Soru Bu Şekilde Format Atılabilir Mi?

Bu konuyu okuyanlar

berke0007777

Doçent
Cezalı
Katılım
24 Mar 2021
Mesajlar
672
Reaksiyon puanı
662
Puanları
93
Yaş
20

Arkadaşlar format atmak istiyorum, USB ile denedim ilk başta, CMD ile sıfırlıyorum ama GPT hatası veriyor yapamıyorum.
Aygıt yöneticisinden diski parçalara bölerek format atmaya çalışıyorum ama bölmeme izin vermiyor(nedenini anlamadım, 8gb olarak ayarladıktan sonra devam seçeneği seçilemiyor)
Ctrl alt delete ile sorun gider kısmına geliyorum orda da sıfırla seçeneği yok uefi ayarları var sadece.

Bu kadar şey denedim hep bir terslik çıktı. Bu linkteki şekilde format atılabilir mi?
Mesaj otomatik birleştirildi:

Cevaplar için teşekkür ederim çok yardımcı oldunuz
 
Son düzenleme:

kilicbaligi

Dekan
Emektar
Katılım
3 Şub 2018
Mesajlar
7,156
Çözümler
2
Reaksiyon puanı
8,688
Puanları
113

Kopyalama işlemi bittikten sonra şu işlemleri yapacaksın.



Sol shift tuşuna basılı tut ve Başlattan "Bilgisayarı yeniden başlat"
Gelişmiş başlangıç menüsü ekrana gelecek.

Sırayla
sorun gider
gelişmiş seçenekler
komut istemi
kullanıcı ekranı geliyorsa hesap seç, sonrasında
Siyah ekranda komut istemi açılacak


E:

yaz ENTER'la

setup

yaz ENTER'la

kurulum başlaması lazım. Sonrasında
Windows Yükle ekranı geldiğinde:
Kurtarma, sistem, MSR, C bölümlerini siliyorsun.
Ayrılamamış alanı seçerek
Yeni
tamam ileri diyerek
Kuruluma devam ediyorsun.
Windows'u güncelleştirirsin.
Yüklemek istediğin uygulamaları yüklersin.
 

berke0007777

Doçent
Cezalı
Katılım
24 Mar 2021
Mesajlar
672
Reaksiyon puanı
662
Puanları
93
Yaş
20
Kopyalama işlemi bittikten sonra şu işlemleri yapacaksın.



Sol shift tuşuna basılı tut ve Başlattan "Bilgisayarı yeniden başlat"
Gelişmiş başlangıç menüsü ekrana gelecek.

Sırayla
sorun gider
gelişmiş seçenekler
komut istemi
kullanıcı ekranı geliyorsa hesap seç, sonrasında
Siyah ekranda komut istemi açılacak


E:

yaz ENTER'la

setup

yaz ENTER'la

kurulum başlaması lazım. Sonrasında
Windows Yükle ekranı geldiğinde:
Kurtarma, sistem, MSR, C bölümlerini siliyorsun.
Ayrılamamış alanı seçerek
Yeni
tamam ileri diyerek
Kuruluma devam ediyorsun.
Windows'u güncelleştirirsin.
Yüklemek istediğin uygulamaları yüklersin.
Her şey bu kadar mı hocam? Ben bilinmeze gidiyorum o zaman
 

kilicbaligi

Dekan
Emektar
Katılım
3 Şub 2018
Mesajlar
7,156
Çözümler
2
Reaksiyon puanı
8,688
Puanları
113
Her şey bu kadar mı hocam? Ben bilinmeze gidiyorum o zaman

Telefondan bakabiliyorsan mobilden takip edersin. Olmazsa kağıda yaz, uygula.

Sorun yaşamazsın merak etme.
Adım adım gideceksin.
Kullanıcı ekranı gelmezse bilgisayarı normal olarak başlatırsın. Açılmama gibi bir şey olmaz. Ama yazılanlara bağlı kalmalısın. Harici bir şey yapmadan uygularsan sorun olmaz.
 

berke0007777

Doçent
Cezalı
Katılım
24 Mar 2021
Mesajlar
672
Reaksiyon puanı
662
Puanları
93
Yaş
20
Telefondan bakabiliyorsan mobilden takip edersin. Olmazsa kağıda yaz, uygula.

Sorun yaşamazsın merak etme.
Adım adım gideceksin.
Kullanıcı ekranı gelmezse bilgisayarı normal olarak başlatırsın. Açılmama gibi bir şey olmaz. Ama yazılanlara bağlı kalmalısın. Harici bir şey yapmadan uygularsan sorun olmaz.
Telefondan kontrol ederek yapacağım. Teşekkürler
 

kilicbaligi

Dekan
Emektar
Katılım
3 Şub 2018
Mesajlar
7,156
Çözümler
2
Reaksiyon puanı
8,688
Puanları
113
Telefondan kontrol ederek yapacağım. Teşekkürler

Kolay gelsin. Ben forumdan çıkıyorum o zaman. Sorun yaşarsan buradan yazarsın. Müsait olduğumda çevrimiçi olduğumda bakarım.

komut isteminde

E:

yazıyor, dikkat et. E ve iki nokta üst üste var. Aksi bir şey yazarsan hata verir. Doğru yazarsan bir alt satıra imleç geçer ve E: ekrana gelir.
 

berke0007777

Doçent
Cezalı
Katılım
24 Mar 2021
Mesajlar
672
Reaksiyon puanı
662
Puanları
93
Yaş
20
Hocam
Gelişmiş seçenekler kısmına gelince.

Başlangıç Ayarları.
UEFİ DONANIM yazılımı ayarları var.

Resim atamıyorum boyut büyük.
@kilicbaligi
 

kilicbaligi

Dekan
Emektar
Katılım
3 Şub 2018
Mesajlar
7,156
Çözümler
2
Reaksiyon puanı
8,688
Puanları
113
Hocam
Gelişmiş seçenekler kısmına gelince.

Başlangıç Ayarları.
UEFİ DONANIM yazılımı ayarları var.

Resim atamıyorum boyut büyük.
@kilicbaligi
Sorun gider seçeneğine gideceksin.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Komut istemini hala bulamadın mı?
 

berke0007777

Doçent
Cezalı
Katılım
24 Mar 2021
Mesajlar
672
Reaksiyon puanı
662
Puanları
93
Yaş
20
Sorun gider seçeneğine gideceksin.
İşte o seçenek yok
Gelişmiş ayarlara tıklıyorum sadece iki tane şey var.

Başlangıç ayarları
UEFİ donanımı yazılımı ayarları


başka bir seçenek yok
Mesaj otomatik birleştirildi:

Şunu yaparsam sorun çözülür mü acaba
 

berke0007777

Doçent
Cezalı
Katılım
24 Mar 2021
Mesajlar
672
Reaksiyon puanı
662
Puanları
93
Yaş
20
Bi yere gitmiştim ger geldim çözüldümü
Mesaj otomatik birleştirildi:


Eğer acelen yok ise yarın video çekerim bu konu hakkında
Bu laptopu aldığım güne lanet olsun. Acayip derecede işlerim var bugün yapabilirsen çok sevinirim.

Bu hatanın sebebi sistem dosyaları bozulmuşsa o yüzden olur dedi videodaki dayı. Sistem uefi. Sorundan kurtulsam yeter sıfırlama veya format fark etmez
Mesaj otomatik birleştirildi:

Windows Recovery Environment (Windows RE) and system reset configuration
Information:

Windows RE status: Disabled


@kilicbaligi
 

berke0007777

Doçent
Cezalı
Katılım
24 Mar 2021
Mesajlar
672
Reaksiyon puanı
662
Puanları
93
Yaş
20
boot configuration data bilgisi falan hiç gelmiyor mu?
Windows Recovery Environment (Windows RE) and system reset configuration
Information:

Windows RE status: Disabled
Windows RE location:
Boot Configuration Data (BCD) identifier: 4a9888ff-834e-11eb-90bf-a8e71c5c3cec
Recovery image location:
Recovery image index: 0
Custom image location:
Custom image index: 0

REAGENTC.EXE: Operation Successful.
 

kilicbaligi

Dekan
Emektar
Katılım
3 Şub 2018
Mesajlar
7,156
Çözümler
2
Reaksiyon puanı
8,688
Puanları
113
C:\WINDOWS\system32>reagentc /enable
REAGENTC.EXE: The Windows RE image was not found.

Yine aynı. :D
C'deki Recovery klasörünü falan mı sildin. N'aptın?
Mesaj otomatik birleştirildi:

Neyse...
Bu şekilde uğraştıracak.
Klasik format atacaksın.
Medya oluşturma Aracı kullanarak nasıl önyükleme medyası oluşturulur URL adresini vermiştim. Oradan bakıp belleğe yazdırırsın.

 

berke0007777

Doçent
Cezalı
Katılım
24 Mar 2021
Mesajlar
672
Reaksiyon puanı
662
Puanları
93
Yaş
20
C'deki Recovery klasörünü falan mı sildin. N'aptın?
Hiçbir fikrim yok.
Beşiktaş amblemli arkadaşın %appdata% klasörünü sil demesiyle bir maceraya atıldım ve sonuç bu. Bilgisayar sorunsuz çalışıyor ama dosya gezgini yok. Gidip bir tamirciye versem kaç tl tutar acaba
Mesaj otomatik birleştirildi:

Recovery dediğiniz kısım kurtarma bölümüyse evet orayı silmiştim :(
 

kilicbaligi

Dekan
Emektar
Katılım
3 Şub 2018
Mesajlar
7,156
Çözümler
2
Reaksiyon puanı
8,688
Puanları
113
Hiçbir fikrim yok.
Beşiktaş amblemli arkadaşın %appdata% klasörünü sil demesiyle bir maceraya atıldım ve sonuç bu. Bilgisayar sorunsuz çalışıyor ama dosya gezgini yok. Gidip bir tamirciye versem kaç tl tutar acaba
Kendin format atmak varken bilgisayarcı, tamirci vesaireye gerek yok çünkü her şey elinin altında ama sen bilirsin. Ben forumdan şimdilik çıkıyorum. Sonucu yazarsın. İyi forumlar.
 

kilicbaligi

Dekan
Emektar
Katılım
3 Şub 2018
Mesajlar
7,156
Çözümler
2
Reaksiyon puanı
8,688
Puanları
113

berke0007777

Doçent
Cezalı
Katılım
24 Mar 2021
Mesajlar
672
Reaksiyon puanı
662
Puanları
93
Yaş
20
Bugün çekme şansım yok evde değilim
Mesaj otomatik birleştirildi:


Bekle gitme bi yöntem daha var
Video için:
Hocam biosu çektim ama boyuttan dolayı atamıyorum. Bu siteye Fotoğrafları yüklemek için varsa isim verin de ordan buraya yükleyeyim. Ayarların nasıl olacağını söyleyiverin
Mesaj otomatik birleştirildi:

Bugün çekme şansım yok evde değilim
Mesaj otomatik birleştirildi:


Bekle gitme bi yöntem daha var
Video için:
Sorun gider seçeneğine tıklayınca bilgisayarı sıfırla yok maalesef. :(
 

qRaxy

Asistan
Katılım
24 Nis 2021
Mesajlar
140
Reaksiyon puanı
53
Puanları
28
Yaş
21
Hocam biosu çektim ama boyuttan dolayı atamıyorum. Bu siteye Fotoğrafları yüklemek için varsa isim verin de ordan buraya yükleyeyim. Ayarların nasıl olacağını söyleyiverin
Mesaj otomatik birleştirildi:


Sorun gider seçeneğine tıklayınca bilgisayarı sıfırla yok maalesef. :(
Nası yanisen usb ile mi açıcaksın şimdi
 

Son mesajlar

Üst