Qbilay
Asistan
- Katılım
- 25 Nisan 2008
- Mesajlar
- 302
- Reaksiyon puanı
- 7
- Puanları
- 18
Merhaba arkadaslar.
Yasamis oldugum bir problemi ve cozumunu burada paylasarak sorununuzun TTNet ile kisayoldan nasil halledebileceginizi umdugum bir olayi paylasmak istiyorum.
Bu adreste karsilasmis oldugum baglanti problemi sikayet yayinlanmasinin ardindan 3. gun giderilmis ve eskisinden iyi duruma gelmistir.
Olayi kisaca size ozetleyecek olursam;
Musteri hizmetlerinden arandigimda sorunumu gayet sakin bir sekilde anlatip problemimin duzelmemesi durumunda ise mevcut TTNet aboneligimi iptal ettirip farkli bir dsl operatorunden hizmet alacagimi, yine sorunun duzelmemesi halinde ise UyduNet e gececegimi ve ardindan ilgili sikayet sitesinede sorun TTNet tarafindan duzeltilemedigini farki bir operator/uydunet e gectigimde duzeldigi seklinde yazacagimi soyledigimde karsimdaki kisi sorun ile ilgilenip geri donus yapacaklarini soylediler. Aradan yarim saat gecmeden bulundugum yerdeki Telekom mudurlugunden arandim ve sorunumu birde onlara anlattim. Yaklasik olarak 8-10 defa bir TTNet musteri hizmetleri bir Bulundugum ildeki Telekom mudurlugunden aranarak sorunumu cozdurdum. Sorunun kaynaginin ise DSL santralinin portunda problem olmasi ve eve kadar gelen hatta sinyal dusmesi oldugunu portumun degistirildigini ve telefon hattimin mesafesinin kisaltildigini eve gelen teknik ekipten ogrendim. Baglanti sorunundan once internet hizim 2.7 Mbit civarinda iken su anda 4 Mbit e cikiverdi.
Size tavsiyem eger baglanti ile ilgili sorununuz varsa ilgili sikayetinizi teknik bir bilgisi olan kisi ile beraber cozmeniz. Ben yaklasik olarak 13-14 yildir bu sektorun icinde oldugumdan dolayi ama sikayetim uzerine musteri hizmetlerinden geri donus yapildiginda ve bulundugum bolgedeki teknik ekibe sorunumu tam olarak anlatabildim.
Saygilar.
Yasamis oldugum bir problemi ve cozumunu burada paylasarak sorununuzun TTNet ile kisayoldan nasil halledebileceginizi umdugum bir olayi paylasmak istiyorum.
Bu adreste karsilasmis oldugum baglanti problemi sikayet yayinlanmasinin ardindan 3. gun giderilmis ve eskisinden iyi duruma gelmistir.
Olayi kisaca size ozetleyecek olursam;
Musteri hizmetlerinden arandigimda sorunumu gayet sakin bir sekilde anlatip problemimin duzelmemesi durumunda ise mevcut TTNet aboneligimi iptal ettirip farkli bir dsl operatorunden hizmet alacagimi, yine sorunun duzelmemesi halinde ise UyduNet e gececegimi ve ardindan ilgili sikayet sitesinede sorun TTNet tarafindan duzeltilemedigini farki bir operator/uydunet e gectigimde duzeldigi seklinde yazacagimi soyledigimde karsimdaki kisi sorun ile ilgilenip geri donus yapacaklarini soylediler. Aradan yarim saat gecmeden bulundugum yerdeki Telekom mudurlugunden arandim ve sorunumu birde onlara anlattim. Yaklasik olarak 8-10 defa bir TTNet musteri hizmetleri bir Bulundugum ildeki Telekom mudurlugunden aranarak sorunumu cozdurdum. Sorunun kaynaginin ise DSL santralinin portunda problem olmasi ve eve kadar gelen hatta sinyal dusmesi oldugunu portumun degistirildigini ve telefon hattimin mesafesinin kisaltildigini eve gelen teknik ekipten ogrendim. Baglanti sorunundan once internet hizim 2.7 Mbit civarinda iken su anda 4 Mbit e cikiverdi.
Size tavsiyem eger baglanti ile ilgili sorununuz varsa ilgili sikayetinizi teknik bir bilgisi olan kisi ile beraber cozmeniz. Ben yaklasik olarak 13-14 yildir bu sektorun icinde oldugumdan dolayi ama sikayetim uzerine musteri hizmetlerinden geri donus yapildiginda ve bulundugum bolgedeki teknik ekibe sorunumu tam olarak anlatabildim.
Saygilar.