Apple Geniusbara randevu alamıyorum.

52SakocaN52

Profesör
Katılım
1 Kasım 2016
Mesajlar
1,641
Reaksiyon puanı
738
Puanları
113
Yaş
37
şu an hem telefondan hemde canlı destekten bende randevu almaya çalışırım fakat hayla bir sonuç yok

apple şunu ikta ediyor genpa ve kvk gibi yerlerede götürebilirsiniz diyor onlarda artık bizim gibi randevu sistemiyle çalışıyor diyor fakat ben bu yerleri tavsiye etmiyorum

Tavsiye etmememe sebebin ne. 2 -3 kendini bilmez yüzünden soğumuşsundur muhakkak. Fakat KVK, Başarı gibi servisler zaten iPhone konusunda kendi insiyatiflerini kullanamıyorlar. Söz konusu Apple olduğu zaman hiçbir zaman mağdur etmezler.

Direkt değişim yaparlar zaten ya da orjinal parça değişimi.
 

fragger

Dekan
Katılım
21 Ekim 2016
Mesajlar
9,543
Reaksiyon puanı
3,061
Puanları
113
Onu Apple demiş yalnız:) dememişte ona yormuş arkadaş.

Ben Apple in kendinden kaynaklı hiçbir hatayı düzeltemeyeceğini düşünmüyorum.

Biliyorum... Genellikle o sizin kişisel tercihiniz, kişisel düşünceniz diye bilgi aktarıldığında tüketici "ne olsa biz paramızı aldık ne yaparsanız yapın diyorsunuz" diye yorum yapar :D
 

J.WinchesteR

Asistan
Katılım
25 Aralık 2016
Mesajlar
105
Reaksiyon puanı
38
Puanları
28
IMG_4812.PNG
 

Ahmethz

Rektör
Emektar
Katılım
7 Eylül 2006
Mesajlar
12,440
Reaksiyon puanı
398
Puanları
83
arkadaşlar ARTI servis gibi apple onaylı servislere randevusuz götürüp verebilirsiniz/kargolabilirsiniz, bu şekilde ben 1 haftada cihazımı aldım.
 

sakarboy

Asistan
Katılım
29 Mart 2010
Mesajlar
397
Reaksiyon puanı
4
Puanları
18
Bu konu hakkında bir topic açmayı düşünüyorum. Benim sadece başarı teknik servisimde 65 tane swap İşlemim var. Bunlardan iki tanesi sıvı teması bile gördü:) biri yemek yaparken bir bayan arkadaşın ki tencerye düşmüşdiğeri liseden samimi bir arkadaşım , Deniz kenarında gezerken islak kumun içine düşürmüş.

Arkadaşın ki çalışır vaziyette ise ben o telefonu değiştirtirim Allahın izni ile:) durumuda burada paylaşsın

Yaptıklarınızı birde gururla anlatmak
Ayrı bir yüzsüzlük olsa gerek,
Sizin gibiler yüzünden gerçekten cihazının değişmesi gereken kullanıcılara artık kuşku ile işlem yapılıyor, artık yavaş yavaş sizin gibi insanlar yüzünden apple türkiye farklı aksiyonlar almaya başladı. Acaba kaçkez hileli işlem yada yalan beyanlarda bulundunuz,
Biz millet olarak iyi niyeti çok iyi sömürüyoruz. Sizde bunlardan birisisiniZ..
 

52SakocaN52

Profesör
Katılım
1 Kasım 2016
Mesajlar
1,641
Reaksiyon puanı
738
Puanları
113
Yaş
37
YaptıklarınıI birde gururla anlatmak
Ayrı bir yüzsüzlük olsa gerek,
Sizin gibiler yüzünden gerçekten cihazının değişmesi gereken kullanıcılara artık kuşku ile işlem yapılıyor, artık yavaş yavaş sizin gibi insanlar yüzünden apple türkiye farklı aksiyonlar almaya başladı. Biz millet olarak iyi niyeti çok iyi sömürüyoruz. Sizde bunlardan birisisiniZ..

Uzaklaş!
 

sakarboy

Asistan
Katılım
29 Mart 2010
Mesajlar
397
Reaksiyon puanı
4
Puanları
18
Şunu unutmayın arkadaşlar,
Apple store lar bir teknik servis değildir,

Başarı genpa kvk artı servis vs
Buralar resmi yetkili servislerdir, applestore lar da ne oluyosa oralarda da aynı işlem yapılmakta
Applestore lar ise ürün ve aksesuar odaklıdır aynı zamanda teknik servislere extra destek amaçlı bir destek noktasıdır,
Bir onarım merkezi değildir, bir yerlerden toplanıp gelen cihazlar apple store larda yapılmaz. Apple store randevu ile gelen müşterler haricinde başka cihazlar gelmez.

Her yerkili servis kendi içinde onarımı yapar. Applestore larda sadece randevu ile gelen. Müşterilerin işlemlerini yapılır.

Onca yıldır bilişim sektöründeyim
Ülkemizde bu denli sistemli bir servis uygulamasını sömürmek ve hileli yöntemlerle oradaki iyi niyetli teknislenleri yanıltarak işlem yapmak
Kendi kuyumuzu kazmaktan ve başkalarının hakkınagirmekten başka bişey değildir.
 

52SakocaN52

Profesör
Katılım
1 Kasım 2016
Mesajlar
1,641
Reaksiyon puanı
738
Puanları
113
Yaş
37
Şunu unutmayın arkadaşlar,
Apple store lar bir teknik servis değildir,

Başarı genpa kvk artı servis vs
Buralar resmi yetkili servislerdir, applestore lar da ne oluyosa oralarda da aynı işlem yapılmakta
Applestore lar ise ürün ve aksesuar odaklıdır aynı zamanda teknik servislere extra destek amaçlı bir destek noktasıdır,
Bir onarım merkezi değildir, bir yerlerden toplanıp gelen cihazlar apple store larda yapılmaz. Apple store randevu ile gelen müşterler haricinde başka cihazlar gelmez.

Her yerkili servis kendi içinde onarımı yapar. Applestore larda sadece randevu ile gelen. Müşterilerin işlemlerini yapılır.

Onca yıldır bilişim sektöründeyim
Ülkemizde bu denli sistemli bir servis uygulamasını sömürmek ve hileli yöntemlerle oradaki iyi niyetli teknislenleri yanıltarak işlem yapmak
Kendi kuyumuzu kazmaktan ve başkalarının hakkınagirmekten başka bişey değildir.

Sen servise telefon gönderirken ne diyorsun ?

Bu suya düştü, benim hatam , suçum ne ise çekeyim mi diyorsun ?
Rol yapma burda ve ağzını topla.

Gönderiyorum servise, sıfırı geliyor. Hakka girilen taraf nere?

Sıfır telefon gelince sen şunu mu dersin: Siz bunu geri alın, benim hakkım değil bu .

Su ve toza karşı dayanıklı denilip, su geçtiği zaman değişilen telefonun kul hakkı neresinde onun açıklamasını yapsana bana.

Servise gönderip te , telefonunu değişmedilerse, tipik kıskançlık moduna girme olur mu ?

Uzaklaş. Canımı sıkma.
 

sakarboy

Asistan
Katılım
29 Mart 2010
Mesajlar
397
Reaksiyon puanı
4
Puanları
18
Sen servise telefon gönderirken ne diyorsun ?

Bu suya düştü, benim hatam , suçum ne ise çekeyim mi diyorsun ?
Rol yapma burda ve ağzını topla.

Gönderiyorum servise, sıfırı geliyor. Hakka girilen taraf nere?

Sıfır telefon gelince sen şunu mu dersin: Siz bunu geri alın, benim hakkım değil bu .

Su ve toza karşı dayanıklı denilip, su geçtiği zaman değişilen telefonun kul hakkı neresinde onun açıklamasını yapsana bana.

Servise gönderip te , telefonunu değişmedilerse, tipik kıskançlık moduna girme olur mu ?

Uzaklaş. Canımı sıkma.

Muhatap olamayacağım kadar aciz birisin,
Seninle vaktimi boşa harcayamam.
Sen bildiğin gibi oyna.
 

34K4V4K34

Öğrenci
Katılım
29 Kasım 2016
Mesajlar
42
Reaksiyon puanı
16
Puanları
8
Yaş
30
Muhatap olamayacağım kadar aciz birisin,
Seninle vaktimi boşa harcayamam.
Sen bildiğin gibi oyna.
Bu adamı 1 aydır takip ediyorum . En ufak bir yanlış yönlendirmesini görmedim.

Arkadaşında dediği gibi sanırım gıcık kapanlardan biri kiralamış seni rol yap diye.

Adam sıkıntı oluşan telefonunu garantiye gönderiyor ve akabinde de telefon değişim oluyorsa sana ne oluyor ? Onu anlamadım ben. Akşam akşam gereksiz bir duygusallığa niye bağladın?

Firmaların çoğu ip67 sertifikasına sahip. Sivi temas edince kullanıcı hatası. Mantıklı mı ?

Akşam akşam polemik çıkararak piyasaya çıkmaya calisma
 

sakarboy

Asistan
Katılım
29 Mart 2010
Mesajlar
397
Reaksiyon puanı
4
Puanları
18
Bu adamı 1 aydır takip ediyorum . En ufak bir yanlış yönlendirmesini görmedim.

Arkadaşında dediği gibi sanırım gıcık kapanlardan biri kiralamış seni rol yap diye.

Adam sıkıntı oluşan telefonunu garantiye gönderiyor ve akabinde de telefon değişim oluyorsa sana ne oluyor ? Onu anlamadım ben. Akşam akşam gereksiz bir duygusallığa niye bağladın?

Firmaların çoğu ip67 sertifikasına sahip. Sivi temas edince kullanıcı hatası. Mantıklı mı ?

Akşam akşam polemik çıkararak piyasaya çıkmaya calisma

Hangi firma ne vaad ediyor
Neyi yapıyor neyi yapmıyor benim cevap vereceğim bir şey değil.

15 yıldır bu sektördeyim bu gibi insanları çok iyi tanıyorım o yüzden sizede bu konuda uzunca anlatacak değilim ama şu kadar söyliyeyim apple store lar bu tip çakallardan geçilmiyor
Bu yüzden Gerçekten sorunu olanlar yer bulamıyor
Yalan yanlış sorunlarla teknisyleri yanıltmaya çalışıyorlar, buldukları bi açığı haksız yere kullanmaya çalışıyorlar, sonrada teknisyenler bu tip çakallardan dolayı ön yargılı davranmaya başlıyor, bu yüzden çözüm konusunda sıkıntılar yaşanıyor, örnek 1 yukardaki gibi sıvı hasarlı cihazı başka bir sorun var diyerek işlem yaptırmak. Bu dürüst bir insanın yapacağı bişey değildir.
Konuyu açan kişiyi yanılttığı o kadar açıkki açıkca değişmesi için bir yöntem söyleyeceğim demesi bile durumu açıkca ortaya koyuyor.

Dolayısıyla neye inandığınız hiç derdim değil, ama doğru olanı ayırt etmek zor olmasa gerek.
 

52SakocaN52

Profesör
Katılım
1 Kasım 2016
Mesajlar
1,641
Reaksiyon puanı
738
Puanları
113
Yaş
37
Hangi firma ne vaad ediyor
Neyi yapıyor neyi yapmıyor benim cevap vereceğim bir şey değil.

15 yıldır bu sektördeyim bu gibi insanları çok iyi tanıyorım o yüzden sizede bu konuda uzunca anlatacak değilim ama şu kadar söyliyeyim apple store lar bu tip çakallardan geçilmiyor
Bu yüzden Gerçekten sorunu olanlar yer bulamıyor
Yalan yanlış sorunlarla teknisyleri yanıltmaya çalışıyorlar, buldukları bi açığı haksız yere kullanmaya çalışıyorlar, sonrada teknisyenler bu tip çakallardan dolayı ön yargılı davranmaya başlıyor, bu yüzden çözüm konusunda sıkıntılar yaşanıyor, örnek 1 yukardaki gibi sıvı hasarlı cihazı başka bir sorun var diyerek işlem yaptırmak. Bu dürüst bir insanın yapacağı bişey değildir.
Konuyu açan kişiyi yanılttığı o kadar açıkki açıkca değişmesi için bir yöntem söyleyeceğim demesi bile durumu açıkca ortaya koyuyor.

Dolayısıyla neye inandığınız hiç derdim değil, ama doğru olanı ayırt etmek zor olmasa gerek.

15 Senedir sektördeymiş ama cevap veremiyormuş. Firmaların neyi vadettiğini bilmiyorsan neden boş konuşuyorsun?

Seni ben kimin kiraladığını biliyorum. Bak bu ilk değil.

Bak ağzını topla. Kiralık çomar. Canımı sıkma.
 

Apocalypse_

Profesör
Emektar
Katılım
19 Mart 2016
Mesajlar
2,926
Reaksiyon puanı
1,271
Puanları
113
Sabah saat 10'da kapılarında bulunun bir çok kişiye bu şekilde yardımcı olmuşlar.
 

52SakocaN52

Profesör
Katılım
1 Kasım 2016
Mesajlar
1,641
Reaksiyon puanı
738
Puanları
113
Yaş
37
Sabah saat 10'da kapılarında bulunun bir çok kişiye bu şekilde yardımcı olmuşlar.

evet onu duymuştum:)

Ben şöyle düşünüyorum. hangi firma olursa olsun suya dayanıklı diyipte yağmurun altında konuşurken telefona su geçtiğinde garanti dışı kalıyorsa bu bence bir kelime oyunudur.

geçen de bir arkadaş benle tartışıyor.toplumumuzda gönderirken sıkıntılar kısmına şunu yazan var mı?

''Bu telefonu suya düşürdüm cezası neyse sırtıma yükleyin''

orada teknisyen olarak güvenilen insanlar varsa bunu tespit etmek zorundalar. Ve ben iki adet sıvı teması görmüş telefonu gönderip sıfır geldiyse bu benim hatam değil.

bunu sana niçin söylüyorum geçen de demiştin ya apple müşteri temsilciliği yaptım diye.
aklıma geldi:)
 

Apocalypse_

Profesör
Emektar
Katılım
19 Mart 2016
Mesajlar
2,926
Reaksiyon puanı
1,271
Puanları
113
evet onu duymuştum:)

Ben şöyle düşünüyorum. hangi firma olursa olsun suya dayanıklı diyipte yağmurun altında konuşurken telefona su geçtiğinde garanti dışı kalıyorsa bu bence bir kelime oyunudur.

geçen de bir arkadaş benle tartışıyor.toplumumuzda gönderirken sıkıntılar kısmına şunu yazan var mı?

''Bu telefonu suya düşürdüm cezası neyse sırtıma yükleyin''

orada teknisyen olarak güvenilen insanlar varsa bunu tespit etmek zorundalar. Ve ben iki adet sıvı teması görmüş telefonu gönderip sıfır geldiyse bu benim hatam değil.

bunu sana niçin söylüyorum geçen de demiştin ya apple müşteri temsilciliği yaptım diye.
aklıma geldi:)
Sertfikası olupta abartanlar çok var denize sokma havuza sokma suyun içinde bekletme bu sertfika geçirmeme Sertfikası değil dayanıklılık Sertfikası bunu idrak edemeyen çok...

Ben apple temsilciliği yaptım demedim
 

52SakocaN52

Profesör
Katılım
1 Kasım 2016
Mesajlar
1,641
Reaksiyon puanı
738
Puanları
113
Yaş
37
Sertfikası olupta abartanlar çok var denize sokma havuza sokma suyun içinde bekletme bu sertfika geçirmeme Sertfikası değil dayanıklılık Sertfikası bunu idrak edemeyen çok...

Ben apple temsilciliği yaptım demedim

evet su geçirmeme değil suya dayanıklılık sertifikası. Z2 var kayınbiraderimde, Yağmurluğun cebine koymuş telefonu. Telefon ekranı olmuş bildiğiniz gökyüzü:) Böyle durumlarda var.

vallahi özür diliyorum:) biri yaptım demişti. Fragger ya da Faust o zaman:)
 
Üst