Bakanlık bu ürünleri toplatıyor

sebastiantr

Profesör
Katılım
28 Ağustos 2012
Mesajlar
2,617
Reaksiyon puanı
13
Puanları
0
Valla insan gibi yazılı sözlü şikayet ettim anlamadılar.
Farklı bir açıdan bakmayı deniyelim dedim bu seferde.
 

sebastiantr

Profesör
Katılım
28 Ağustos 2012
Mesajlar
2,617
Reaksiyon puanı
13
Puanları
0
Evet
Sinbo tamir edemezsek 7 günde yenisini veriyoruz sözünü tutmadı.

27.09 tarihinde kırıp gönderdiğim, su ısıtıcının yenisi bugün (16.10) tarihi ile elime ulaştı.
dzpws.jpg

Tam 20 gün sürdü yenisini göndermeleri bu bir kere hiç hoş bir durum değil.
Bu süre zarfında bizimle en ufak şekilde iletişim kurmamaları, isteklerimizi karşılıksız bırakmaları da ayrı bir rezillik.

Nitekim elimize ulaşan bu 5. Sinbo su ısıtıcı da aynı kronik altından su kaçırma sorunu var.
Tek farkı, öncekileri biz 30-35 kullandıktan sonra su kaçırdığı için gönderiyorduk, bunu su doldurduk fişe takmadan su kaçırdığını gördük :D :D
 

burns206

Profesör
Katılım
31 Mart 2011
Mesajlar
1,866
Reaksiyon puanı
1
Puanları
0
Evet
Sinbo tamir edemezsek 7 günde yenisini veriyoruz sözünü tutmadı.

27.09 tarihinde kırıp gönderdiğim, su ısıtıcının yenisi bugün (16.10) tarihi ile elime ulaştı.
dzpws.jpg

Tam 20 gün sürdü yenisini göndermeleri bu bir kere hiç hoş bir durum değil.
Bu süre zarfında bizimle en ufak şekilde iletişim kurmamaları, isteklerimizi karşılıksız bırakmaları da ayrı bir rezillik.

Nitekim elimize ulaşan bu 5. Sinbo su ısıtıcı da aynı kronik altından su kaçırma sorunu var.
Tek farkı, öncekileri biz 30-35 kullandıktan sonra su kaçırdığı için gönderiyorduk, bunu su doldurduk fişe takmadan su kaçırdığını gördük :D :D
adam olucak bu sinbo ama dur bakalim bizim omrumuz yeticekmi gormeye :P
 

angel75

Dekan
Katılım
13 Temmuz 2011
Mesajlar
5,272
Reaksiyon puanı
18
Puanları
218
Evet
Sinbo tamir edemezsek 7 günde yenisini veriyoruz sözünü tutmadı.

27.09 tarihinde kırıp gönderdiğim, su ısıtıcının yenisi bugün (16.10) tarihi ile elime ulaştı.
dzpws.jpg

Tam 20 gün sürdü yenisini göndermeleri bu bir kere hiç hoş bir durum değil.
Bu süre zarfında bizimle en ufak şekilde iletişim kurmamaları, isteklerimizi karşılıksız bırakmaları da ayrı bir rezillik.

Nitekim elimize ulaşan bu 5. Sinbo su ısıtıcı da aynı kronik altından su kaçırma sorunu var.
Tek farkı, öncekileri biz 30-35 kullandıktan sonra su kaçırdığı için gönderiyorduk, bunu su doldurduk fişe takmadan su kaçırdığını gördük :D :D

tam konuya girip ne oldu senin su ısıtıcı diyecekken gördüm.. sonunda ben alıp yeni bir tane göndereceğim sana :)
 

Max2Life

Asistan
Katılım
31 Ağustos 2011
Mesajlar
487
Reaksiyon puanı
0
Puanları
16
Nitekim elimize ulaşan bu 5. Sinbo su ısıtıcı da aynı kronik altından su kaçırma sorunu var.
Tek farkı, öncekileri biz 30-35 kullandıktan sonra su kaçırdığı için gönderiyorduk, bunu su doldurduk fişe takmadan su kaçırdığını gördük :D :D

Sana tavsiyem Kaymakamlığa git Tük. Hak. Hakem Heyetine elindeki servis fişleri irsaliye vs ile git durumu anlat. Her defasında ayıplı ürünle karşılaşıyorum, son durumda bu şekilde de, ne yapabilirim diye sor. "Altı üstü bi su ısıtıcısı kaç kuruşki" deme diyenlere de aldırma sonuna kadar hakkını ara. Benzer şekilde bende 5 defa Minton ev telefonunu değiştirttim.
 

sebastiantr

Profesör
Katılım
28 Ağustos 2012
Mesajlar
2,617
Reaksiyon puanı
13
Puanları
0
tam konuya girip ne oldu senin su ısıtıcı diyecekken gördüm.. sonunda ben alıp yeni bir tane göndereceğim sana :)
Olsun böyle iyi oluyor. Biz zaten başka ısıtıcı aldık bunlarda gönderdikçe kırıp kırıp yolluyoruz çok keyifli oluyor :D
Bunuda kırıp yollayacağım bakalım ne olacak :D

Sana tavsiyem Kaymakamlığa git Tük. Hak. Hakem Heyetine elindeki servis fişleri irsaliye vs ile git durumu anlat. Her defasında ayıplı ürünle karşılaşıyorum, son durumda bu şekilde de, ne yapabilirim diye sor. "Altı üstü bi su ısıtıcısı kaç kuruşki" deme diyenlere de aldırma sonuna kadar hakkını ara. Benzer şekilde bende 5 defa Minton ev telefonunu değiştirttim.

Valla 40TL lik ürün için uğraşmam. Zaten malzeme şirketin ürünü, şirket üzerine kayıtlı.
Kurumsala girince işler değişiyor.
Birde biz yanlış yaptık gitti geldi gitti geldi hiç elimizde evrak bişey yok.

En baştan sürekli israliye ile göndermiş olsaydım elimde belge olurdu. Bizim elimizde hiç evrak yok, malzeme geliyor geri gidiyor sürekli...

Neyse bugün yarın 1 tane daha parçalayacağım için heyecanlıyım :D
 

Max2Life

Asistan
Katılım
31 Ağustos 2011
Mesajlar
487
Reaksiyon puanı
0
Puanları
16
Valla 40TL lik ürün için uğraşmam. Zaten malzeme şirketin ürünü, şirket üzerine kayıtlı.
Kurumsala girince işler değişiyor.
Birde biz yanlış yaptık gitti geldi gitti geldi hiç elimizde evrak bişey yok.
En baştan sürekli israliye ile göndermiş olsaydım elimde belge olurdu. Bizim elimizde hiç evrak yok, malzeme geliyor geri gidiyor sürekli...

Neyse bugün yarın 1 tane daha parçalayacağım için heyecanlıyım :D

Anlaşılan iş zevke dönüştü :=) KIR-parçala-POSTALA
 

sebastiantr

Profesör
Katılım
28 Ağustos 2012
Mesajlar
2,617
Reaksiyon puanı
13
Puanları
0
Anlaşılan iş zevke dönüştü :=) KIR-parçala-POSTALA

Kendimin olsa hayatta uğraşmam da işyerinden ilgilenin deyince ilgileniliyor malesef.
Birde 30 günde ürünün bozulması daha önemlisi alttaki elektik bağlantı yerinden su kaçırıp baya bildiğin öldürücü bir alet haline gelmesi kötü.
Ve servisden gelen her ürünün 30-35 gün sonra aynı duruma gelmesi işin b.kunun çıkarttı.
O kadar yazdım aradım adamlar bir cevap bile vermeyip aynı ürünün yenisini yolluyor bende kırıp yolluyorum, eğlenceli oluyor :D
 

Max2Life

Asistan
Katılım
31 Ağustos 2011
Mesajlar
487
Reaksiyon puanı
0
Puanları
16
O kadar yazdım aradım adamlar bir cevap bile vermeyip a :D

Ben minton ev telefonu için servisi istanbula şikayet ettim e-mail ile adamlar hemen geri dönüş yapmıştı. Hatta kargo kodu verdi ücret ödemeyin yollayın biz inceleyelim dediler. Ama öyle böyle değil kallavi bir mail atmıştım :=)
 

Mat35

Asistan
Katılım
18 Kasım 2012
Mesajlar
275
Reaksiyon puanı
10
Puanları
18
İçlerinde bir tane alınacak marka yok ki hayret nasıl alıyorlar.
 
Üst