Bir ay önce kadar bende aynı sorunu yaşadım TTnet müşteri hizmetlerini aradım ve sorundan bahsettim,bana arıza kaydının açılacağını söylediler,bende nette çok önemli işlerimin olduğunu,hemen çare bulunmasını,aksi hakle hattımın hemen iptal olmasını istedim,beni başka birisine bağladı ve o kişiye problemimi anlattım ve kişi sorunumu hemen çözüldü,bu seferde hızım çok düşük gelmeye başladı.
Yani kısaca müşteri hizmetlerini ara,sorunun hemen çözülmesinde ısrar et, sonra telefonu kapatmadan netin hız ölçümünü yap,eğer düşükse hemen söyle .
Yardımın için teşekkürler dediğin gibi yapacağım inşallah sorun çözülür
Modem ayarlarında kullanıcı adı şifreni yazarken xxxxx@ttnet diye girdin değil mi kullanıcı adını?
heralde yenidir ama sorun çözüldü kendi kendine oldu şimdilik sorun yok yardımlarınız için teşekkürler@ttgalaksi de neymiş o da yeni mi çıkmış?
Müşteri hizmetlerini arayın bir teyit ettirin.
ADSL ışığı yanmıyorsa, kullanıcı adı şifresi yanlış veya internet yok demektir.
ADSL sabit yanıp internet gelmiyorsa internet henüz aktif edilmedi muhtemelen.