Bluetooth a nasıl bağlanıyoruz

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar Konu (Kayıtlı: 0, Misafir: 1)

cnts

Asistan
Merhabalar arkadaşlar vw jetta 2011 tsi de bluetooth a telefonu bağlayamadım daha doğrusu nasıl bağlayacağımı anlamadım yardımcı olabilecek arkadaşlar var yardımcı olursa sevinirim video olsa çok daha iyi olur youtube da bulamadım
 

mr.karacayir

Üyecik
Bağlamak için bir cihaz alınması gerekiyormuş aynı arabadan bende de var 2011 TSİ Jetta. Ben de denedim de cihaz çok pahalıymış hiç bulaşma derim.
 

cnts

Asistan
Eyw kardeşim nasıl bir cihaz bilgin var mı alacağım dan değil meraktan link vs bişey var mı?
 

cnts

Asistan
eyw kardesm peki bunlarla telefon görüşmesi müziği araç hoparlörüne aktarma filan her şey yapılabiliyor mu
 

Son mesajlar

Üst