Airpods pro

Bu konuyu okuyanlar

MertClkky

Öğrenci
Katılım
17 Temmuz 2020
Mesajlar
17
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
23
27 Haziran 2020 tarihinde aldığım airpods pro kulaklıkların üzeri aşırı derecede matlaşıyor teknik servise götürdüğümde kozmetik hasarlar garanti kapsamında değil dendi ancak arkadaşımın 10 aydır kullandığı airpods pro halen sıfır gibi duruyor yapabileceğim bir şey varmı? (Kulaklıkları aşırı titiz kullanıyorum)
Bir de arada sırada aktif gürültü engelleme özelliği çok saçma sesler çıkartıyor
Yaklaşık 1 saattir kulaklığı kullanıyorum aktif gürültü engelleme çalışmıyor tüm sesler kulağıma geliyor
 
Son düzenleme:

MertClkky

Öğrenci
Katılım
17 Temmuz 2020
Mesajlar
17
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
23
kılıf kullanıyor musun?
Kılıf ilk aldığımda baseus almıştım 2. Nesil için olan geldi daha sonra onu iade ettim geçen haftalarda şeffaf sert kılıf aldım keşke almasaymışım kutunun üzerini mahvetti şimdi tekrardan beseus aldım bugün gelecek diye umuyorum
 

Tuxs

Asistan
Katılım
17 Ekim 2012
Mesajlar
262
Reaksiyon puanı
208
Puanları
43
Hocam Apple teknik servise başvurun böyle yan kuruluşlara başvurmayın randevu alarak gidiliyor diye biliyorum. Bende ilk çıkan Airpods var ilk gün aldığım gibi eminim bu sorun çözülür.
 

ThorJ

Dekan
Emektar
Katılım
14 Haziran 2019
Mesajlar
7,363
Çözümler
25
Reaksiyon puanı
9,757
Puanları
113
Normal bir durum değil bence. Apple Destek ile görüşmenizi öneririm.
 

MertClkky

Öğrenci
Katılım
17 Temmuz 2020
Mesajlar
17
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
23
Hocam Apple teknik servise başvurun böyle yan kuruluşlara başvurmayın randevu alarak gidiliyor diye biliyorum. Bende ilk çıkan Airpods var ilk gün aldığım gibi eminim bu sorun çözülür.
Çorumda yaşıyorum birkaç yıl önce açılan bireysel servise götürdüm hatta kulaklığı aldığım hafta bağlantı sorunu için götürmüştüm yine sorun yok diyerek göndermişlerdi
Mesaj otomatik birleştirildi:

Normal bir durum değil bence. Apple Destek ile görüşmenizi öneririm.
Çorumda ki bireysel servise götürdüm yeterli olmaz mı?
 

ThorJ

Dekan
Emektar
Katılım
14 Haziran 2019
Mesajlar
7,363
Çözümler
25
Reaksiyon puanı
9,757
Puanları
113
Çorumda yaşıyorum birkaç yıl önce açılan bireysel servise götürdüm hatta kulaklığı aldığım hafta bağlantı sorunu için götürmüştüm yine sorun yok diyerek göndermişlerdi
Mesaj otomatik birleştirildi:


Çorumda ki bireysel servise götürdüm yeterli olmaz mı?
Bireysel'den kast nedir?
Apple Servisi ile görüşün, gerekirse aldığınız yerden de destek alın.
 

MertClkky

Öğrenci
Katılım
17 Temmuz 2020
Mesajlar
17
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
23
Bireysel'den kast nedir?
Apple Servisi ile görüşün, gerekirse aldığınız yerden de destek alın.
Vatan computer dan almıştım bağlantı sorunu için servisten rapor alabilirsem birebir değişim yapabileceklerini söylediler onda da sorun yok dendi işte
 

grbzz

Dekan
Emektar
Katılım
28 Aralık 2018
Mesajlar
6,856
Reaksiyon puanı
9,768
Puanları
113
Siz direkt olarak Apple'ı arayın. Madem titiz bir kullanıcıysanız ürün problemlidir.
 

Son mesajlar

Üst