Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Benim durum ilginçleşti. Msi mail atmış ürününüz teknik servisten çıktı diye. Sevindim bekledim. Ama aklıma gelen başıma gelir. Kargoyu aradım ve adıma gönderi varmı dedim yok dediler. Tekrar anko bilgisayarı aradım. Çıktı çıktı gelir size deyip kapadılar. Demin tekrar ups i aradım. Adınıza gönderi yok dediler. Bir de utanmadan websitelerinden baktığımda teknik servisten çıkıp müşteride olduğu yazıyor. Ama nedense benim haberim yok. Aradaki farka bakın saat 22.30 ups in müşteri hizmetleri bilgi veriyor ancak gün içinde anko bilgisayarın telefonları bile çalışmıyor.
Not: Msi kendi websitesinde telefon numaralarını (kendilerine ait olanları ) kaldırmış. Sadece mail yoluyla ulaşabilirsiniz diyor Bu bana çok ama çok garip geldi. Bir bilgisayar firması kendi websitesinden telefon numaralarını kaldırıyor. Yakında onlarda piyasadan kendilerini çekecekler sanırım.
Troy arkadaşım.
Bugün Yurtiçi kargo dan teslim aldım bilgisayarımı. Anlaşmalı oldukları firma ups ancak farklı bir kargo ile geldi. Bunun açıklamasıda. Dün yine gönderi yapmayı unuttular yada gönderme zahmetinde bulunmadılar.
Akşam 5 te telefon açtığımda 6 da ups e teslim edeceğiz dediler. Gece ups ten öğrendiğim ise Anko bilgisayarın teslimleri 5 e kadar alınıyormuş yani 6 da ups e teslim etme ihtimalleri kalmıyor. Benim telefonum üzerime yurtiçi kargo ile yolladılar.
Elektrik alması ile ilgili sorun vardı. Şuan giderilmiş gözüküyor ancak herhangi bir durumda servise yollamam. Herhangi bir tamirciye götürürüm. Gidebildiği yere kadar artık.
Bu arada şunuda eklemek istiyorum msi gösterişsiz bilgisayarla yapıyor. Sade çok göze hitap etmiyorlar. Ancak donanımları gerçekten iyi. Eğer doğru kullanım amacınıza göre bir laptop aldıysanız msi markalar iyi. Tabi teknik servise düşmemeniz gerekir.
Açıkcası geldiğinden beri laptopun heryerini didik didik inceledim. Bişey var içime sinmeyen anlayamadım.
Artık anko bilgisayarın eline düşen arkadaşların allah yardımcısı olsun. Ancak nasıl olsa serviste çıkar diye düşünmeyin. Sürekli kontrol edip sıkıştırın.
abi okudum nerdeyse bayılacaktım ya MSI mı tanımıyorum artık
MSI gibi büyük markada bunu yaparsa digerleri ne yapar düşünenmiyorum
yok arkadaşım ben kasayı (masaüstü)(başka marka) gönderdigimde 2 hafta sürmüştü ama yine parçayı degişmişlerdi ama daha alt modeliyle tabi o zamanlar pc den hiç anlamıyodum yeniydik bu neden le geri göndermedim ama pişmanım keşke o zamanlar biraz anlasaydım ne olurdu e tabi şimdi kendim topaya bilirm ama şu anda ne işe yararki
Anko teknik servisten bende kesinlikle şikayetçiyim. MSI EX610 modeli bir laptop almıştım. Fiyat/performans olarak mükemmeldi. Aldıktan 2 ay sonra kart okuyucusu bozuldu. Bir süre öyle devam etti, kart fazla kullanmadığım ve ekstradan usb kart okuyucum olduğu için sorunda etmedim.
Sonra bilgisayarımı formatlamak zorunda kaldım formatladıktan sonrada teknik servise verdim hazır silinmişken tamirde edilsin diye. Servisten geldiğinde anakart bozulmuş değiştiriverdik dediler. Hadi olabilir dedim. Unutulan PCI kart yuvası koruyucusunu geri almak için yaklaşık 4 defa gittim 2 kez yanlış verdiler.
Doğru düzgün kullanmaya başladıktan sonra ısınma olduğunu gördüm. Daha önceleri Premier ve AfterEffects açık haldeyken fıss sesi bile duymadığım bilgisayarım başbakanlık onaylı yöntemle girdiğim youtube da video izlerken bile el süpürgesi gibi ses çıkarmaya başlamıştı. FIFA 2009 demosuyla yaptığım denemede 10 dk oyunda kaldıktan sonra çekirdek sıcaklığının 72 C vardığını görünce bir yutkundum ve teknik servise götürdüm.
Hazırcevap sekreter kızcağıza teknik servisten geldiğinden beri ısınma sorunu var dedim. MSI bilgisayarlarda ısınma sorunu var dedi. Teknik servisten geldikten sonra oldu deyince de zaten bir süre sonra oluyor dedi. Ben 6 ay kullandım bir süre geçmedi teknik serviste 15 gün de o bir süre geçtimi deyince ee bir bakalım o zaman cevabı geldi. Gayet iyimser bir insan olarak bile geçen gün aklımda kurtlar dönmeye başladı. Acaba kart okuyucu düzelmişmiydi teknik servisten geldiğinden beri denememiştim. Gelsin onuda deneyeceğim.
Ama şunu söyleyeyim bunu birtek anko bilgisayara mal etmemek lazım. Türkiye'de ki diğer teknik servislerde en az anko kadar rezalet. MSI'ın ısınma sorunundan sonra aldığım HP bilgisayarımında sol CTRL tuşu bozuldu. HP'nin onarım merkezine götürünce format atılabilir önemli bilgim yoktur diye birşey imzalatmak istediler. Neden format atılıyor bu donanım sorunu deyince de olabilir şirket politikası dediler. Yazılım testine tabi tutuluyor bilgisayarların %90'ı geçemiyor dediler. %90'ı geçemiyorsa sizin yazılımınızda sorun olmasın cevabımada nur yüzlü bayan arkadaş sahte ve iğrenç bir gülümsemeyle karşılık verdi.
Kısacası iş Türkiye'de ki teknik servislere gelince müşteri memnuniyetsizliğinde bir numara olmak için hep çekişme içersindeler.
teknik servisten geldi ama kart okuyucusuna bakmama vakit bile kalmadı. gelince direk güncelleme vs.. yaparken tak diye kapandı. açmaya çalıştığımda windows xp yükleniyor kısmına geliyor masaüstü açılmadan pat diye kapatıyor kendini. tabi bu arada hala deliler gibi ısınıyor. acaba ilk kapatmanın nedeni ısınmadan dolayı mı kapattı diye düşündüm şimdi işletim sistemini baştan yüklemeye çalışıyorum on da da pat diye kapanıyor çıldırmak üzereyim. SAKIN AMA SAKIN MSI ALMAYIN ALSANIZDA ANKO BİLGİSAYARA VERMEYİN. Bilgisayarımı götüreceğim bu sefer düzeltemezler veya yenisini vermezlerse dava edeceğim artık.
Datagate teknik servis konusunda 0 "sıfır"... Servisteki ürünümü almak için batmış olan aracı firmadan(Mavibilgisayar) onay bekliyorlar. Adamlar batmış, çalışanı yok; bunlar diyorlar ki oradan bir yetkiliden onay bekliyoruz. Mavibilgisayar'dan beni arıyorlar ürününüzü şu telefon numarasını (Datagete) arayarak alabilirsiniz. Arıyorum onay gelmedi diyorlar. Mavi düşünüyor ki "Ürünü bir telefonla alabilirsiniz", Datagate düşünüyor ki "Bu firmanın bana borcu var oradan gelen her ürün onların ve bu borç karşılığında benimdir"...