- Katılım
- 22 Nisan 2017
- Mesajlar
- 26,321
- Çözümler
- 9
- Reaksiyon puanı
- 25,615
- Puanları
- 8,958
Herkese selamlar. Geçtiğimiz yılın Haziran ayında Razer Blackwidow Elite model klavyeyi İtopya üzerinden satın almıştım. Birkaç ay önce ise CTRL tuşumda tutukluk başladı. Ardından ürün üzerinde bulunan ses tekerleği de bozuldu. Bende servis ile mail üzerinden iletişime geçtim. 1-2 saat içerisinde nasıl ve nereye teslim etmem gerektiğini açıkladılar. Bende Yurtiçi kargo ile kendilerine yolladım. Gönderim ücretini de tüketici karşılıyor bu arada. Ürünü geçtiğimiz çarşamba kargoya verdim. Perşembe sabah servise giriş yapmış. Cuma sabahı ise ürünü direkt olarak sıfırı ile değiştirip öğleden önce kargoya vermişler. Ürün pazartesi elimdeydi. Baktığımda direkt olarak sıfır ürün verdiklerini anladım. Acaba servis tamiri ürün olabilir mi diye düşünmüştüm ama hem bilek desteğim tertemizdi hem de taze klavye olduğu tuşların basış sertliğinden hissediliyordu. Ürün temizdi ve ambalajlı kapalı kutudaydı zaten. Özetle, ilk defa böyle bir servis deneyimi ile tanıştım ve çok memnun kaldım diyebilirim.