Bilgisayar firmalarına danışan bazı müşterilerin trajikomik şikayetleri..
• Bir müşteri, üzerine 'toz koruyucusu' olduğunda mausu kullanmakta güçlük çektiğinden dert yanmış. Müşterinin 'toz koruyucusu' dediğinin, mausun plastik paketi olduğu ortaya çıkmış.
• Dell şirketinin bir müşterisi, bilgisayarının faks çekememesinden şikayet etmiş. 40 dakikalık bir telefon görüşmesi sonunda adamın kağıdı monitöre dayayıp 'gönder' tuşuna bastığı ortaya çıkmış.
• Bir IBM müşterisi dökümanı yazıcıya aktaramadığından şikayetçi olmuş. "Bilgisayar yazıcıyı görüyor mu? sorusuna karşılık; "Yazıcıyı bilgisayara çevirdim; ama hala görmüyor." cevabını almış.
• 'Yeni aldığım bilgisayar çalışmıyor.' diye Dell firmasını arayan kadın, "Sürekli ayak pedalına basıyorum; ama makineden hiç ses gelmiyor." demiş. "Ayak pedalı" dediği şeyin bilgisayarın mausu olduğu ortaya çıkmış.
• Bir IBM müşterisi bilgisayarının birinci disketi sürerken hiç zorlanmadığını , ikincide çok zorlandığını; ama üçüncüyü asla kabul etmediğini savunmuş. Kısa bir görüşmeden sonra müşterinin, ikinci ve üçüncü disketleri birinci disketi çıkarmadan arka arkaya disket yuvasına sokmaya çalıştığı ortaya çıkmış.
• Bir müşteri, üzerine 'toz koruyucusu' olduğunda mausu kullanmakta güçlük çektiğinden dert yanmış. Müşterinin 'toz koruyucusu' dediğinin, mausun plastik paketi olduğu ortaya çıkmış.
• Dell şirketinin bir müşterisi, bilgisayarının faks çekememesinden şikayet etmiş. 40 dakikalık bir telefon görüşmesi sonunda adamın kağıdı monitöre dayayıp 'gönder' tuşuna bastığı ortaya çıkmış.
• Bir IBM müşterisi dökümanı yazıcıya aktaramadığından şikayetçi olmuş. "Bilgisayar yazıcıyı görüyor mu? sorusuna karşılık; "Yazıcıyı bilgisayara çevirdim; ama hala görmüyor." cevabını almış.
• 'Yeni aldığım bilgisayar çalışmıyor.' diye Dell firmasını arayan kadın, "Sürekli ayak pedalına basıyorum; ama makineden hiç ses gelmiyor." demiş. "Ayak pedalı" dediği şeyin bilgisayarın mausu olduğu ortaya çıkmış.
• Bir IBM müşterisi bilgisayarının birinci disketi sürerken hiç zorlanmadığını , ikincide çok zorlandığını; ama üçüncüyü asla kabul etmediğini savunmuş. Kısa bir görüşmeden sonra müşterinin, ikinci ve üçüncü disketleri birinci disketi çıkarmadan arka arkaya disket yuvasına sokmaya çalıştığı ortaya çıkmış.