supernumara
Öğrenci
- Katılım
- 22 Nisan 2013
- Mesajlar
- 13
- Reaksiyon puanı
- 0
- Puanları
- 0
Arkadaşlar yaşadığım kötü bir tecrübeyi sizinle paylaşmak isterim.Dar zamana gelince firmanın nasıl insan söğüşlemeye çalışmasına ibretlik bir örnek aslında ...
Konu bir şirketi karalamak için yazılmamıştır,söylediklerim harfiyen doğrudur,dileyen doğruluğunu Airties Destek Hattından teyit ettirebilir de.
Airties RT-204 modem kullanıyorum.Modem e TTNET Destek Hattının reset attırmasından sonra Modem Arayüzüne gerekli kullanıcı bilgilerini girmem için Airties Destek Hattının 444 039 nolu hattını aradım.Kendileri ancak garantili olursa teknik destek hizmeti veririz,ya da 31 TL karşılığında bakarız dediler.İşlem sadece arayüze kullanıcı adı ve şifresini girmek.Hepsi bu ve ücret 31 TL.Gittiğim İnternet kafedeki arkadaş bu işlemi yaptı ve "ücret almaya değer bir işlem değil ki"yanıtını verdi.Bir tarafta kocaman bir firma diyoruz,diğer tarafta semtte internet kafe işleten sıradan bir vatandaş. Büyük kim burdan bile belli.Bu arada daha üst model airties modem aşağıdaki linkte 12 taksitle 49 TL ye Teknosa da satılmaktadır.(link http://www.teknosa.com/urunler/125430316/airties-air5341-wireless-modem).Elimde 4 yıllık cihaz ve destek hattından destek almaya çalışıyor zor durumunda iken ,İstenen 31 TL .Çok daha üst modem fiyatı 3 yıllık garantisi ile 49 TL ki daha da ucuz a satan yerler olabilir.Böyle Vurgunculuk başka hangi işte var ki?
Ayrıca bir bomba daha ,Şayet garantiyi uzatırsanız 31 tl öderseniz ,O bir yıl içinde arıza yapar da onarılmaz ise size yenisi verilmiyor.Yenisini satıyorlar size ve 31 TL yi düşüyorlar.(yenisine ne fiyat çekecekleri kendi insiyatiflerinde tabii) ...Ayrıca çeşitli paylaşımlarda Yerli bir girişim olduğu ve yerli mal olduğu yazmakta ki bu külliyen yanlıştır,çünkü birçok teknoloji firmasının yaptığı gibi ürünleri ÇİN'den fason üretim yaptırarak getirtmektedir.Sitesinde de üretim ve imalata dair hiçbir veriye rastlayamazsınız.Türkiyede piyasanın %60 ına (ki ihaleleler ile bu payın alındığı gerçek)hakim olan firmanın sadece 1 tane servis hizmeti veren yerinin olması da ayrı bir sorun.Tüketicinin korunması ve kaliteli hizmet almasının önünde çok büyük engel ve yasa bu konuda daha şartları tüketici lehine yorumlamalı ve şartlar getirmeli diye düşünüyorum.
Hayal etsem rezil bir şirket ve yönetim anlayışını bu kadar hayal etmem mümkün olmazdı.Ama gerçek oldu,Ülke TR olunca böyle kapkaççı zihniyetli şirketler olabiliyor.Maalesef ülkemiz insanını resmen dolandıran bu zihniyetlere de bir şey yapamıyoruz,Kendi çapımdaki tepkim artık Airties modem den kesinlikle uzak durmak ve çevreme yaşanan bu rezillikten haber vermek.
Okuma sabrı gösteren arkadaşlarıma teşekkür ederim..
Konu bir şirketi karalamak için yazılmamıştır,söylediklerim harfiyen doğrudur,dileyen doğruluğunu Airties Destek Hattından teyit ettirebilir de.
Airties RT-204 modem kullanıyorum.Modem e TTNET Destek Hattının reset attırmasından sonra Modem Arayüzüne gerekli kullanıcı bilgilerini girmem için Airties Destek Hattının 444 039 nolu hattını aradım.Kendileri ancak garantili olursa teknik destek hizmeti veririz,ya da 31 TL karşılığında bakarız dediler.İşlem sadece arayüze kullanıcı adı ve şifresini girmek.Hepsi bu ve ücret 31 TL.Gittiğim İnternet kafedeki arkadaş bu işlemi yaptı ve "ücret almaya değer bir işlem değil ki"yanıtını verdi.Bir tarafta kocaman bir firma diyoruz,diğer tarafta semtte internet kafe işleten sıradan bir vatandaş. Büyük kim burdan bile belli.Bu arada daha üst model airties modem aşağıdaki linkte 12 taksitle 49 TL ye Teknosa da satılmaktadır.(link http://www.teknosa.com/urunler/125430316/airties-air5341-wireless-modem).Elimde 4 yıllık cihaz ve destek hattından destek almaya çalışıyor zor durumunda iken ,İstenen 31 TL .Çok daha üst modem fiyatı 3 yıllık garantisi ile 49 TL ki daha da ucuz a satan yerler olabilir.Böyle Vurgunculuk başka hangi işte var ki?
Ayrıca bir bomba daha ,Şayet garantiyi uzatırsanız 31 tl öderseniz ,O bir yıl içinde arıza yapar da onarılmaz ise size yenisi verilmiyor.Yenisini satıyorlar size ve 31 TL yi düşüyorlar.(yenisine ne fiyat çekecekleri kendi insiyatiflerinde tabii) ...Ayrıca çeşitli paylaşımlarda Yerli bir girişim olduğu ve yerli mal olduğu yazmakta ki bu külliyen yanlıştır,çünkü birçok teknoloji firmasının yaptığı gibi ürünleri ÇİN'den fason üretim yaptırarak getirtmektedir.Sitesinde de üretim ve imalata dair hiçbir veriye rastlayamazsınız.Türkiyede piyasanın %60 ına (ki ihaleleler ile bu payın alındığı gerçek)hakim olan firmanın sadece 1 tane servis hizmeti veren yerinin olması da ayrı bir sorun.Tüketicinin korunması ve kaliteli hizmet almasının önünde çok büyük engel ve yasa bu konuda daha şartları tüketici lehine yorumlamalı ve şartlar getirmeli diye düşünüyorum.
Hayal etsem rezil bir şirket ve yönetim anlayışını bu kadar hayal etmem mümkün olmazdı.Ama gerçek oldu,Ülke TR olunca böyle kapkaççı zihniyetli şirketler olabiliyor.Maalesef ülkemiz insanını resmen dolandıran bu zihniyetlere de bir şey yapamıyoruz,Kendi çapımdaki tepkim artık Airties modem den kesinlikle uzak durmak ve çevreme yaşanan bu rezillikten haber vermek.
Okuma sabrı gösteren arkadaşlarıma teşekkür ederim..