıgını,BTKya şikayette bulunacağımı ,abonelik sürecimle ilgili olarak ellerinde ne kadar döküman varsa mail adresime göndermelerini aksi halde hukiki süreç başlatacağımı söyledim .
Belgelerin gönderileceği gerekirse bana dönülebileceği söylendi
KIsaca rastgele hiç haberiniz olmadan bir servise abone ediliyorsunuz fatura gelene kadar da bilmiyosunuz zaten, ne kadar tutturabilirse resmen soyuyorlar ama be bu işin peşini bırakmam
Buradan forumdaşları uyarıp, daha önce başına bu gibi olaylar gelenlerin tecrübelerinden faydalanmak istiyorum.
 

brskyk

Doçent
Katılım
30 Eylül 2008
Mesajlar
842
Reaksiyon puanı
4
Puanları
18
İnsanlar bundan dolayı faturalı hattan korkuyor aylık paket yapsan ne yazar.
 

ReDxxLiNe

Asistan
Katılım
15 Ocak 2013
Mesajlar
186
Reaksiyon puanı
0
Puanları
16
Geçmiş olsun.... Hukuki surecler bizim ulkemizde cok "hızlı" isliyor bildigin gibi.Allah kolaylık versin...Bu serefsizlerin yerlerini basıp hepsini doveceksin. Ancak o zaman rahatlayabilirsin bence. Sahsen benim oyle yapasım geliyor bu tip şerefsizlere.
 

devereci08

Öğrenci
Katılım
19 Aralık 2012
Mesajlar
86
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
yahu farketmiyor o zamanda haftalık 50 kontr-9.8 tl kesiliyormuş bunun faturalı hatla ilgisi yok
 

NecronomicoN

Profesör
Katılım
30 Temmuz 2007
Mesajlar
2,762
Reaksiyon puanı
12
Puanları
218
http://www.sikayetvar.com/firma/detay/flycell

bak burda senin söylediğini söyleyen 247 şikayet var, adamlar iyi bulmuş para kazanma yolunu milleti yolup onunla geçiniyolar. çünkü zannetmiyorum artık melodiye duvar kağıdına bilmemneye para verip de satın alan insanlar kaldığını
 

devereci08

Öğrenci
Katılım
19 Aralık 2012
Mesajlar
86
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
orada yazanları sonradan bende okudum fakat benim durum daha vahim şöyleki:şikayetcilerin çogu yanlışlıkla üye olduğunu veya bi şekilde mesajla bilgilendirildiklerini söylüyorlar. Bende kesinlikle herhangi bir bilgilendirme ve ya bir onay ve ya reklam tıklama yok. tamamen soygun. faturayı incelemesek gider de gider yani.istediğim doneleri de hala gönder(E)mediler
Artık işi iyice abartmışlar yani rasgele numarayı belirleyip abone yapmışlar anladığim
 

seyrane00

Cezalı
Cezalı
Katılım
25 Kasım 2012
Mesajlar
72
Reaksiyon puanı
3
Puanları
8
Konum
Usa
Turkcell soygunculara yol açmış buyrun halkı soyun diyor sonrada bizle alakasi yok ama bizim alt yapımzı kullanılıyor diyor! Zamanında ne kontor kaptırmıştım bu soygunculara
 

cuhadar

Doçent
Katılım
11 Ağustos 2007
Mesajlar
969
Reaksiyon puanı
13
Puanları
18
Konum
Kahramanmaş
Bu şekilde hizmet adı altında üyelikle çalışan sistemlerin Allah belasını versin. Kuruşum giderse hakkım haram olsun.

Telefon çıktı bu flycell midir nedir çıktı. Canlı değilsin ki öl de kurtulalım diyeceğim. Nedir bu milletin bu servisten çektiği
 

Oqunes

Asistan
Katılım
18 Kasım 2010
Mesajlar
266
Reaksiyon puanı
0
Puanları
16
Gerçekten insanların haklarıyla oynayan bir firma.Duvar kağıdına,ya da melodiye onay tuşuna basıldığı anda 10 tl ücret bile kesebiliyorlar.Sen abone olmamışsındır ama orada burada telefonunu bir çocuğa ya da bilmeyen bir kişiye verdiğin zaman onlar da abone olabiliyor.Zaten abone olmak çok kolay.Sadece bir tuş.
 

devereci08

Öğrenci
Katılım
19 Aralık 2012
Mesajlar
86
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Yapmış olduğum şikayet başvurusu,mail ve MH.aramalarım neticesinde faturalarıma yansıtılan 39.2 tl yi flycell geri ödedi.. bu tür sorunlarda haklı olduğunuza inanıyorsanız kesilikle her yolu deneyin . sürec işleyişi konusunda ihtiyacı olanlara yrdımcı olabilirim..
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
sn devereci08 aynı şeyi bende turcell de yaşadım. yetenek yarışmasına girmiş üye olmuşun diyor. 40.19 tl. bende ıspatı için mailime üye olduğumu gönderin dedim. sonuç olarak pek iadeye yanaşmıyorlar. sizin izlediğiniz yol nedir. iade almışınız. bu konuda bana bilgi verirseniz sevinirim. tşkler.
 

giskur11

Profesör
Katılım
9 Eylül 2012
Mesajlar
3,605
Reaksiyon puanı
160
Puanları
243
Konum
izmir
Babamda reklama tıklamış böyle direk 1 haftalık 10 tl ücret ama hat ttnet mobil iptal ettik ama o 10 tl gitti böyle kanı bozuk şirketler olmaz olsun paraları heryerlerinden çıksın.
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
nasıl yaptınız benim de turkcell mutivinn a yaklaık 150tl uc ay katma deger hizmetler adı altında kesmiş flycell i aradıgımda mahkemeye basvurusak döküm bilgisini göndereceklerini söylediler
 

KEKO_01

Asistan
Katılım
30 Ağustos 2013
Mesajlar
176
Reaksiyon puanı
6
Puanları
18
Yapacak bir şey yok bir delikanlı çıkıp, hepsini mahkemeye verip süründürene kadar yolacak ki bunların aklı başına gelecek.
 

devereci08

Öğrenci
Katılım
19 Aralık 2012
Mesajlar
86
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
arkadaşlar konuyu biraz ihmal ettim galiba kusura bakmayın . Dikkate alınmak için öncelikle BTK nın sitesinden şikayet formu oluşturun çünkü btk şizin adınıza şikayetinizi takip ediyor ve anladığım kadarıyla şirketler de bu takibattan hoşlanmıyor.. ve sizin ciddi olduğunuzu anlıyor..Daha sonra söz konusu şirketlerin M:H arayarak ve mail göndererek taleplerinizi iletiyorsunuz ve mutlaka ısrarcı oluyorsunuz..
Mail kayıtlarından,konuyla ilgili gönderdiğim mailleri paylaşıyorum29.05.2013 17:35
Konu: Habersiz hileli abonelik
İsmini sadece Mayıs ayı faturamda gördüğüm ve duyduğum Flycell isimi şirket tarafından ücretli bir servise abone edilerek haftalık 9 küsür tl olmak üzere 25.05.2013 kesim tarihli Turkcell faturama toplamda 29 tl lik bir ücret yansıtılmıştır.
Bu abonelik tamamen istek ve bilgim dışında gerçekleşmiştir şöyleki: Abonelik için Flyceel tarafından bana gönderilmiş, benim tarafımdan onaylanmış veya aboneliğimin baslatıldığına dair herhangi bir sms olmamıştır. Benim söz konusu servisten herhangi hizmet veya içerik alımımda olmamıştır.
Flycell müşteri hizmetlerine konuyu bildirdiğimde,mobil internet te bir reklamı tıkladığım için aboneliğimin başlatıldığını belirttiler,ben böyle bir reklam veya site de açmadım velev ki açmış olsamda, bunun bir onay süreci ve aboneliğimin başladığına dair bilgi verilmesi gerekir .
Hukuki olmayan , Faturama yansıtılan ve yansıtılacak olan ücretlerin iadesi için hukuki yollara başvurabilmek için söz konusu şirketen gelen ve giden sms ve mümkünse internet bağlantı dökümanlarının resmi bir örneğini talep ediyorum.
Ayrıca iş ortağınız olduğunu söylediğiniz söz konusu şirket ve benzerlerinin müşterilerinizin mağduriyetlerine sebeb oldukları,çeşitli şikayet platformlarında net bir şekide belirtiliyorken Turkcell'in bu tür Habersiz/hileli aboneliklerle müşterileri üzerinden haksız kazanç sağlayan şirketler hakkında hala bir tedbir veya yaptırım uygulamayarak müşterilerinin "soyulmasına"göz yumduğu izlenimi verdiği aşikardır.
Turkcell'in bu tür küçük hesaplar peşinde olmayacağını bildiğimiz için en kısa sürede, bu tür şirketler hakkında radikal tedbirler uygulayarak bu tür mağduriyetlere son vermesini talep ediyorum.
M** * Ö*******
Kimden :
devereci ******@*****
Kime :
musterihizmetleri@turkcell.com.tr

532 müşteri hattını arayarak şikayet ve taleplerimi detaylı olarak anlatmıştım fakat çözüm için bu mail kanalına yönlendirildim
Sizin alttaki talebimi anlayamamış olduğunu düşünerek kısaca talebimi tekrar ediyorum:
Faturama yansıtılan ve yansıtılacak olan ücretlerin iadesi için hukuki yollara başvurmak üzere TURKCELL'DEN söz konusu şirketen gelen ve giden sms ve mümkünse internet bağlantı dökümanlarının resmi bir örneğini talep ediyorum.
AYRICA: sizlerinde bildiği üzere: ELEKTRONİK HABERLEŞME SEKTÖRÜNDE TÜKETİCİ HAKLARI
YÖNETMELİĞİ
MADDE 13 — (1) Tüketicilerin mağduriyetinin önlenmesi amacıyla işletmeciler,kampanyalar da dâhil olmak üzere kendi şebekeleri üzerinden sunulan hizmetler ile kendi
şebekeleri üzerinden üçüncü taraflarca sunulan elektronik haberleşme hizmetlerine ilişkingerekli her türlü tedbiri almakla yükümlüdür.
üsteki yönetmelik uyarınca; Söz konusu şirket ve benzerlerinin müşterilerinizin mağduriyetlerine sebeb oldukları belliyken konuyla ilgili Turkcell'in de hukuki sorumluluğu mevcuttur....
Benzeri bir mail de FLYCELL e göndermiştim..
ELEKTRONİK HABERLEŞME SEKTÖRÜNDE TÜKETİCİ HAKLARI YÖNETMELİĞİ nide dikkatle inceleyip kendi durumunuza uygun bir madde bulabilirsiniz..
 
Üst