Bir hata varmı acaba?

Bu konuyu okuyanlar

tonce

Profesör
Emektar
Katılım
7 Nisan 2007
Mesajlar
2,796
Reaksiyon puanı
14
Puanları
38


Ben Opera kullanmaktayım. Foruma giriş yaptıktan sonra ana sayfadayken sayfayı yenilediğimde forum alanı darken sağdan soldan genişliyor ve yazı fonları felan büyüyor(Bir çok kere denedim). Anasayfa dışında böyle birşeyle karşılaşmadım. (İE7'de denedim böyle birşey hiç olmadı.)
 

Hakkı Alkan

Administrator
Yönetici
Admin
Katılım
2 Haziran 2005
Mesajlar
13,886
Reaksiyon puanı
2,136
Puanları
113
Hemen deniyorum ben de. Bu Opera'dan çektiğimiz nedir Allah aşkına?
 

tonce

Profesör
Emektar
Katılım
7 Nisan 2007
Mesajlar
2,796
Reaksiyon puanı
14
Puanları
38

:D :D
 

pesimist

Rektör
Cezalı
Emektar
Katılım
30 Eylül 2005
Mesajlar
18,533
Reaksiyon puanı
1,882
Puanları
113
Yaş
38
Sorun yok.. 8)
 

pesimist

Rektör
Cezalı
Emektar
Katılım
30 Eylül 2005
Mesajlar
18,533
Reaksiyon puanı
1,882
Puanları
113
Yaş
38
Sorun var :D
 

pesimist

Rektör
Cezalı
Emektar
Katılım
30 Eylül 2005
Mesajlar
18,533
Reaksiyon puanı
1,882
Puanları
113
Yaş
38
Hangi sorunumuz ciddi şu anda?
 

pesimist

Rektör
Cezalı
Emektar
Katılım
30 Eylül 2005
Mesajlar
18,533
Reaksiyon puanı
1,882
Puanları
113
Yaş
38
Onu nasıl deneyeceğiz peki?
 

Hakkı Alkan

Administrator
Yönetici
Admin
Katılım
2 Haziran 2005
Mesajlar
13,886
Reaksiyon puanı
2,136
Puanları
113
pesimist dedi ki:
Onu nasıl deneyeceğiz peki?

Şu anda yeniden kod yazıyoruz. Ana sayfada test çalışmaları devam ediyor ama sanırım sadece special üyeler görebiliyor. Şu anda aktif değil zaten.
 

RuNaL

Dekan
Emektar
Katılım
11 Mart 2006
Mesajlar
6,898
Reaksiyon puanı
69
Puanları
48
Yaş
34
ana sayfada görünüyor o dediğiniz :)
 

RuNaL

Dekan
Emektar
Katılım
11 Mart 2006
Mesajlar
6,898
Reaksiyon puanı
69
Puanları
48
Yaş
34
ii oldu :D

bizlerinde fikrimizi almanız daha iyi oldu daha da güzelleşir inş. ::)
 

Hakkı Alkan

Administrator
Yönetici
Admin
Katılım
2 Haziran 2005
Mesajlar
13,886
Reaksiyon puanı
2,136
Puanları
113
RuNaL dedi ki:
ii oldu :D

bizlerinde fikrimizi almanız daha iyi oldu daha da güzelleşir inş. ::)

Yarın tüm üyelere bir e-posta gidecek. Bi girin bakın açmadan önce bi dürtükleyin falan diye.
 

RuNaL

Dekan
Emektar
Katılım
11 Mart 2006
Mesajlar
6,898
Reaksiyon puanı
69
Puanları
48
Yaş
34
bana atmayın ben biliyorum nası olsa boşuna zmn kaybı :))
 

tonce

Profesör
Emektar
Katılım
7 Nisan 2007
Mesajlar
2,796
Reaksiyon puanı
14
Puanları
38
Troy dedi ki:
RuNaL dedi ki:
ii oldu  :D

bizlerinde fikrimizi almanız daha iyi oldu daha da güzelleşir inş. ::)

Yarın tüm üyelere bir e-posta gidecek. Bi girin bakın açmadan önce bi dürtükleyin falan diye.

Bakın ben dürtükledim mesela değilmi.  ;)
 

tonce

Profesör
Emektar
Katılım
7 Nisan 2007
Mesajlar
2,796
Reaksiyon puanı
14
Puanları
38
SuİkAsT dedi ki:
bakın arkadaşlar bin kere sölüom FİREFOX!!!!! ;)

Tamam Forumda böyle bir ufak hata var ama bu Operayı kaldırıp attıramaz bize değil mi? Benim Firefox'a verecek kadar ramim yok olanlar yüklesin. ;D (Gerçi olsada yüklemezdimde.) Bazı hataları görmemezlikten gelerek hangisi rahatınza gidiyorsa onu kullanın çünkü dört dörtlük olan yok. ;)
 

RuNaL

Dekan
Emektar
Katılım
11 Mart 2006
Mesajlar
6,898
Reaksiyon puanı
69
Puanları
48
Yaş
34
Arkadaşlar ben bi hata buldum galiba konuların altında <<önceki sonraki>> yazıyor bu galiba konular arasında direk geciş yapıyor bu calışmıyor bu bakın isterseniz :)
 

Furci

Asistan
Katılım
4 Ekim 2006
Mesajlar
314
Reaksiyon puanı
2
Puanları
0
RuNaL dedi ki:
Arkadaşlar ben bi hata buldum galiba konuların altında <<önceki sonraki>> yazıyor bu galiba konular arasında direk geciş yapıyor bu calışmıyor bu bakın isterseniz :)

Evet.Bu sorun benimde dikkatimi çekti.
 

tonce

Profesör
Emektar
Katılım
7 Nisan 2007
Mesajlar
2,796
Reaksiyon puanı
14
Puanları
38
Furci dedi ki:
RuNaL dedi ki:
Arkadaşlar ben bi hata buldum galiba konuların altında <<önceki sonraki>> yazıyor bu galiba konular arasında direk geciş yapıyor bu calışmıyor bu bakın isterseniz :)

Evet.Bu sorun benimde dikkatimi çekti.

Evet hata var kolay gelsin ;)
 

RuNaL

Dekan
Emektar
Katılım
11 Mart 2006
Mesajlar
6,898
Reaksiyon puanı
69
Puanları
48
Yaş
34

tonce

Profesör
Emektar
Katılım
7 Nisan 2007
Mesajlar
2,796
Reaksiyon puanı
14
Puanları
38

RuNaL

Dekan
Emektar
Katılım
11 Mart 2006
Mesajlar
6,898
Reaksiyon puanı
69
Puanları
48
Yaş
34
tonce dedi ki:
RuNaL dedi ki:
tonce dedi ki:
Furci dedi ki:
RuNaL dedi ki:
Arkadaşlar ben bi hata buldum galiba konuların altında <<önceki sonraki>> yazıyor bu galiba konular arasında direk geciş yapıyor bu calışmıyor bu bakın isterseniz :)

Evet.Bu sorun benimde dikkatimi çekti.

Evet hata var kolay gelsin ;)

kolaysa başına gelsin :D

:D :D

en sonunda kovacaklar bizi burdan :D
 

tonce

Profesör
Emektar
Katılım
7 Nisan 2007
Mesajlar
2,796
Reaksiyon puanı
14
Puanları
38
RuNaL dedi ki:
tonce dedi ki:
RuNaL dedi ki:
tonce dedi ki:
Furci dedi ki:
RuNaL dedi ki:
Arkadaşlar ben bi hata buldum galiba konuların altında <<önceki sonraki>> yazıyor bu galiba konular arasında direk geciş yapıyor bu calışmıyor bu bakın isterseniz :)

Evet.Bu sorun benimde dikkatimi çekti.

Evet hata var kolay gelsin ;)

kolaysa başına gelsin :D

:D :D

en sonunda kovacaklar bizi burdan :D

Haklısın şu hale bak ;D :D :D
 

RuNaL

Dekan
Emektar
Katılım
11 Mart 2006
Mesajlar
6,898
Reaksiyon puanı
69
Puanları
48
Yaş
34
tonce dedi ki:
RuNaL dedi ki:
tonce dedi ki:
RuNaL dedi ki:
tonce dedi ki:
Furci dedi ki:
RuNaL dedi ki:
Arkadaşlar ben bi hata buldum galiba konuların altında <<önceki sonraki>> yazıyor bu galiba konular arasında direk geciş yapıyor bu calışmıyor bu bakın isterseniz :)

Evet.Bu sorun benimde dikkatimi çekti.

Evet hata var kolay gelsin ;)

kolaysa başına gelsin :D

:D :D

en sonunda kovacaklar bizi burdan :D

Haklısın şu hale bak ;D :D :D
walla sakat :D
 

RuNaL

Dekan
Emektar
Katılım
11 Mart 2006
Mesajlar
6,898
Reaksiyon puanı
69
Puanları
48
Yaş
34
online işareti değişti :) güzel olmuş
 

tonce

Profesör
Emektar
Katılım
7 Nisan 2007
Mesajlar
2,796
Reaksiyon puanı
14
Puanları
38

Hayırlı olsun. Böyle daha iyi oldu ;)
 

RuNaL

Dekan
Emektar
Katılım
11 Mart 2006
Mesajlar
6,898
Reaksiyon puanı
69
Puanları
48
Yaş
34
bi de bu üyecik<liseli<asistan gecen forumdaki gibi mi olacak bibilgi alabilir miyiz :)
 
Üst