murat709
Asistan
- Katılım
- 23 Ocak 2013
- Mesajlar
- 238
- Reaksiyon puanı
- 0
- Puanları
- 0
Önemli şirketlerin finans ve marka performanslarını analiz eden Global 500 anketinde Ferrari dünyanın en güçlü markası çıktı. İtalyan üretici Fiat'a ait olan Ferrari bazı rakiplerine göre daha küçük ve az değerli olmasına rağmen en yüksek marka puanını almayı başardı.
Dünya çapındaki değerlendirmede Ferrari, BMW, Volkswagen ve Audi gibi daha büyük üreticilerin ve bütün diğer markaların önüne geçti.
Marka değeri için kilit etkenlerden biri gelir, ama şirketin marjları, müşteri başına geliri, reklam ve pazarlama harcamaları da göz önünde bulunduruluyor. Ferrari büyüklük açısından daha büyük, çok uluslu şirketlerle boy ölçüşemese de, müşterilerin marka düşkünlüğü ve sadakati gibi önemli alanlarda öne çıkıyor.
Ferrari 2012'nin ilk dokuz ayında net kârını yüzde 7,6 arttırarak 361 milyon liraya çıkardı. Şirketin toplam cirosu ise 4,18 milyar lira olarak gerçekleşti.
Başka hiçbir otomobil üreticisi ilk beşe giremedi; ilk beşteki diğer şirketler sırasıyla Google, Coca-Cola, PwC ve Hermes oldu.
LUCA DI TEŞEKKÜR ETTİ
Ferrari başkanı Luca di Montezemolo şöyle dedi: "Herhangi bir listenin en tepesinde olmak her zaman memnun edicidir, rakipler dünyanın en ünlü şirketleri olduğunda bu daha da memnun edici. Bu tasdikin ardında olağanüstü insanların yaptığı aynı derecede olağanüstü ürünler yatıyor. Bunu onlar mümkün kıldı ve bu nedenle onlara teşekkür ediyorum."
Kaynak
Dünya çapındaki değerlendirmede Ferrari, BMW, Volkswagen ve Audi gibi daha büyük üreticilerin ve bütün diğer markaların önüne geçti.
Marka değeri için kilit etkenlerden biri gelir, ama şirketin marjları, müşteri başına geliri, reklam ve pazarlama harcamaları da göz önünde bulunduruluyor. Ferrari büyüklük açısından daha büyük, çok uluslu şirketlerle boy ölçüşemese de, müşterilerin marka düşkünlüğü ve sadakati gibi önemli alanlarda öne çıkıyor.
Ferrari 2012'nin ilk dokuz ayında net kârını yüzde 7,6 arttırarak 361 milyon liraya çıkardı. Şirketin toplam cirosu ise 4,18 milyar lira olarak gerçekleşti.
Başka hiçbir otomobil üreticisi ilk beşe giremedi; ilk beşteki diğer şirketler sırasıyla Google, Coca-Cola, PwC ve Hermes oldu.
LUCA DI TEŞEKKÜR ETTİ
Ferrari başkanı Luca di Montezemolo şöyle dedi: "Herhangi bir listenin en tepesinde olmak her zaman memnun edicidir, rakipler dünyanın en ünlü şirketleri olduğunda bu daha da memnun edici. Bu tasdikin ardında olağanüstü insanların yaptığı aynı derecede olağanüstü ürünler yatıyor. Bunu onlar mümkün kıldı ve bu nedenle onlara teşekkür ediyorum."
Kaynak