devereci08
Öğrenci
- Katılım
- 19 Aralık 2012
- Mesajlar
- 86
- Reaksiyon puanı
- 0
- Puanları
- 0
Bu gün gelen turkcell faturamda 30 tl lik fazla ücretlendirme vardı incelediğimde flycell diye bir yere abone olmuşum Flycell de haftalık 9.50tl lik toplamda 3 haftada 30 tl lik bi ücret yansıtmış . fakat işin ilginç yanı ben böyle bir yere kesinlikle abone olmadım ve abone olduğuma dair bi bilgilendirmede olmadı.
Hemen turkcell i aradım servise aboneligimin olmadığını ücretin iadesini istedim . TURkcell konunun kendileriyle ilgili olmadıgını,iade konusunda Flycell le görüşmemi, abonelikle ilgili sms kayıtları varsa da fatura yeni kesildiği için göremediklerini vs söyledi .
Flycell i aradım önce aboneliği iptal ettirdim ardından bu aboneliğin tamamen benim bilgim ve onayım dışında yapıldıgını bunun hukuki olmadığını,tüketici haklarına aykırı olduğu vs.dolayısıyla ücretin iadesini talep ettim.
Dedikleri şu oldu: kayıtlarında mobil internet üzerinden bir reklam linkine tıklamak suretiyle abone olduğum gözüküyormuş,ücretin iadesi zaten mümkün değilmiş. ben de zaten böyle reklam falan tıklamadığımı velev ki tıkladım abonelik onayımın alınmadıgını,BTKya şikayette bulunacağımı ,abonelik sürecimle ilgili olarak ellerinde ne kadar döküman varsa mail adresime göndermelerini aksi halde hukiki süreç başlatacağımı söyledim .
Belgelerin gönderileceği gerekirse bana dönülebileceği söylendi
KIsaca rastgele hiç haberiniz olmadan bir servise abone ediliyorsunuz fatura gelene kadar da bilmiyosunuz zaten, ne kadar tutturabilirse resmen soyuyorlar ama be bu işin peşini bırakmam
Buradan forumdaşları uyarıp, daha önce başına bu gibi olaylar gelenlerin tecrübelerinden faydalanmak istiyorum.
Hemen turkcell i aradım servise aboneligimin olmadığını ücretin iadesini istedim . TURkcell konunun kendileriyle ilgili olmadıgını,iade konusunda Flycell le görüşmemi, abonelikle ilgili sms kayıtları varsa da fatura yeni kesildiği için göremediklerini vs söyledi .
Flycell i aradım önce aboneliği iptal ettirdim ardından bu aboneliğin tamamen benim bilgim ve onayım dışında yapıldıgını bunun hukuki olmadığını,tüketici haklarına aykırı olduğu vs.dolayısıyla ücretin iadesini talep ettim.
Dedikleri şu oldu: kayıtlarında mobil internet üzerinden bir reklam linkine tıklamak suretiyle abone olduğum gözüküyormuş,ücretin iadesi zaten mümkün değilmiş. ben de zaten böyle reklam falan tıklamadığımı velev ki tıkladım abonelik onayımın alınmadıgını,BTKya şikayette bulunacağımı ,abonelik sürecimle ilgili olarak ellerinde ne kadar döküman varsa mail adresime göndermelerini aksi halde hukiki süreç başlatacağımı söyledim .
Belgelerin gönderileceği gerekirse bana dönülebileceği söylendi
KIsaca rastgele hiç haberiniz olmadan bir servise abone ediliyorsunuz fatura gelene kadar da bilmiyosunuz zaten, ne kadar tutturabilirse resmen soyuyorlar ama be bu işin peşini bırakmam
Buradan forumdaşları uyarıp, daha önce başına bu gibi olaylar gelenlerin tecrübelerinden faydalanmak istiyorum.