FakeGamer48
Asistan
- Katılım
- 16 Mart 2021
- Mesajlar
- 275
- Reaksiyon puanı
- 62
- Puanları
- 28
- Yaş
- 25
Bu hafta olduğum covid-19 testi pozitif çıktı. Ve perşembe günü akşam 8 9 sularında internetim kesildi. Direk ttnet i aradık, müşteri hizmetleri klasik cümleyi kurdu "Arıza kaydınızı oluşturdum,ekiplerimiz 48 saat içinde sorunu çözecektir." Ve 2.günün (bugün) öğle saatlerinde ttnet i tekrar aradık Ve arıza kaydının kapatıldığı Ve çözüldüğünü söyledi. Yani saha ekipleri gelmemelerine rağmen sorunu çözüldü işaretlemişler. Az önce komşuyu aradım ve öğrendim ki bizim mahalledeki saha dolabının kabloları çalınmış. Kablolar yeniden çekilcek sanırım. Ve benim pazartesi canlı dersim olacak (covid-19 olduğum için). Üstüne üstlük 3 aylık internetimde 12 gb kaldı. (İlk aydan) Yani canlı dersede 4.5g pardon 3g çünkü mobil internet de türk telekom. Yani dünyanın en şanslı insanı ben olabilirim(!).