Masaüstü Evkur'dan PC alınır mı?

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar Konu (Kayıtlı: 0, Misafir: 1)

superbosnak

Üyecik
Malum kredi kartı yok ve sistem toplamak istiyorum. Ryzen 5 2600 ve RX 580'li sistem taksitli 6000 lira ediyor. Alınır mı? Alınmazsa taksitli bir şekilde kredi kartsız nerede toplayabilirim?
 

Mehmedxr

Asistan
Yasaklı
[VQUOTE="Mehmedxr, post: 5334323, member: 612685"]
Biraz pahalı gibi vatan fln yapar diye ümid ediyorum bide oralarda hesapla sen istersen
Mesaj otomatik birleştirildi:


Buarada evkurdan aldığım pc hala yağ gibi çalışıyor
[/QUOTE]
Ve 7yil oldu
 

SHKFTT

Asistan
Öncelikle evkurdan bırak bilgisayarı çöp bile alma 4k ya satılan sistemi 6.5 k ya satıyorlar üstüne faiz ekliyorlar sadece bilgisayar için değil bütün her şey için fahiş fiyata eşya satıyorlar o yüzden oraya hiç bulaşma onun haricinde kredi kartsız senetle bilgisayar satan siteler var ama işin içine senet girince sıkıntı olabilir.
 

superbosnak

Üyecik
Bilmiyorum ama evkur dan uzak dur benden söylemesi
Vatana falan da sorayım bi
Mesaj otomatik birleştirildi:

Önerileriniz için teşekkürler
Mesaj otomatik birleştirildi:

Öncelikle evkurdan bırak bilgisayarı çöp bile alma 4k ya satılan sistemi 6.5 k ya satıyorlar üstüne faiz ekliyorlar sadece bilgisayar için değil bütün her şey için fahiş fiyata eşya satıyorlar o yüzden oraya hiç bulaşma onun haricinde kredi kartsız senetle bilgisayar satan siteler var ama işin içine senet girince sıkıntı olabilir.
yok zaten senetle almak istiyorum
 

Dertsizali

Profesör
[VQUOTE="Mehmedxr, post: 5334323, member: 612685"]
Biraz pahalı gibi vatan fln yapar diye ümid ediyorum bide oralarda hesapla sen istersen
Mesaj otomatik birleştirildi:


Buarada evkurdan aldığım pc hala yağ gibi çalışıyor
Ve 7yil oldu
[/QUOTE]
Ben mal kötü demiyorum ödeme sistemleri çok berbat tefeci gibi bir şey
Mesaj otomatik birleştirildi:

Vatana falan da sorayım bi
Mesaj otomatik birleştirildi:

Önerileriniz için teşekkürler
Mesaj otomatik birleştirildi:


yok zaten senetle almak istiyorum
Senete bulaşma kardeşim
 

Mehmedxr

Asistan
Yasaklı

superbosnak

Üyecik
Biraz bilindik yerlerdn almkta fayda var
bence de
Mesaj otomatik birleştirildi:

Eğer başka yolları kullanabilecek durumda isen sakın bulaşma. Kredi kartı yok diyorsan da maalesef başka bir seçeneğin yok :(
maalesef :(
Mesaj otomatik birleştirildi:

Yine senet olayı var iyi düşün
en iyisi bi vatana sorim en yakın zamanda
 

Son mesajlar

Üst