AKK ( Adil Kullanım Kotası ) Şikayet Mailime Verilen Cevap

TakeOne

Doçent
Benim mailim :

Adil kullanım kotası uygulamasının şu andaki uygulanış tarzı, ben ve benim gibi birçok internet kullanıcısı tarafından adil bulunmamaktadır. Üstelik AKK kapsamında belirlenen kota ve hız limitleri hangi bilimsel veriler referans alınarak hazırlanmıştır bunu da bilmemekteyiz. Günümüzde içerik bakımından son derece zenginleşmiş Web ortamında 50GB gibi bir limit son derece yetersiz kalmaktadır. Üstelik AKK limiti aşıldığında, hızların 1Mbps gibi son derece yavaş bir seviyeye düşürülmesi de internet kullanımı için ayrı bir üzücü olaydır.

AKK uygulanan tarife paketlerinde iyileştirme yapılmasını, kota limitlerinin yükseltilmesini talep etmekteyiz. Konuyla ilgilenmenizi ve gereğinin yapılmasını arz ederim.

Mailime verilen cevap maili :

Değerli Müşterimiz,

İnternet Servis sağlayıcılarına ülkenin tüm bölgelerinde altyapı hizmeti sunan Şirket Türk Telekomünikasyon A.Ş.’dir. Şirketimiz de, altyapı sağlayıcısı konumundaki Türk Telekomünikasyon A.Ş.’ den toptan seviyede temin etmiş olduğu internet erişim hizmetini abonelerine perakende seviyede sunmaktadır.

Adil Kullanım Noktası (AKN) ile ilgili değişiklik; altyapı hizmeti sunan Türk Telekomünikasyon A.Ş. tarafından toptan seviyede yapılmış olup Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumunun “29.02.2012 tarih ve 2012/DK-07/94 numaralı DSL Tarife Teklifi ve AKN Değişikliği” konulu kararında yer almaktadır.

Yukarıda açıklanan bilgiler doğrultusunda; Adil Kullanım Noktasının, Şirketimizce, sektörde düzenleyici ve denetleyici role sahip olan Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu tarafından onaylanan DSL Tarife Teklifi ve AKN Değişikliği konulu kurul kararı kapsamında uygulandığını bilgilerinize arz ederiz.

Türkiye’nin iletişim ve eğlence şirketi TTNET’ e gösterdiğiniz ilgiye teşekkür eder, düşünce ve önerilerinizi bizimle paylaşmanızdan mutluluk duyarız.

Saygılarımızla
TTNET A.Ş.
Sonuç : TT Netten nefret ediyorum.
 

UgurABA

Dekan
Herkese aynı mail geldi. Zaten btk onaylamış bu saçma sistemi gidipte ona şikayet etmek bizim salaklığımız.
 

burns206

Profesör
eglence sirketi tanimi tuhaf olmus. veri transferi disinda eglencesi nerdeki anlamis degilim ayri bir lunapark hizmeti veya kasino hizmeti gibi bi hizmet de mi sunuyo ki . yoksa baska bi sekilde mi eglendiriyolar yada egleniyolar orasi soru isareti olarak kaliyo :p
 

arsenik

Rektör
eglence sirketi tanimi tuhaf olmus. veri transferi disinda eglencesi nerdeki anlamis degilim ayri bir lunapark hizmeti veya kasino hizmeti gibi bi hizmet de mi sunuyo ki . yoksa baska bi sekilde mi eglendiriyolar yada egleniyolar orasi soru isareti olarak kaliyo :p
Kimilerinin zulmü kimilerinin eğlencesi oluyor :)
 

UgurABA

Dekan
Onlar onayladı ancak düzeltmekte sadece onların elinde...

Açıkçası doğru söylüyorsun, ancak şunuda unutmamak gerekiyorki ülkemizde müşteri çok nadiren haklı olarak kabul ediliyor. Bu yüzden de etrafta görüyoruz işte bilmemne şirketine dava açtı ve kazandı diye. Umalımki düzeltsinler, benim hiç umudum yok.
 

snl_007

Asistan
soruyla cevabın ne alakası war eğer boyle kopyala yapıştr yapıcaksan hiç cevap verme daha iyi kknet
 

fredyy

Asistan
yeni reklamları nasıl ama:
artık evde telefonunuz olmasa da internete bağlanabileceksiniz.

yeni birşeymiş gibi...

yeni reklamları nasıl ama:
artık evde telefonunuz olmasa da internete bağlanabileceksiniz.

yeni birşeymiş gibi...
 
Üst