Evlerden Irak!

yer6

Profesör
yemin ederim ben düşünmüştüm :D .bence evlerden ırak diil.her eve,her erkeğe lazım...
 

fish

Profesör
niye soyun tuşu bu kadar fazla ki.... :}
bence :
ilişki ne demek karıcım açıklarmısın?
ideal koca nasıl olmalı söler misin?
nasıl daha centilmen bi insan olabiirim yardımcı ol...vb gibi tuşlar da olmalıydı... :*

eksik bu emelimmm :p

 

yer6

Profesör
bunun siparişi için ne yapmam lazım?ayrıca her kıza ayrı bi modelmi lazım?bilgiyi kimden alıcam?
 
fish dedi ki:
niye soyun tuşu bu kadar fazla ki.... :}
bence :
ilişki ne demek karıcım açıklarmısın?
ideal koca nasıl olmalı söler misin?
nasıl daha centilmen bi insan olabiirim yardımcı ol...vb gibi tuşlar da olmalıydı... :*

eksik bu emelimmm :p
kesinlikle katılıyorum :D
 

blogger

Doçent
Dırdır düğmesini kadın programı yapımcıları kullanıyo.Basıyolar tuşa şakşakçılar ötüyo yine basıyolar şakşakçılar susuyo.. :D
 

RuNaL

Dekan
Onursal Üye
biraz daha gelişmiş olması gerek onun :p

harem'i olanıda düşünmek gerek demi ama :D :D
 
Üst