Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Yardımbluetooth ile bağlandığımda sürekli kopup tekrar bağlanıyor. İMDAT!
Merhaba. Üretici web sitesinde Destek>Veri Merkezi sayfasında bilgisayarınızın modelini ve işletim sistemini girerek tüm sürücülere erişebilirsiniz. Buradan Bluetooth sürücünüzü bulup indirip yükledikten sonra tekrar denemelisiniz. Ayrıca bilgisayarınızdaki tüm sürücülerin ve diğer yazılımların mümkün olan en güncel halde olduğunu da kontrol etmenizi öneririm.
Lenovo'nun Lenovo Vantage yazılımı var, bu yazılım ile bilgisayarınızdaki Lenovo çerçevesinde yer alan tüm yazılımların güncelliğini kontrol edebilir ve güncellemelerinizi yapabilirsiniz.
Windows Update'den de güncelleştirmelerinizi denetlemelisiniz. Bunu yapmadan önce Windows Update sayfasında aşağıda "gelişmiş seçenekler" butonundan "Windows'u güncelleştirdiğinizde diğer Microsoft ürünleri için güncelleştirmeleri alın" seçeneğini de seçili hale getirmelisiniz.