Dolandırılıyor Muyum?

Bu konuyu okuyanlar

Kapalı hesap

Asistan
Katılım
14 Mart 2020
Mesajlar
140
Reaksiyon puanı
68
Puanları
28
Yaş
28
Merhaba öncelikle olayı en baştan anlatayım N11 üzerinden bir kulaklık sipariş ettim fakat şiparis ettiğim dönem şehre gitme imkanım olmadığını bilmiyordum genelde her 2 haftada bir giderdik fakat ailem bir süredir şehre uğramıyor bende tanıdığım bir kişiye kulaklığı Aras Kargo'dan almasını istedim yaklaşık 2 yıldır N11 ve Aras Kargo üzerinden alışveriş yapıyorum ve kargolar en az 7 gün şubede bekliyordu fakat bu kargo sadece 3 gün bekledi ben bu durumu kargo geri gittiğinde fark ettim ve N11 ile iletişime geçtim ardından unlarda satıcı firma ile iletişime geçti bir süre sonra satıcı firma beni arayıp durumu öğrenmek istedi bende en baştan anlattım bana biraz hakaret ettikten sonra ürünün ellerine geçtiğinde iade alacaklarını söyledi bu olalı yaklaşık bir hafta geçti (ürünü şubeye gelmesi 2 gün sürdü) ben 2, 3 gün önce herhalde benim iade talebi oluşturmak gerekiyor diye iade talebi oluşturdum ve takip numarası için bana verdikleri takip numarasını girdim baktığımda ürün alınmıştı Ben birkaç saat içinde onay verirler diye beklerken beni aradılar ve ürünün ellerine geçtiğinde iade alacaklarını söylediler ben herhalde bir hata olmuştur diye pek ilgilenmedim bugün ürünün ellerine geçmediği bahanesi ile iadeyi tekrar kabul etmediler durumu N11 ile görüştüm ürünün ellerine geçtiğini söylediler ve benim yerime tekrar iade talebi oluşturdular ama hala cevap yok ne yapmam gerekiyor bu ayın 9'unda şiparis verdim Bu arada otomatik onay oldu.
(Aynı konuyu başka bir forum sitesinde açtım ama moderatörler konuyu onaylamayacak galiba)
IMG_20210422_173648.jpg
Screenshot_2021-04-22-17-25-53-627_com.dmall.mfandroid.jpg
Screenshot_2021-04-22-17-58-06-243_com.dmall.mfandroid.jpg
 

darkstar

Profesör
Katılım
21 Ağustos 2016
Mesajlar
1,638
Reaksiyon puanı
1,481
Puanları
113
n11 çözer onlarla görüşün
 
Üst