tony_almeida
Doçent
- Katılım
- 6 Aralık 2008
- Mesajlar
- 933
- Reaksiyon puanı
- 4
- Puanları
- 0
Arkadaşlar sizinle yamanın ilk ekran görüntülerini paylaşmaktan gurur duyuyorum, en kısa zamanda yenileri gelecektir
Harita aztec haritası, ayarlar ve çözünürlük iki tarafta da en yüksek seviyede
Soldaki orjinal hali, sağdaki yamalı hali
Dikkat ederseniz bıçak haricinde eldiven ve gökyüzünde yaptığım değişiklikleri de görebilirsiniz.
Haydi bismillah
Burada ise KısmayolHDR haritası, soldaki orjinal oyun, sağdaki yama
Bu da meşhur gökyüzümüz, yapana kadar canım çıktı ama değdi
Bir başka gökyüzü karşılaştırması
Önceden sadece nightfever haritası gece idi, şimdi ikincil haritaların çoğu ile bazı birincil haritalar(aztec gibi) gece olmuş durumda
Aslında ona akşam desek daha doğru olur gecesi şu
" COUNTER STRIKE SOURCE GERÇEKÇİLİK YAMASI 1.0"
Önbilgi
Bu yamadaki çok az şeyi kendim yaptım.
Birçok yerden özenle topladığım sayısı 400'e varan(gerçekten abartmıyorum) yama, görüntü, ses, harita, ayar, kodların beğendiğim bölümlerini birleştirdim.
Birleştirirken dikkat ettiğim kriterler ise gerçekçilik, kalite ve oyunun düzenini bozmaması oldu.
Birçok yamada izin alınmadan kullanılmaması gerektiği yazıyordu ama o kadar çok şey indirip denedim ki hangisi hangisine ait bulamıyorum, o yüzden çaktırmayın
Her türlü soru, öneri ve eleştiriniz için
ozgurekip@gmail.com
SİSTEM GEREKSİNİMLERİ
Bu yama birçok yüksek çözünürlükte grafik, efekt ve ses içerdiğinden oyunun sistem gereksinimlerini yükseltmektedir. Yamayı bilgisayarınızın kaldırıp kaldırmayacağını öğrenmek için en garanti yol;
Oyunun içindeki "Video Stress Test" uygulayın. Aldığınız puan en az 80fps ve üzeri ise sisteminiz sorun çıkarmayacaktır, daha düşüğü için de sorun çıkarmayabilir ama garanti veremem. Çünkü yama oyun hızını ortalama 20fps kadar düşürüyor, bir oyunun takılmadan oynayabilmek için en az 32 fps akıcı oynayabilmek için ise en az 60fps gerekiyor.(Bunlar CSS oyunu için kendi ölçümlerim)
Ekran Kartı
En az 256MB dahili belleğe sahip olduğundan, Pixel Shader 3.0 veya yukarısını desteklediğinden emin olun.
Sorun:Yamayı yükledikten sonra oyun ağır çekim oynanıyor.
Çözüm:Sorun ekran kartından kaynaklanıyor. En son sürücülere sahip olduğunuzdan emin olun, oyun ayarlarını biraz düşürün, ekran kartınızın ayarlarında sorun olmadığından emin olun, gerekirse bir miktar overclock yapın, işlemcinizin ekran kartına yardım ettiğinden emin olun.(Maximum pre-rendered frames 8fps yapın.)En son çözüm ekran kartınızı değiştirin.
İşlemci
Ekran kartınız yeterliyse oyun için büyük işlemci desteği gerekmiyor, sadece işlemcinizin en az orta düzeyde olduğundan emin olun.
Sorun:Yamayı yükledikten sonra klavye ve fare daha geç tepki veriyor.
Çözüm:Sorun işlemciden kaynaklanıyor. Isınma probleminiz olmadığından emin olun, ekran kartınız iyiyse maximum pre-rendered frames'i 2'ye çok iyiyse 1'e kadar düşürün.(İşlemcinin ekran kartına desteği azalır.) Gerekirse bir miktar overclock yapın, işletim sisteminiz Vista ise Windows 7'ye geçin.(XP'ye dönmeyin, Windows 7'nin oyun performansı Xp'den bile yüksek). Eğer bütün oyunlarınızda bu sorun varsa klavye veya farenin kalitesinde problem olabilir. En son çözüm işlemcinizi değiştirin
Hard Disk ve Ram
En az 2GB Ram'iniz ve 10GB boş alanınız olduğundan emin olun
Sorun:Yamayı yükledikten sonra görüntü kesiliyor, birkaç saniye sonra geri geliyor o yüzden bazı olayları kaçırıyorum.
Çözüm:Sorun Ram veya Hard Diskinizden kaynaklanıyor. Yeterli Ram'e sahipseniz sorun harddisktir. Oyunu her zaman(2 harddiskiniz olsa bile)1. harddiskin C klasörüne yükleyin, disk birleştirme(Defrag) yaptığınızdan emin olun, sanal bellek ayarlarında sorun olmadığından emin olun, oyunu asla harici hard diske yüklemeyin.(Ne kadar hızlı olursa olsun) Xp hard diski çok Windows 7 ise RAM'i daha çok kullanır. Bilgisayarınıza virüs girmediğinden emin olun.
Sorun:Yamayı yükledikten sonra oyun bir takılıyor, bir kendine geliyor.
Çözüm:Isınma probleminiz olmadığına emin olun. İşletim sistemi ayarlarınızı kontrol edin.
Sorun:Yamayı yükledikten sonra bazı şeyler pembe siyah görünüyor.
Çözüm:Oyunun eski versiyonuna sahipsiniz, oyunun en yeni versiyonunu kurun veya texture yamasını yükleyin.(İkisini de digitalzone forumdan bulabilirsiniz.)
OYUNDAKİ DEĞİŞİKLİKLER
Grafiksel Değişiklikler
-Bütün silahlar daha gerçekçi halleriyle değiştirildi ancak oyunun düzenini bozmaması için model poligonları değil sadece kaplamaları değiştirildi. Ayrıca hiçbiri consistency hatası vermiyor; hepsinin yüksek çözünürlüklü dış dünya modelleri, ışık efektleri ve bump mapping(noktasal çıkıntılar) özelliği bazılarının ise phong(gerçekçi ışıklandırma) desteği var. Diğer silahların aksine plastik gibi değil çok gerçekçi görünüyorlar; hiçbirinin vuruş özelliği, silahın elde kayma oranı gibi kavramları değişmedi. Belki de en önemlisi model poligonları değişmediği için silahlar tamamen orjinal boyutunda, büyümedi veya küçülmedi. Bütün silahların dış dünya kaplamaları 1024 iç kaplamaları 2048 çözünürlüğündedir.
-Eldiven ve bıçağın görünümü gerçekçi olanlarla değiştirildi.(Bıçağın modeli farklı olduğu için poligonları değiştirmek zorunda kaldım. Kaplama boyutları aynı 2048/1024)
-C4 patlayıcının renkleri değiştirildi ve çözünürlüğü yükseltildi.(Kaplama boyutları yine aynı)
-Bomba çözme kiti daha güzel gözüken siyah/gri karışımı haliyle değiştirildi.(Kaplama boyutları 1024/1024 ama yeterli çünkü zaten küçük birşey)
-Bütün polisler ve teröristler 2048 değerinde yüksek çözünürlüklü inanılmaz net görünen halleriyle değiştirildi.(Bu değişiklik düşük bileşenli bilgisayarlarda kasmaya neden olabilir.)(Teröristlerdeki Rambo karakterine dikkat ettiniz mi?
)
-Rehinelere phong desteği eklendi.
-Sniperdaki dürbünün hedef simgesi daha detaylı başka bir taneyle değiştirildi.
-Üç çeşit bomba da gerçekçi halleriyle değiştirildi.(Axe parfüm olayı benim de canımı sıktı, ama daha düzgün bir modelleme bulamadım.)
-Mermilerin detayları büyük derecede arttırıldı.
-Tavan, taban, odun, duvar ve metal kaplamalarının daha yüksek çözünürlüklü ve daha detaylı halleri seçildi.
-Konuşma sırasında çıkan ünlem işareti yerine şık bir hoparlör işareti konuldu.
-Gece görüş gözlüğü çok daha gerçekçi bir versiyonuyla yenilendi.
-Oyunun giriş ekranı m4a1 silah görüntüsüyle değiştirildi.(Geniş ekranlar da dahil)
-Varil, kamyon, tank, tavuk, tv kumandası, masa, telefon(4096'lık rekor texture ile), mikrodalga, tuvalet kağıdı, kardan adam, yangın söndürücü, çöp kutusu, elektrik direği, karpuz, lastik, tahta kasa, çeşme, şapka, projektör, bitki, muz, resim çerçeveleri, sandalye, ördek, halı, radyo, televizyon, bilgisayar, kağıt, duvar yazıları ve benzeri detaysal görüntüler baştan aşağı değiştirildi.
-Ofis, dust, dust2, aztec(gece), ag_texture2_normal(gece), 2bases(gece)(bulut efekti biraz kötü duruyor farkındayım ama haritanın orjinalinde var, düzelmek istedim hata verdi), assault, havana, haritaları süper gerçekçi gökyüzü görüntüleri ile kaplandı.
-Yeni iceworld, iceworld_arena, iceworld_orig, iceworld_bunkers, iceworld_xxl, iceworld_cssource, twotowers haritaları eklendi.
Efektsel Değişiklikler
-Yere düşme, havaya uçma gibi fiziksel ragdoll efektleri gerçekçi formüller ile donatıldı.
-Kan efekti abartı olmayan daha gerçekçi bir versiyonla değiştirildi.
-Ateş ettiğimizde çıkan alev animasyonlu, göze hitap eden bir hale getirildi.
-Bomba patlaması efekti gerçekçi görüntüde ve sarsıcı şiddette oldu.
-Düşük sistemlerde sorun oluşturduğu ve zaten gerçekçiliği olmadığı için Aztec haritasındaki yağmur kapatıldı.
-Duman efekti iyileştirildi.
-Açılabilen yuvarlak şeklindeki ışık kaplamasının gerçekçiliği arttırıldı.
-Artık kurşun girdiğinde bazen yara izi de oluşuyor.
Ses Değişiklikleri
-Oyunu açınca karşımıza çıkan başlangıç müziği değiştirildi.
-Telsiz konuşmaları 36 taneden 297 taneye çıkarıldı.(İngilizce olarak)(Türkçe ses de kaydetmeyi düşündüm ama bu kadar fazla olamazdı. Aslında karıştırabilirdim ama yarı İngilizce yarı Türkçe olmasın diye ben de sadece İngilizcesini koydum.)
-Ses derinliği eklendi, yani uzaktaysanız sesi daha düşük duyacaksınız.(Maalesef orjinal oyunda bu özellik de yokmuş, ya tam duyuyorsun ya da hiç duymuyorsun.)
-Rehineler için yürüme sesi eklendi.(Bu özellik de orjinal oyunda yoktu.)(Ayrıca rehinelerin seslerini de değiştirecektim ama o zaman dudak hareketleri kapanıyor, ben de vazgeçtim.)
-Daha yumuşak ve gerçekçi yürüme sesleri aktarıldı.
-Aksiyonu arttırıcı, abartısı olmayan birkaç ambient müzik eklendi.(Mesela ofisteki radyoda cendere gerçek rock versiyon çalıyor.)
-Merminin vücuda giriş sesleri ile ölüm sesleri daha güzel seslerle değiştirildi.(Ölümler biraz abartılı, onu sonraki versiyonlarda düzelteceğim.)
-İstisnasız bütün silah sesleri daha gerçekçi versiyonlarıyla yenilendi.
-Bazı fiziksel sesler güçlendirildi.(Merminin metale çarpması vb.)
Diğer Değişiklikler
-Iceworld real haritasındaki botların zeka seviyesi yükseltildi. (Buzdan çok nadir mermi geçmesine ve çok az zarar vermesine rağmen sürekli buzların arasından ateş etmeye çalışıyorlardı ayrıca silah mermisi bittiği zaman silahını değiştirmek akıllarına gelmiyordu.)
-Oyundan masaüstüne atma sorunu azaltıldı.
-Sesin bazen görüntüden geri kalması sorunu çözüldü.
-Radarda ufak ama modern değişiklikler yapıldı.
-Menü ekranlarında birtakım kalite arttırıcı değişiklikler yapıldı.
-Silahların sahte isimleri, gerçek isimlerle değişti.
-Alt+Tab yapınca bazen oyuna bir daha girememe sorunu halledildi.
-HUD ekranında birkaç değişiklik yapıldı.
KENDİ YAPTIKLARIM
Birçok şeyin orjinalini ben yapmadım ama düzenlemesini ben yaptım. Kendi yaptıklarım ise;
-Skriptlerin bir kısmını yazıp bir kısmını değiştirdim.
-Cfg dosyalarını ayarladım.
-Kaplamalar başka birine aitti ama haritaların kodlarını değiştirerek bütün gökyüzüleri ben ekledim.
-Bazı metaryeller kötü göründüğü için elden geçirdim.
-Hata oluşturan bazı model kodlarıyla oynayarak bunları düzelttim.
-Birkaç telsiz sesini kendim mikrofondan kaydettim.(İngilizce)
-Silahların gerçek isimlerini kendim ayarladım.
Not:Yorumsuz bırakmayın
Harita aztec haritası, ayarlar ve çözünürlük iki tarafta da en yüksek seviyede
Soldaki orjinal hali, sağdaki yamalı hali
Dikkat ederseniz bıçak haricinde eldiven ve gökyüzünde yaptığım değişiklikleri de görebilirsiniz.
Haydi bismillah

Burada ise KısmayolHDR haritası, soldaki orjinal oyun, sağdaki yama

Bu da meşhur gökyüzümüz, yapana kadar canım çıktı ama değdi

Bir başka gökyüzü karşılaştırması

Önceden sadece nightfever haritası gece idi, şimdi ikincil haritaların çoğu ile bazı birincil haritalar(aztec gibi) gece olmuş durumda

Aslında ona akşam desek daha doğru olur gecesi şu

" COUNTER STRIKE SOURCE GERÇEKÇİLİK YAMASI 1.0"
Önbilgi
Bu yamadaki çok az şeyi kendim yaptım.
Birçok yerden özenle topladığım sayısı 400'e varan(gerçekten abartmıyorum) yama, görüntü, ses, harita, ayar, kodların beğendiğim bölümlerini birleştirdim.
Birleştirirken dikkat ettiğim kriterler ise gerçekçilik, kalite ve oyunun düzenini bozmaması oldu.
Birçok yamada izin alınmadan kullanılmaması gerektiği yazıyordu ama o kadar çok şey indirip denedim ki hangisi hangisine ait bulamıyorum, o yüzden çaktırmayın

Her türlü soru, öneri ve eleştiriniz için
ozgurekip@gmail.com
SİSTEM GEREKSİNİMLERİ
Bu yama birçok yüksek çözünürlükte grafik, efekt ve ses içerdiğinden oyunun sistem gereksinimlerini yükseltmektedir. Yamayı bilgisayarınızın kaldırıp kaldırmayacağını öğrenmek için en garanti yol;
Oyunun içindeki "Video Stress Test" uygulayın. Aldığınız puan en az 80fps ve üzeri ise sisteminiz sorun çıkarmayacaktır, daha düşüğü için de sorun çıkarmayabilir ama garanti veremem. Çünkü yama oyun hızını ortalama 20fps kadar düşürüyor, bir oyunun takılmadan oynayabilmek için en az 32 fps akıcı oynayabilmek için ise en az 60fps gerekiyor.(Bunlar CSS oyunu için kendi ölçümlerim)
Ekran Kartı
En az 256MB dahili belleğe sahip olduğundan, Pixel Shader 3.0 veya yukarısını desteklediğinden emin olun.
Sorun:Yamayı yükledikten sonra oyun ağır çekim oynanıyor.
Çözüm:Sorun ekran kartından kaynaklanıyor. En son sürücülere sahip olduğunuzdan emin olun, oyun ayarlarını biraz düşürün, ekran kartınızın ayarlarında sorun olmadığından emin olun, gerekirse bir miktar overclock yapın, işlemcinizin ekran kartına yardım ettiğinden emin olun.(Maximum pre-rendered frames 8fps yapın.)En son çözüm ekran kartınızı değiştirin.
İşlemci
Ekran kartınız yeterliyse oyun için büyük işlemci desteği gerekmiyor, sadece işlemcinizin en az orta düzeyde olduğundan emin olun.
Sorun:Yamayı yükledikten sonra klavye ve fare daha geç tepki veriyor.
Çözüm:Sorun işlemciden kaynaklanıyor. Isınma probleminiz olmadığından emin olun, ekran kartınız iyiyse maximum pre-rendered frames'i 2'ye çok iyiyse 1'e kadar düşürün.(İşlemcinin ekran kartına desteği azalır.) Gerekirse bir miktar overclock yapın, işletim sisteminiz Vista ise Windows 7'ye geçin.(XP'ye dönmeyin, Windows 7'nin oyun performansı Xp'den bile yüksek). Eğer bütün oyunlarınızda bu sorun varsa klavye veya farenin kalitesinde problem olabilir. En son çözüm işlemcinizi değiştirin
Hard Disk ve Ram
En az 2GB Ram'iniz ve 10GB boş alanınız olduğundan emin olun
Sorun:Yamayı yükledikten sonra görüntü kesiliyor, birkaç saniye sonra geri geliyor o yüzden bazı olayları kaçırıyorum.
Çözüm:Sorun Ram veya Hard Diskinizden kaynaklanıyor. Yeterli Ram'e sahipseniz sorun harddisktir. Oyunu her zaman(2 harddiskiniz olsa bile)1. harddiskin C klasörüne yükleyin, disk birleştirme(Defrag) yaptığınızdan emin olun, sanal bellek ayarlarında sorun olmadığından emin olun, oyunu asla harici hard diske yüklemeyin.(Ne kadar hızlı olursa olsun) Xp hard diski çok Windows 7 ise RAM'i daha çok kullanır. Bilgisayarınıza virüs girmediğinden emin olun.
Sorun:Yamayı yükledikten sonra oyun bir takılıyor, bir kendine geliyor.
Çözüm:Isınma probleminiz olmadığına emin olun. İşletim sistemi ayarlarınızı kontrol edin.
Sorun:Yamayı yükledikten sonra bazı şeyler pembe siyah görünüyor.
Çözüm:Oyunun eski versiyonuna sahipsiniz, oyunun en yeni versiyonunu kurun veya texture yamasını yükleyin.(İkisini de digitalzone forumdan bulabilirsiniz.)
OYUNDAKİ DEĞİŞİKLİKLER
Grafiksel Değişiklikler
-Bütün silahlar daha gerçekçi halleriyle değiştirildi ancak oyunun düzenini bozmaması için model poligonları değil sadece kaplamaları değiştirildi. Ayrıca hiçbiri consistency hatası vermiyor; hepsinin yüksek çözünürlüklü dış dünya modelleri, ışık efektleri ve bump mapping(noktasal çıkıntılar) özelliği bazılarının ise phong(gerçekçi ışıklandırma) desteği var. Diğer silahların aksine plastik gibi değil çok gerçekçi görünüyorlar; hiçbirinin vuruş özelliği, silahın elde kayma oranı gibi kavramları değişmedi. Belki de en önemlisi model poligonları değişmediği için silahlar tamamen orjinal boyutunda, büyümedi veya küçülmedi. Bütün silahların dış dünya kaplamaları 1024 iç kaplamaları 2048 çözünürlüğündedir.
-Eldiven ve bıçağın görünümü gerçekçi olanlarla değiştirildi.(Bıçağın modeli farklı olduğu için poligonları değiştirmek zorunda kaldım. Kaplama boyutları aynı 2048/1024)
-C4 patlayıcının renkleri değiştirildi ve çözünürlüğü yükseltildi.(Kaplama boyutları yine aynı)
-Bomba çözme kiti daha güzel gözüken siyah/gri karışımı haliyle değiştirildi.(Kaplama boyutları 1024/1024 ama yeterli çünkü zaten küçük birşey)
-Bütün polisler ve teröristler 2048 değerinde yüksek çözünürlüklü inanılmaz net görünen halleriyle değiştirildi.(Bu değişiklik düşük bileşenli bilgisayarlarda kasmaya neden olabilir.)(Teröristlerdeki Rambo karakterine dikkat ettiniz mi?

-Rehinelere phong desteği eklendi.
-Sniperdaki dürbünün hedef simgesi daha detaylı başka bir taneyle değiştirildi.
-Üç çeşit bomba da gerçekçi halleriyle değiştirildi.(Axe parfüm olayı benim de canımı sıktı, ama daha düzgün bir modelleme bulamadım.)
-Mermilerin detayları büyük derecede arttırıldı.
-Tavan, taban, odun, duvar ve metal kaplamalarının daha yüksek çözünürlüklü ve daha detaylı halleri seçildi.
-Konuşma sırasında çıkan ünlem işareti yerine şık bir hoparlör işareti konuldu.
-Gece görüş gözlüğü çok daha gerçekçi bir versiyonuyla yenilendi.
-Oyunun giriş ekranı m4a1 silah görüntüsüyle değiştirildi.(Geniş ekranlar da dahil)
-Varil, kamyon, tank, tavuk, tv kumandası, masa, telefon(4096'lık rekor texture ile), mikrodalga, tuvalet kağıdı, kardan adam, yangın söndürücü, çöp kutusu, elektrik direği, karpuz, lastik, tahta kasa, çeşme, şapka, projektör, bitki, muz, resim çerçeveleri, sandalye, ördek, halı, radyo, televizyon, bilgisayar, kağıt, duvar yazıları ve benzeri detaysal görüntüler baştan aşağı değiştirildi.
-Ofis, dust, dust2, aztec(gece), ag_texture2_normal(gece), 2bases(gece)(bulut efekti biraz kötü duruyor farkındayım ama haritanın orjinalinde var, düzelmek istedim hata verdi), assault, havana, haritaları süper gerçekçi gökyüzü görüntüleri ile kaplandı.
-Yeni iceworld, iceworld_arena, iceworld_orig, iceworld_bunkers, iceworld_xxl, iceworld_cssource, twotowers haritaları eklendi.
Efektsel Değişiklikler
-Yere düşme, havaya uçma gibi fiziksel ragdoll efektleri gerçekçi formüller ile donatıldı.
-Kan efekti abartı olmayan daha gerçekçi bir versiyonla değiştirildi.
-Ateş ettiğimizde çıkan alev animasyonlu, göze hitap eden bir hale getirildi.
-Bomba patlaması efekti gerçekçi görüntüde ve sarsıcı şiddette oldu.
-Düşük sistemlerde sorun oluşturduğu ve zaten gerçekçiliği olmadığı için Aztec haritasındaki yağmur kapatıldı.
-Duman efekti iyileştirildi.
-Açılabilen yuvarlak şeklindeki ışık kaplamasının gerçekçiliği arttırıldı.
-Artık kurşun girdiğinde bazen yara izi de oluşuyor.
Ses Değişiklikleri
-Oyunu açınca karşımıza çıkan başlangıç müziği değiştirildi.
-Telsiz konuşmaları 36 taneden 297 taneye çıkarıldı.(İngilizce olarak)(Türkçe ses de kaydetmeyi düşündüm ama bu kadar fazla olamazdı. Aslında karıştırabilirdim ama yarı İngilizce yarı Türkçe olmasın diye ben de sadece İngilizcesini koydum.)
-Ses derinliği eklendi, yani uzaktaysanız sesi daha düşük duyacaksınız.(Maalesef orjinal oyunda bu özellik de yokmuş, ya tam duyuyorsun ya da hiç duymuyorsun.)
-Rehineler için yürüme sesi eklendi.(Bu özellik de orjinal oyunda yoktu.)(Ayrıca rehinelerin seslerini de değiştirecektim ama o zaman dudak hareketleri kapanıyor, ben de vazgeçtim.)
-Daha yumuşak ve gerçekçi yürüme sesleri aktarıldı.
-Aksiyonu arttırıcı, abartısı olmayan birkaç ambient müzik eklendi.(Mesela ofisteki radyoda cendere gerçek rock versiyon çalıyor.)
-Merminin vücuda giriş sesleri ile ölüm sesleri daha güzel seslerle değiştirildi.(Ölümler biraz abartılı, onu sonraki versiyonlarda düzelteceğim.)
-İstisnasız bütün silah sesleri daha gerçekçi versiyonlarıyla yenilendi.
-Bazı fiziksel sesler güçlendirildi.(Merminin metale çarpması vb.)
Diğer Değişiklikler
-Iceworld real haritasındaki botların zeka seviyesi yükseltildi. (Buzdan çok nadir mermi geçmesine ve çok az zarar vermesine rağmen sürekli buzların arasından ateş etmeye çalışıyorlardı ayrıca silah mermisi bittiği zaman silahını değiştirmek akıllarına gelmiyordu.)
-Oyundan masaüstüne atma sorunu azaltıldı.
-Sesin bazen görüntüden geri kalması sorunu çözüldü.
-Radarda ufak ama modern değişiklikler yapıldı.
-Menü ekranlarında birtakım kalite arttırıcı değişiklikler yapıldı.
-Silahların sahte isimleri, gerçek isimlerle değişti.
-Alt+Tab yapınca bazen oyuna bir daha girememe sorunu halledildi.
-HUD ekranında birkaç değişiklik yapıldı.
KENDİ YAPTIKLARIM
Birçok şeyin orjinalini ben yapmadım ama düzenlemesini ben yaptım. Kendi yaptıklarım ise;
-Skriptlerin bir kısmını yazıp bir kısmını değiştirdim.
-Cfg dosyalarını ayarladım.
-Kaplamalar başka birine aitti ama haritaların kodlarını değiştirerek bütün gökyüzüleri ben ekledim.
-Bazı metaryeller kötü göründüğü için elden geçirdim.
-Hata oluşturan bazı model kodlarıyla oynayarak bunları düzelttim.
-Birkaç telsiz sesini kendim mikrofondan kaydettim.(İngilizce)
-Silahların gerçek isimlerini kendim ayarladım.
Not:Yorumsuz bırakmayın