Apple kıdemlı danışman sonucu

Bu konuyu okuyanlar

hkan1905

Öğrenci
Katılım
2 Mart 2021
Mesajlar
12
Reaksiyon puanı
3
Puanları
3
Yaş
25
Arkadaşlar merhaba bugün servisten rapor aldım ve kıdemli danışmana ilettim oda araştırma yapacagını sonucu ise yarın öğlen 4te beni arayıp bilgilendireceğini söyledi. Bu konuda tecrübesi olan varmı. Mayısta 11 aldım arka camda leke vardı 1.5 ay sonra swap verdiler onunda kasasında leke vardı 15 gün kullandım yenisini getirdiler bu getirdiklerindede ön kamerada 3 tane toz var. Yarını bekliyorum olumsuz sonuç çıkmasından korkuyorum :(
 

ghost_of_sparta

Profesör
Cezalı
Katılım
18 Haziran 2020
Mesajlar
2,245
Reaksiyon puanı
2,808
Puanları
113
Arkadaşlar merhaba bugün servisten rapor aldım ve kıdemli danışmana ilettim oda araştırma yapacagını sonucu ise yarın öğlen 4te beni arayıp bilgilendireceğini söyledi. Bu konuda tecrübesi olan varmı. Mayısta 11 aldım arka camda leke vardı 1.5 ay sonra swap verdiler onunda kasasında leke vardı 15 gün kullandım yenisini getirdiler bu getirdiklerindede ön kamerada 3 tane toz var. Yarını bekliyorum olumsuz sonuç çıkmasından korkuyorum :(
3 kez değişip 3 kez hata çıkması? Garipmiş.
 

Ananim

Profesör
Katılım
29 Ekim 2020
Mesajlar
2,808
Reaksiyon puanı
2,400
Puanları
113
Bu kadar hata çıkması normal değil bence bidaha cihaz yollayacaklarını sanmıyorum kullanıcı hatası derler bence.
 

hkan1905

Öğrenci
Katılım
2 Mart 2021
Mesajlar
12
Reaksiyon puanı
3
Puanları
3
Yaş
25
3 kez değişip 3 kez hata çıkması? Garipmiş.
Hiç sorma usta ya. ona rağmen onarım ve swap cihaz vermeye devam. Destekle konuştum kesinlikle onarım ve swap cihaz istemediğimi söyledim. Bi kaç araştırma yaptım teknik serviste 2 kere 3 kere veya 4 kere sorun yaşayanlar apple kıdemli destekle görüşüp kapalı kutu değişimi yapmışlar
 

ghost_of_sparta

Profesör
Cezalı
Katılım
18 Haziran 2020
Mesajlar
2,245
Reaksiyon puanı
2,808
Puanları
113
Hiç sorma usta ya. ona rağmen onarım ve swap cihaz vermeye devam. Destekle konuştum kesinlikle onarım ve swap cihaz istemediğimi söyledim. Bi kaç araştırma yaptım teknik serviste 2 kere 3 kere veya 4 kere sorun yaşayanlar apple kıdemli destekle görüşüp kapalı kutu değişimi yapmışlar
İnşallah sizde de kapalı kutu verirler.
 

hkan1905

Öğrenci
Katılım
2 Mart 2021
Mesajlar
12
Reaksiyon puanı
3
Puanları
3
Yaş
25
Bu kadar hata çıkması normal değil bence bidaha cihaz yollayacaklarını sanmıyorum kullanıcı hatası derler bence.
Artık swap cihaz istemediğimi kapalı kutu değişimi istediğimi söyledim buda onların insiyatifine kalmış bişey forumlarda araştırdım biraz 2 kere swap değişen sorunu devam eden kişilere kapalı kutu desteği sağlayanda olmuş sağlamayanda olmuş
 

Ananim

Profesör
Katılım
29 Ekim 2020
Mesajlar
2,808
Reaksiyon puanı
2,400
Puanları
113
Artık swap cihaz istemediğimi kapalı kutu değişimi istediğimi söyledim buda onların insiyatifine kalmış bişey forumlarda araştırdım biraz 2 kere swap değişen sorunu devam eden kişilere kapalı kutu desteği sağlayanda olmuş sağlamayanda olmuş
İnşallah beklediğiniz şekilde çıkar sonuç hakkınızda hayırlısı.
 

hkan1905

Öğrenci
Katılım
2 Mart 2021
Mesajlar
12
Reaksiyon puanı
3
Puanları
3
Yaş
25

Erenist2020

Müdavim
Katılım
17 Şubat 2020
Mesajlar
8,949
Reaksiyon puanı
7,299
Puanları
113
Yaş
40
Arkadaşlar merhaba bugün servisten rapor aldım ve kıdemli danışmana ilettim oda araştırma yapacagını sonucu ise yarın öğlen 4te beni arayıp bilgilendireceğini söyledi. Bu konuda tecrübesi olan varmı. Mayısta 11 aldım arka camda leke vardı 1.5 ay sonra swap verdiler onunda kasasında leke vardı 15 gün kullandım yenisini getirdiler bu getirdiklerindede ön kamerada 3 tane toz var. Yarını bekliyorum olumsuz sonuç çıkmasından korkuyorum :(
Öncelikle geçmiş olsun.Ben Apple servisinin sizi mağdur edeceğini düşünmüyorum.Sıfır cihaz vermelerini bekliyorum.Umarım yanılmam.
 

hkan1905

Öğrenci
Katılım
2 Mart 2021
Mesajlar
12
Reaksiyon puanı
3
Puanları
3
Yaş
25
Bugün aradı konuştum değişim için başvuru yapıcam ve size olumlu olumsuz cuma günü kesin sonuç vericem dedi tcmi adres bilgirimi aldı ve iphonumu bulu kapattırdı cumayı beklicez bakalım
 

hkan1905

Öğrenci
Katılım
2 Mart 2021
Mesajlar
12
Reaksiyon puanı
3
Puanları
3
Yaş
25
Sanki bu olay cuma günü kapalı kutu değişimi ile bitecek gibi
İnan hiç tahmin edemiyorum reis. İphonumu bulu kapattırdı felan bi öyle düşünmedim değil ama telefonu kapatırken üst düzey kişilere başvuruyu yapıcam cuma günü olumlu olumsuz arıcam dedi. ama mailimi tcimi adresimi felanda aldı. Yaz ayınca bi arkadaşımın telefonuna apple onarım merkezi bi çözüm bulamadı ve kıdemli kişilere söyleyin dediler onlar yardımcı olcak dediler ve aradığında direk kapalı kutu değişim işlemlerini başlattılar onunda tcsini aldılar adreini aldılar ama ben kendim başvuru yaptıgım için sonucun ne olacagını bilemiyorum
 

Ananim

Profesör
Katılım
29 Ekim 2020
Mesajlar
2,808
Reaksiyon puanı
2,400
Puanları
113
Cuma sonuçları paylaşırsanız sevinirim.
 

hkan1905

Öğrenci
Katılım
2 Mart 2021
Mesajlar
12
Reaksiyon puanı
3
Puanları
3
Yaş
25
Arkadaşlar mail geldi bugün talep onaylanmış. Apple ile çalışan kargo şirketi evime gelip telefonumu alıcak aldıktan 10 gün sonra kapalı kutu göndericekler ortalama 20-25 gün sürecekmiş bunada şükür. Herkese güzel dilekleri için teşekkür ederim :)
 

Ananim

Profesör
Katılım
29 Ekim 2020
Mesajlar
2,808
Reaksiyon puanı
2,400
Puanları
113
Arkadaşlar mail geldi bugün talep onaylanmış. Apple ile çalışan kargo şirketi evime gelip telefonumu alıcak aldıktan 10 gün sonra kapalı kutu göndericekler ortalama 20-25 gün sürecekmiş bunada şükür. Herkese güzel dilekleri için teşekkür ederim :)
h.o
 
Üst