Yardım Amazondan Alınan AirPods 3 ve Pro Modellerinin Appleda Görünmemesi?

Bu konuyu okuyanlar

muratveb

Müdavim
Emektar
Katılım
23 Temmuz 2009
Mesajlar
2,197
Reaksiyon puanı
55
Puanları
48
Arkadaşlar merhaba. çok ciddi bir sorunum var. Amazondan geçen hafta 1 tane AirPods 3 aldım.(satıcı amazonun kendisi bu arada) Ve bana gelince ürünü haliyle açtım ve 1 gün sonra apple sitesi üzerinden (checkCovarage) ürün doğrulaması yaptım. Ve maalesef Apple ürünü doğrulayamadı. Sonra Apple İzlanda ile bir görüşme ayaladılar onlarda benden faturasını falan istediler ürünün gönderdim ve onlarda bu ürün bizim sistemlerimizde kayıtsız, Amazon nasıl böyle bişey yapabilir dediler. Neyse ürünü iade ettim ve Allahtan Amazon iadeyi sorun çıkarmadan direkt kabul edip yaptı.

2 gün önce belki o AirPods3 sıkıntılıdır diye bu defa AirPods Pro sipariş ettim. Ve şuan yolda ürün. Fakat bilindiği üzere bir ürün alınca, ürün yola çıktığı an site üzerinden faturasını ve dolayısıyla ürünün seri numarasını falan görebiliyorsunuz. Ve maalesef şuan hala kargoda olup bana gelen üründede aynı sorun var. Ürünü sorgulayınca Apple ürünü görüyor biliyor ama garantisi doğrulanamıyor. Benden fatura tarihi girmemi istiyor. Girincede doğrulanamadı diyor.

Kafayı yemek üzereyim. Arkadaşlar sizden ricam daha önce Amazon Türkiye'den bu ürünlerden herhangi birini alan varsa direkt apple checkCovarage üzerinden sorgulama yapabilirim? Sizinde üründe böyle bir sorun varmı? Yani ürünü görüyor evet ama garantisi yok lütfen fatura tarihi girin diyor. Girincede kabul etmiyor. Bu konuda çok acil desteğinize ihtiyacım var. Lütfen bir akıl verin bana kafayı yemek üzereyim...
 
Üst