Ailemi bilgisayar almaya nasıl ikna edebilirim?

Bu konuyu okuyanlar

madSlowly

Profesör
Kanka bazı aileler hiç oynamasın diyo
Mesaj otomatik birleştirildi:

Zaten ben saatlerce ekranda kalamıyorum. Bu canlı derslerden sonra sürekli başım ağrıyor. 5 saat ekrana bakıyorum gözlerim yanmaya başlıyor. Ama dinleyen kim.
Kanka bizim ders 9 da başlayıp 17 30 da başlıyo sen iyisin
 

rover_xp

Profesör
acındırarak aldırabilirsin. onlara de tüm arkadaşlarımın düzgün bilgisayarı var benim yok. ben bu yöntemle mesela aldıracaktım. ama daha hala şuan kullandığım bilgisayar satılmadı. bu satılırsa alacaklardı.
 

madSlowly

Profesör
acındırarak aldırabilirsin. onlara de tüm arkadaşlarımın düzgün bilgisayarı var benim yok. ben bu yöntemle mesela aldıracaktım. ama daha hala şuan kullandığım bilgisayar satılmadı. bu satılırsa alacaklardı.
Kanka özel okulda okuyorsa hep özel okulun suçu derler bence çoğu arkadaşımın ailesi öyle
 

zeusmeizu

Asistan
Papara card al veya ininal papara öneririm bütün paranı ona yatır kartla istedğin pc yi al 14 15 gün bekledim brn paparayı ama black card aldım istiyosan lite card al bazı şubeleri var paparadan bak ,500 tl den sonra komisyon alıyor
 

daily.Chavo

Profesör
Kuzenim geçen sene saat 8.30 dan 5 e kadar okula gidiyordu.5 den saat 9 gibi çıkıyordu.Bahçeşehir e gidiyordu galiba
 

Toreno21

Öğrenci
acındırarak aldırabilirsin. onlara de tüm arkadaşlarımın düzgün bilgisayarı var benim yok. ben bu yöntemle mesela aldıracaktım. ama daha hala şuan kullandığım bilgisayar satılmadı. bu satılırsa alacaklardı.
Benim ailem çok garip. Evde 4GB RAM vardı. Pcye takmak istedim. Abim yapma diyor. Diyorum altı üstü RAM takacam. O da diyor pcyi bozarsın. Gel de sinir olma. Her pc ile uğraştığımda annem oyun oynadığımı zannediyor. Oyun oynamayalı 2 hafta olmuştur.
 

ömerim55

Profesör
ben 2senedir istiyordum en sonunda kendi paramla aldım. Ama kendi paranı da harcamaya izin vermiyorlarsa durum feci.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Benim ailem çok garip. Evde 4GB RAM vardı. Pcye takmak istedim. Abim yapma diyor. Diyorum altı üstü RAM takacam. O da diyor pcyi bozarsın. Gel de sinir olma. Her pc ile uğraştığımda annem oyun oynadığımı zannediyor. Oyun oynamayalı 2 hafta olmuştur.
lp'yi bilirsiniz. anlatıyordu geçende. Annesi şöyle diyormuş hala lp'nin mesleğini sorana.'' Bizim oğlan bilgisayar oynuyor hala meslek sahibi olamadı'' diye.
 

ΜΐЯЯo®

Profesör
Benim ailem çok garip. Evde 4GB RAM vardı. Pcye takmak istedim. Abim yapma diyor. Diyorum altı üstü RAM takacam. O da diyor pcyi bozarsın. Gel de sinir olma. Her pc ile uğraştığımda annem oyun oynadığımı zannediyor. Oyun oynamayalı 2 hafta olmuştur.
ben hdd yi denetlemek için hd tune yükledim pc çökecek dediler
Mesaj otomatik birleştirildi:

Benim ailem çok garip. Evde 4GB RAM vardı. Pcye takmak istedim. Abim yapma diyor. Diyorum altı üstü RAM takacam. O da diyor pcyi bozarsın. Gel de sinir olma. Her pc ile uğraştığımda annem oyun oynadığımı zannediyor. Oyun oynamayalı 2 hafta olmuştur.
ben hdd yi denetlemek için hd tune yükledim
Benim ailem çok garip. Evde 4GB RAM vardı. Pcye takmak istedim. Abim yapma diyor. Diyorum altı üstü RAM takacam. O da diyor pcyi bozarsın. Gel de sinir olma. Her pc ile uğraştığımda annem oyun oynadığımı zannediyor. Oyun oynamayalı 2 hafta olmuştur.
ha valla ben
 

SDN Son Haberler

Son mesajlar

Üst