Durmuşkandemir
Profesör
- Katılım
- 19 Mart 2017
- Mesajlar
- 3,942
- Reaksiyon puanı
- 1,098
- Puanları
- 293
- Yaş
- 34
Otomobilin verdiği bilgiye göre, ABD Ulusal Karayolu Trafik Güvenliği İdaresi, kamyonlarından birinin hava yastığının devrilme kazasında ortadan kaldırılmadığı bir davanın ardından, araçlarına bakmaya başladı. Kendi soruşturmayı başlattıktan sonra, Chrysler, büyük taş parçacıkları çarpması gibi önemli bir underbody etkisi yaşadıktan sonra modellerinin bazılarının hatalı bir kod üretebileceğini buldu. Bu kod, geçici olarak yan hava yastığını ve emniyet kemerini yerine kilitleyen mekanizmayı devre dışı bırakarak insanların hayatlarını tehlikeye atabilir.
Şirket, aracın açılması ve kapatılmasıyla uyarı işareti yanarsa sahipler emniyet kemeri sistemini sıfırlayabileceklerini söylüyor. Bununla birlikte, herkesin kesinlikle güvenli olması için gönderdikleri perakende bildirim talimatlarını izlemelerini önerir. Geri 2015 yılında, Fiat Chrysler de sonra 1,4 milyon araç geri çağırma zorunda ortaya insanlar frenleri motorunu öldürmek ve devre dışı bırakmak için kendi modellerinin bazı sistemleri hacklemek verebilecek. Yine de, yazılım konularında bir hatırlatma yapmak zorunda kalmış tek otomobil üreticisinden uzaktı. General Motors , hava yastığı sistemindeki bir yazılım hatası nedeniyle geçen yıl 4.3 milyon araç geri almak zorunda kaldı. Toyota , aşırı ısınmaya neden olan bir aksaklık nedeniyle 2014'te 1.9 milyon Priushibridini çağırdı.