Değişim olurmu?

TakeRisks

Asistan
Katılım
17 Mayıs 2012
Mesajlar
367
Reaksiyon puanı
0
Puanları
16
Arkadaşlar 20 gün önce gold mağazısından nexus 4 aldım fakat telefonun kilit açma kapama tuşu bozuldu arada sırada tepki vermiyor:hammer: alalı 30 gün olmadığı için telefonu golda götürsem değişim veya iade talep edebilirmiyim?
 

faruksio

Doçent
Katılım
23 Temmuz 2013
Mesajlar
739
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Tam emin değilim ama golddan alınan cihazlarda garanti olmuyor sanırım
 

/xo/

Dekan
Katılım
3 Haziran 2013
Mesajlar
6,131
Reaksiyon puanı
226
Puanları
243
Aldığın yere götür, garanti içi tamir yaparlar.
 

michuozawa

Guru
Emektar
Katılım
6 Ağustos 2008
Mesajlar
20,603
Reaksiyon puanı
493
Puanları
263
[MENTION=274029]Sry[/MENTION] bak kardeşim, senin başına çok geldi bu tür şeyler.
 

BLACKPOWERTURBO

Profesör
Katılım
11 Ağustos 2013
Mesajlar
1,482
Reaksiyon puanı
3
Puanları
0
golda götür garatiye versinler cihazi kulanici hatasi gibi gözüküyor ama genede yaparlar saniyorum iade edersin ama simkart takmadiysan taktiysanda
onun parasini keserler gene almalari lazim ama sen cihazin tüşünü bozmasaydin olabilirdi
 

Mr.Elm

Doçent
Katılım
10 Kasım 2011
Mesajlar
875
Reaksiyon puanı
5
Puanları
18
Arkadaşlar 20 gün önce gold mağazısından nexus 4 aldım fakat telefonun kilit açma kapama tuşu bozuldu arada sırada tepki vermiyor:hammer: alalı 30 gün olmadığı için telefonu golda götürsem değişim veya iade talep edebilirmiyim?
Servise yollayacaklardır. Nerede o : tabi efendim hemen yeni bir cihaz verelim bu sizin yasal hakkınızdır anlayışı :)
Hele ki Gold diyorsun. Adam gibi bir muhatap bulursan şükret.
 

TakeRisks

Asistan
Katılım
17 Mayıs 2012
Mesajlar
367
Reaksiyon puanı
0
Puanları
16
Servise yollayacaklardır. Nerede o : tabi efendim hemen yeni bir cihaz verelim bu sizin yasal hakkınızdır anlayışı :)
Hele ki Gold diyorsun. Adam gibi bir muhatap bulursan şükret.
ama alalı 30 gün olmadığı için değişim veya iade hakkım var diye biliyorum öyle değilmi?
 

Mr.Elm

Doçent
Katılım
10 Kasım 2011
Mesajlar
875
Reaksiyon puanı
5
Puanları
18
ama alalı 30 gün olmadığı için değişim veya iade hakkım var diye biliyorum öyle değilmi?
Öyle tabi ama adamlar diyorki ; olmaz servise göndeririz, sorun kullanıcı kaynaklı mı değil mi anlamak lazım. birebir değişim yapamayız.
Aynı şeyi ben yaşadım. Vatandan optimus black aldım pikselden ötürü değişim istedim. Yk efendim değişemeyiz dedi. 2 günlüktü cihaz.
Neymiş efendim faturanın arkasında yazmışlar konuyu. hakikaten baktım telefonlar için değişim yapmadıklarını yazmışlar. Bir tür oyun yani.
Sen de hatalısın. Öyle olur mu böyle olur mu diye formlarda yazacağına aldığın yere git. Değişim iste yoksa hakem heyetine giderim de. Sorun çıkarırlarsa vakit kaybetme tüketici hakem heyetine git faturanla.
 

Sry

Öğrenci
Katılım
4 Haziran 2012
Mesajlar
73
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
@Sry bak kardeşim, senin başına çok geldi bu tür şeyler.
servise verirler büyük ihtimal genelde öyle oluyo ama internetten örneğin hızlıal veya hepsiburada aldın ilk 7-8 gün içersinde para iadesi hakkın var beğenmedim diyip eksiksiz iade edince paranı geri veriyolar yada şu arızası var diyipte bunlar sadece internet üzerinden alışverişlerde geçerli
 

MyNickname

Asistan
Katılım
20 Temmuz 2013
Mesajlar
344
Reaksiyon puanı
0
Puanları
16
Servise verirler 1 aya yakın beklersin sonra tamir edip yollarlar, sonra tüketici hakları yolu gözükür onların da kararını 2 ay beklersin... Çok başıma geldi oradan biliyorum :)
 
Üst