Merhaba arkadaşlar bugün telefonumu batarya problemi yüzünden Kocaeli'ndeki Troy apple premium reseller noktasına götürdüm cihazımın sorunlarını anlattım sonra cihazın sorunlarını anlatan ve garanti kapsamı vs. yazan 2 tane kağıt imzaladım birisi onlarda birisi bende kaldı.Orası çok kalabalıktı ve kağıda tam anlamıyla bakamadım kağıtta benim cihazıma kılcal çizikler ve kullanım lekesi mevcut diye yazmışlar.Birincisi görevli benim cihazıma bakmadı bile sadece fotoğrafını çekti ikincisi cihazımda bırakın çiziği toz yoktu.Şimdi asıl soruma geleceğim arkadaşlar benim cihazım onarıldıktan sonra üzerinde çizikler bulursam bana zaten vardı demesinler.Yani bu durumda ne yapmam gerekir ? Cevaplarınız için teşekkür ederim arkadaşlar.