Asus Teknik Servis Rezilliği - N551VW-FY273T

mertkioo

Öğrenci
Katılım
1 Temmuz 2017
Mesajlar
3
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yaş
28
Merhaba Arkadaşlar ,

Sizlere başıma çok yakın zamanda gelen ASUS'un İstanbul kısıklıdaki merkez teknik servisiyle alakalı rezil bir olaydan bahsedeceğim.Bu olayı ASUS marka notebook kullanan yada ASUS marka herhangibir cihazını kullanan servise gitmesi gereken arkadaşlarımı bilgilendirmek için paylaşacağım..

Cihazımı 29.06.2017 tarihinde servise" aşırı ısınıyor,adaptör çalışmıyor genel bakımı isteniyor ve ayriyetten satın aldığım SSD'ye işletim sistemi atılsın" diye gönderdim.

Cihazımı 30.06.2017 tarihinde teslim almaya gittiğimde ise sadece teknisyen açıklamasında" fan bakımı ve kontrolleri yapıldı,cihaz satın alınan SSD yi desteklemiyor. test ok " yazısıyla karşılaştım.

Cihazı teslim almadan önce testlerini ve kontrollerini yapmak için elime aldığımda ise adeta şoka uğradım. Cihazımın arıza kısmında "adaptör çalışmıyor "dediğim halde adaptörün kontrolü hiç yapılmamış ve yine adaptörüm çalışmıyordu.Götürdüğüm yer ise ASUS'un İstanbuldaki merkez servisi.Yani MERKEZ servis olarak böyle kontrolsüzseler, yetkili diğer servislerinizde yapılan cihazları tahmin edemiyorum .

SSD desteği olmama konusuna gelecek olursak cihazımın anakartının SSD m2 slotunun olduğuna eminim ve araştırmamı yaparak SSD satın aldım. Bunun için benimle görüşebilecek bir teknisyeniz bile yok. Girişteki arkadaş benim teknisyen ile görüşebilmem mümkünmü ? dediğimde ise bir şok edici cevapla daha karşılaştım .Bana ilgilenen arkadaş şuanda servisimizde TEKNİSYEN yok dedi ve saat 15:00 & 15:30 civarında bunu söyledi ve mesai bitimleri 18:00 . Bu nasıl MERKEZ servis.

Cidden ASUS markasının adına güvenerek aldım ama emin olun teknik servisini böyle bilseydim hiçbir ürününüzü evime dahi sokmazdım . Ve bu rezillikle ilgili her ayrıntıyı sizinle paylaşmak istedim,istedim ki sizde başınıza gelceklerden haberdar olun diye.

Şuanda bana lazım olan hafta sonu için rapor hazırlamam gereken bilgisayarım bilgisiz teknisyen arkadaş yüzünden serviste kaldı, burda benim maduriyetim ne olacak ??

Teşekkürler ASUS.

Cihazımla ilgili gerekli model bilgileri : N551VW-FY273T
 

ConfickerBelasi

Müdavim
Müdavim
Katılım
8 Ekim 2011
Mesajlar
53,870
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
16,127
Puanları
8,958
m2sata desteği varmış niye yok der ki?
 

mertkioo

Öğrenci
Katılım
1 Temmuz 2017
Mesajlar
3
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yaş
28
Biliyorum bu videodaki benim cihazımın bir üst modeli , ama benim cihazımın anakartıda destekliyor .Ordaki teknisyeleri nasıl teknisyense artık gerisini siz düşünün merkez servisler bide..
 

ConfickerBelasi

Müdavim
Müdavim
Katılım
8 Ekim 2011
Mesajlar
53,870
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
16,127
Puanları
8,958
içini görünce anlaması gerek...
 

mertkioo

Öğrenci
Katılım
1 Temmuz 2017
Mesajlar
3
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yaş
28
okadarlık teknisyenleri var işte.
 

mrtlln

Asistan
Katılım
30 Mart 2010
Mesajlar
427
Reaksiyon puanı
61
Puanları
28
Asus bundan 3-4 yıl önce esas ekibini kaybetti, bütçe sıkıntıları yüzünden personelleri işten çıkardı o günder veri dikiş tutmadı
 

aerondrcarys

Öğrenci
Katılım
1 Eylül 2017
Mesajlar
21
Reaksiyon puanı
2
Puanları
1
Yaş
32
Bu modelden bende de var. 1 yıl olmadı alalı ama bataryası 1 aydır %100 seviyesine çıkmıyor. %85 de kalıyor. Uzun süre beklersem pilin led ışığı yanıp sönmeye başlıyor sonra kabloyu çıkardığımda yanıp sönmeye devam ediyor ve pil seviyesi hiç aşağıya inmiyor 1-2 saat sonrada pat diye kapanıyor pc. Çözüm önerisi verebilecek var mıdır teknik servise göndermek dışında?
 
Üst