Maalesef fakat prim yapacaktir satiş uygulamalarindan satabilirsinAçıldı. İade olamaz mı
Maalesef sizin durumunuzda 3. parti bir markadan cihaz aldığınız için iade işlemi mümkün olmayacaktır.Standart İade Politikası
İadeler, online Sipariş Durumu web sitemiz aracılığıyla veya Pazartesi - Cuma günleri 09:00 - 18:00 saatleri arasında 00800 448 829 873 numaralı telefondan Apple Store Müşteri Hizmetleri aranarak ayarlanabilir.
İadeler Apple'ın Satış ve Para İadeleri İlkeleri'ne tabidir. Fikrinizi değiştirirseniz Standart donanımınızı 14 gün içinde bize iade edebilirsiniz. Yazılım paketi açılmamışsa, yazılım iadelerinin kabulü için de bu süre geçerlidir.
Aşağıdaki bilgileri verdiğinizden emin olun:
Size, İade Edilen Malzeme Yetki (RMA) numarası vereceğiz. İadelerinizin hızla işleme alınmasını sağlamaya yardımcı olmak için bu numarayı, iade ettiğiniz ürünlerin paketinin üzerinde açık bir şekilde belirtin.
- Web Sipariş Numaranız
- Ürünleri alabileceğimiz yerin tam adresi
- Bir irtibat numarası
- Kuryelerimizin araması için tercih edilen zaman
Ürünleri alabileceğimiz uygun zaman ve yeri ayarlamak için önceden sizinle iletişime geçeceğiz.
Herhangi bir Ürünü veya Ürünleri Apple'a iade etmeden önce lütfen aşağıdakileri kontrol edin:
NOT: Kurumsal müşterilerin, iade ettikleri ürünlerle birlikte bir iade satış faturası vermesi gerekir.
- Apple'dan İade Edilen Malzeme Yetki (RMA) numarası aldığınızı (talep üzerine verilir).
- Faturanızın iade bölümünü doldurduğunuzu ve paketin üstüne yapıştırdığınızı. (Dilerseniz size fatura kopyası gönderebiliriz.) Geri gönderilecek olan iadeler bölümüne Apple'ın Satış ve Para İadeleri İlkelerisayfasından da ulaşılabilir.
- Alınan tüm aksesuarlar, garantiler ve diğer ürünlerin pakete konduğunu.
- Verilen tüm orijinal ambalajların kullanıldığını.
- İade Edilen Malzeme Yetki (RMA) numarasının ambalaj üzerinde açık bir şekilde göründüğünü veya yazıldığını.
- Ambalajın güvenli bir şekilde sarıldığını.
e-Teslimat Notu
Göndereceğiniz ürünleri kullanım kılavuzları ve kablolarıyla birlikte güvenli bir şekilde orijinal ambalajına yerleştirin. İade Numaranızı paketin dışına yazın. E-Teslimat notu için kayıtlıysanız iade numaranızı kullanarak resmi portalınızda bir e-Teslimat Notu oluşturup yazdırın. Kargo şirketimiz paketin teslim alınması için 2 iş günü içinde sizinle iletişime geçecektir. Paketinizi ve e-Teslimat Notunuzun yazdırdığınız kopyasını kargo şirketine verin. Kargo şirketinden teslim alma makbuzu isteyebilirsiniz. Ürünleriniz bize ulaştığında size mail ile bilgi vereceğiz.
Hangi ürünlerin iadeye uygun olduğu konusunda kapsamlı bilgi için lütfen, Apple’ın Şartlar ve Koşullar politikasını inceleyin.
Güncel iade bilgilerine bakmak için online Sipariş Durumu sayfasını ziyaret edebilirsiniz.
NOT: iPhone iade ediyorsanız lütfen, operatörünüzle iletişim kurun. Erken sonlandırma ücretlerinden veya kablosuz servisinizin iptaline ilişkin diğer masraflardan sorumlu olabilirsiniz.
iPhone ve iPad İadeleri - Kablosuz Hizmet İptali
Kablosuz iletişim operatörlerinin iptal politikaları birbirinden farklıdır. iPhone veya iPad’inizi iade ettiğinizde kablosuz hattınız otomatik olarak iptal edilmez. Kablosuz hizmet sözleşmenizden ve kablosuz hesabınızla ilgili ücretlerden siz sorumlusunuz. Daha fazla bilgi için lütfen hizmet sağlayıcınızla iletişime geçin.
Kutusunu açtıysanız kabul etmiyorlar diye biliyorum. Bir defa başıma geldi almadılar.Merhaba. 45 mm apple watch series 8 aldm ama büyük geldi. Mediamarkttan almıştım. İade hakkım var mı? Kutusu açıldı, 1 gün kullanıldı