Bağlantı Sorunu

uAhmetcan

Öğrenci
Katılım
12 Haziran 2015
Mesajlar
9
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
2 gün önce internet aldık.
Sorunlu başladı sorunlu devam ediyor...


Neyse bir sorunu hallettik ve internete bağlandım ancak şöyle;
Laptop'un wi-fi'si ve telefonun wi-fi'si ile bağlanabiliyorum.


Ancak kablolu ne laptop'a ne de masaüstüne bağlanabiliyorum..


Modemi kapatınca(sarj cihazının ucunu çekiyorum) ve sonra acınca ''WAN'' yazan yer yeşil sanıyor ve pc internete bağlanmaya çalışıyor ancak bağlanmıyor.
WAN ışığı yanıp sönerken DSL ışığım turuncu-sabit olunca WAN ışığı kapanıyor ve internete kablolu giremiyorum. Sorunu hiç bir şekilde çözemedim.


Şuan wi-fi ile bağlanıyorum. Modemimdeki ışık durumları şöyle;
DSL: Turuncu-Sabit
WLAN: Yeşil - Ara Sıra yanıp sönüyor ama yeşil.
İnternet: Yeşil-Hızlı Yanıp-Sönüyor
Power: Yeşil-Sabit


onun haricindeki tüm her şey kapalı..


Modem'in modeli ( ilginç cümle ) : ZyXEL VMG3312-B10B


NOT: Bunu TTNET Müşteri Hizmetlerine yazdım. Sizlerlerde paylaştım belki daha iyi bilgili kişiler vardır diye.
 

uAhmetcan

Öğrenci
Katılım
12 Haziran 2015
Mesajlar
9
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Gören olmadı ama ciddi yardım lazım arkadaşlar..
 

Unique111

Öğrenci
Katılım
2 Nisan 2014
Mesajlar
52
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Bilgisayar ve modem arasına taktığın sarı renkteki ethernet kablosunun modemin arkasındaki sarı portlardan birine takılı olduğuna emin olmalısın. ( LAN1, LAN2, LAN3, LAN4 ) portlarından herhangi birine taktığında modemin üzerinde o portun ışığı yanıp sönecektir. Eğer kabloyu bu portlardan birine taktığın halde portun ışığı yanmıyorsa yeni bir ethernet kablosu temin edip modemini farklı bir bilgisayara bağlayarak sorunun nerden kaynaklandığını anlayabilirsin. Bu arada bilgisayarının yerel ağ bağlantısındaki ip ve dns bölümlerinin otomatik olmasına mutlaka dikkat etmelisin.
 
Üst