Bilgisayara hangisini ekleyeyim?

Bu konuyu okuyanlar

spelit25

Öğrenci
İşlemci : Intel Core i7-6700 CPU @3.40GHz
Ekran Kartı : NVIDIA GeForce GTX 970 4 GB
Anakart : MSI Z170A GAMING M3 (MS-7978) (intel uyumlu)
RAM : DDR4 8x2=16 GB RAM yanlış hatırlamıyosam 3600MHz
SSD: 500 GB SSD (5-6 ay önce alındı.)
HARDDISK: 1 TB Harddisk

sistem bu şimdi rtx 2060 alıcam bu sisteme fakat işlemci yetersiz kalıyor dedi nereye baksam. işlemci almayı planlıyorum i5 9600k veya ryzen 5 3600 şimdi ryzen alırsam anakart da almam gerekiyor ve o zaman ryzen alırsam yaklaşık 2500 tlye denk geliyor. onun yerine i5 10600k da alınabilir. tam olarak ne yapacağıma karar veremedim. Fikir sunabilirseniz sevinirim.
 

cenkkkk

Doçent
Nasıl yetersiz kalır diyorlar. Mis gibide gider. Darboğaz vs. de yaşamazsın. Öyle işlemci, anakart vs. ağır masraflara girmene gerek yok. İ5 olsa kısmen hak verebilirdim ama İ7 6700K RTX2060'ı gayet de iyi besler.
 

Overclocked

Profesör
Yeni nesil Intel alacaksanız yeni bir anakarta ihtiyacınız var.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Nasıl yetersiz kalır diyorlar. Mis gibide gider. Darboğaz vs. de yaşamazsın. Öyle işlemci, anakart vs. ağır masraflara girmene gerek yok. İ5 olsa kısmen hak verebilirdim ama İ7 6700K RTX2060'ı gayet de iyi besler.
6700K değil ki.
 

Overclocked

Profesör
İşlemci k serisi değil ama 1080p'de oynanmayacak kadar darboğaz yapan bir oyun yok. Darboğaz çok nadir ve olsa bile %3-5 arası.
Mesaj otomatik birleştirildi:

aynen 6700k değil benim işlemci k'sız :( . Yani rtx 2060 almak istiyorum sisteme ne yapmamı öneririsnizi?
Rtx2060 alabilirsin. 1080p yüksek ayarlarda darboğaz yapacağını düşünmüyorum.
 

spelit25

Öğrenci
İşlemci k serisi değil ama 1080p'de oynanmayacak kadar darboğaz yapan bir oyun yok. Darboğaz çok nadir ve olsa bile %3-5 arası.
Mesaj otomatik birleştirildi:


Rtx2060 alabilirsin. 1080p yüksek ayarlarda darboğaz yapacağını düşünmüyorum.
yani aslında valhalla vs gibi oyunları oynamak için almayı planlıyodum. internette bottleneck calculator sitelerinde %15 falan gösteriyor
 

spelit25

Öğrenci
O sitelere inanma. Gerçekçi veriler değil.
Valhalla, Cyberpunk gibi oyunlarda sıkıntı çıkarır mı peki? Tam olarak işlemci ekran kartı arasındaki olayı bilmiyorum da.
Mesaj otomatik birleştirildi:

2060 ,o işlemciye fazla gelir.6700K bile GPU kullanımı,arasıra, yüzde 80 lere düşmüş.
1660 super üzerine çıkma.
2060 kesin alacağım. gerekirse işlemci değişecek ama değiştirirsem nasıl bir değişiklik yapayım diye soruyorum.
 

met 35

Rektör
O zaman fazla masrafa girmek istemiyorsan,anakart değişmeden 6700K bi işlemci al ,overclock yap.Elindeki 6700 ü de sat.
 

Overclocked

Profesör
Valhalla, Cyberpunk gibi oyunlarda sıkıntı çıkarır mı peki? Tam olarak işlemci ekran kartı arasındaki olayı bilmiyorum da.
Mesaj otomatik birleştirildi:


2060 kesin alacağım. gerekirse işlemci değişecek ama değiştirirsem nasıl bir değişiklik yapayım diye soruyorum.
Cyberpunk daha çıkmadı, bilinemez. Ubisoft genellikle optimizasyon sıkıntısı olan oyunlar çıkarır. Yani Valhalla biraz şans işi.
Mesaj otomatik birleştirildi:

O zaman fazla masrafa girmek istemiyorsan,anakart değişmeden 6700K bi işlemci al ,overclock yap.Elindeki 6700 ü de sat.
6700k bulmak kolay değil maalesef. Anakartla beraber işlemciyi satabilir.
 

spelit25

Öğrenci
O zaman fazla masrafa girmek istemiyorsan,anakart değişmeden 6700K bi işlemci al ,overclock yap.Elindeki 6700 ü de sat.
nereye baksam 6700k stoklarda daha gözükmüyor.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Cyberpunk daha çıkmadı, bilinemez. Ubisoft genellikle optimizasyon sıkıntısı olan oyunlar çıkarır. Yani Valhalla biraz şans işi.
Mesaj otomatik birleştirildi:


6700k bulmak kolay değil maalesef. Anakartla beraber işlemciyi satabilir.
yani bilmiyorum güzel bir performans alamayacaksam biraz daha para verip işlemciyi de güzel bir şey almak istiyorum.
 

SDN Son Haberler

Son mesajlar

Üst