E-ticaret, Shopify.

Merhaba size shopify ile ilgili bir sorum olucak, yanıtlarsanız çok memnun olurum bir problem yaşadım. 3 ay önce shopify aracılığı ile bir mağaza açtım vr aliexpress üzerinden e-ticaret yapmaktaydım. Abd üzerinden bir sipariş aldım 35$ değerinde, aliexpress'ten de siparişi verdim kargolandı ve yola çıktı ürün fakat aradan 2 geçti ürün hala yolda gözüküyor. Müşteri ise parasını geri istesi ve bende kargonun yolda olduğunu ve beklemesini gerektiğini mail ile bildirdim. Daha sonra aradan 1 ay geçti ve müşteri benim mağazamın instagram adresine yorum yapmaya başladı dolandırıcısınız sizi şikayet edicem diye. Durum öyle olunca bende paniğe kapılık shopify üzerinden parayı iade ettim ve birkaç gün sonra shopify mağazam kapandı. Nedenini bilmiyorum acaba şikayet ettiği içinmi. Burada benimle ilgili hukuki bir süreç olurmu yaşım biraz küçük bundan çok korkuyorum mahkeme falan. Size danışmak istedim. Şimdiden çok teşekkürler
 

Yiğit Can Polat

Editör
Editor
Hukuki bir durum olmaz, parayı iade etmişsin zaten. Ancak bence yeni mağaza açarsan, kargo sürecini yazmalısın. AE'deki ürünler çok geç gidiyor. Hele ki Çin'den...
 
Hukuki bir durum olmaz, parayı iade etmişsin zaten. Ancak bence yeni mağaza açarsan, kargo sürecini yazmalısın. AE'deki ürünler çok geç gidiyor. Hele ki Çin'den...
Onu tedarikçiyle konuşuyorum da, benim korkum müşterinin dolandırıcı ithamıyla mağazamı kapatmaları ve seni şikayet edicem şeklinde tehdidiydi. Biraz korktum açıkçası mahkemeye verirse falan diye. Yardımcı olduğunuz için çok teşekkür ediyorum
 

Son mesajlar

Üst