Dillerden Düşmeyen Sosyal Medya Klişeleri

yaşli çocuk

Profesör
Katılım
17 Ağustos 2011
Mesajlar
4,373
Reaksiyon puanı
11
Puanları
218
Dillerden Düşmeyen Sosyal Medya Klişeleri

Sosyal medya ile ilgili sunumlarda, blog yazılarında veya sohbetlerde sıkça karşılaşılan klişeleri bir araya getirmek istedik. Sosyal medya ile başladığımız listeyi genişleterek içerisine e-ticareti ve girişimciliği de eklemenin daha eğlenceli olacağını düşündük.

Aşağıdaki klişelerden en az birini mutlaka siz de kullanmışsınızdır ve bir çoğu ile karşılaşmışsınızdır. Biz de her gün en az birisine ister istemez yazılarımızda yer veriyoruz. Bu anlamda bu içerik bize de biraz da ‘kendimizle dalga geçme’ fırsatı sunuyor.
Listeyi genişletelim istiyoruz o yüzden aklınıza gelenleri yorum bölümünde paylaşmayı unutmayın!

[h=2]Sosyal Medya[/h]Sosyal medya artık hayatımızın bir parçası.
Facebook’ta bir şeyler yapmalıyız!
Bir viral çekelim!
Marka olarak mobile önem vermemiz gerektiğinin bilincindeyiz.
Yeni trend SoLoMo.
2013 yılında dijitale daha çok bütçe ayıracağız.
2012 Pinterest’in yılı olacak.
2013 SoLoMo’nun yılı olacak!
Online ve offline mecraları birbirinden ayıramazsınız.
Bütün mecraların kendine has özellikleri vardır.
Facebook’ta kaç fanınız olduğu değil, onlarla ne kadar etkileşim kurduğunuz önemli.
Geleneksel medyanın yerini artık sosyal medya alıyor.
‘Markanız sosyal medyada neden var olmalı?’ sorunun yerini artık ‘Markanız sosyal medyada nasıl var olmalı?’ aldı.
Bir şey çıkacak ve Facebook’u tahtından indirecek.
Neden sosyal medya? Çünkü sosyal medyada bizlere ölçümlenebilir bilgiler sunuyor.
Sosyal medyada her şey gerçek!
Diziler de artık hashtagler sayesinde izleyici ile etkileşime geçebiliyor.
İnsanlar artık haberleri sosyal medyadan takip ediyor.
Her anımızı sosyal ağlarda paylaşıyoruz.
Eskiden ICQ, MSN vardı, şimdi Facebook, Twitter var. Onların yerini bir başkası alacak.
Web 2.0 ile birlikte iletişim tek yönlü olmaktan çıkarak çift yönlü olmaya başladı.
Facebook’ta 30 milyondan fazla Türk var. (Emre Özilhan)
Eğer Facebook bir ülke olsaydı dünyanın en kalabalık üçüncü ülkesi olurdu.
[h=2]E-ticaret – Girişimcilik[/h]Türkiye, Orta Doğu’nun girişim merkezi olacak.
Yabancı yatırımcılar Türkiye’de harıl harıl yatırım yapacak girişim arıyorlar.
2012, dikey e-ticaretin yılı olacak.
Türk girişimciler yurt dışına açılmalı.
İstanbul, Orta Doğu’nun Silikon Vadisi olacak.
ABD için Silikon Vadisi ne demekse, Türkiye için de Digital Bosphorus o demek!
Neden Türkiye’den bir Facebook çıkmasın?
Türkiye dünyada internet sektörünün parlayan yıldızı.
2013 mobilin yılı olacak.
Türkiye’de kredi kartı penetrasyonu %60′a yükseldi.
Yatırım yapacak girişim bulmakta zorlanıyoruz.
Özel alışveriş sitelerinin modası geçti, artık dikeye yönelmeliyiz!
Yabancı yatırımcılar Türkiye’yi markaja aldı.
Tüketici fırsat sitelerine doydu.
Digital Bosphorus bir vizyon, ulaşmamız gereken bir nokta.
Biz sadece ürün satmıyor, bir yaşam biçimi sunuyoruz.
Artık daha niş alanlara yönelmeliyiz.
Üniversitelerde genç girişimciler ile bir araya gelmeyi çok seviyoruz.

Kaynak
 
Üst