Ankastrede İnternet Yok? [Vodafone]

Bu konuyu okuyanlar

RadiqaL

Öğrenci
Katılım
10 Nisan 2017
Mesajlar
1
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
38
VodafoneNet Kurumsal Müşterisiyim. Yaklaşık 15 gün interneti sorunsuz kullandıktan sonra anlamadığım bir nedenden internet ışığı söndü ve internet gitti. 13 gündür internetim yok. VodafoneNet Müşteri Hizmetleri ile görüştüğümde (MH) TürkTelekom ekiplerine yönlendirdiklerini ve 2 kez “iç tesisatta sorun var” denilerek geri dönüş sağlamışlar. En son Teknik servis çağırarak iç tesisatta sorun olmadığına baktırdım.Modeme gelen kabloda herhangi bir akım yada enerji olmadığını gördük, Binanın girişindeki Ankastreye indik ve orada aşağıdaki resimdeki Nesrin Uslu Vodafone yazan uçları açık olan kablolara baktığımzda ankastredede herhangi bir akımın,enerjinin olmadığını gördük. Teknik Servis dediğine göre bu kablolar ankastreye takılı olması lazımmış ve bulunduğum bölgedeki santralden ayarlanması gerektiğini söyledi. Sizce ne yapmam lazım? Normal bir Bilgisayarcı yada Elektrikçi bu santral ile anksatre arasındaki sorunun çözebilir mi ? yoksa TürkTelekom mu beklemeye devam edeceğim.
Ankastre MIN.jpg Modem-MIN.jpg
 

Son mesajlar

Üst