Lazzz
Rektör
- 15 Şubat 2014
- 16,707
- 3,278
- 293
28.09.2019 tarihinde Boyner’den Adidas EE9940 energyfalcon X Koşu Ayakkabısı’nı 449 TL karşılığı aldık. Fakat ne hikmetse ayakkabıyı alalı daha 2. Ayı doldurmamışken ayakkabının topuk kısmında iç astarı anormal şekilde ufalanarak açılmış bulunuyor.
Ayakkabımızı 5 Kasım'da satın almış olduğumuz Boyner mağazası aracılığıyla garantiye gönderdik. 7 Kasım'da bize gelene SMS ekte görüldüğü üzere ret yanıtı yani kullanıcı hatası şeklinde bildirdiler. Görselde görüleceği üzere ayakkabının hiçbir noktasında zedelenme yırtılma ve zorlama olmadığı halde nasıl oluyor da bu durum kullanıcı hatası oluyor anlamış değilim . Daha 2 ayını bile doldurmayan bir ayakkabı hele ki haftada 1-2 kez giyilen bir ayakkabı da bu durumu yaşamış olmak ve 2 aylık ayakkabıya kullanıcı hatası demek bilmiyorum artık.
Konuyu şikayetvar aracılığıtla satıcı mağaza ve markaya tekrar ilettim ertesi gün Adidas tarafından arandım ve yine olumsuz/kullanıcı hatası oluğunu belirttiler.
Konuyu Tüketici Hakem Heyeti'ne taşıyacağım.
Bilginiz olsun diye durumu burada da paylaşıyorum.
Ayakkabımızı 5 Kasım'da satın almış olduğumuz Boyner mağazası aracılığıyla garantiye gönderdik. 7 Kasım'da bize gelene SMS ekte görüldüğü üzere ret yanıtı yani kullanıcı hatası şeklinde bildirdiler. Görselde görüleceği üzere ayakkabının hiçbir noktasında zedelenme yırtılma ve zorlama olmadığı halde nasıl oluyor da bu durum kullanıcı hatası oluyor anlamış değilim . Daha 2 ayını bile doldurmayan bir ayakkabı hele ki haftada 1-2 kez giyilen bir ayakkabı da bu durumu yaşamış olmak ve 2 aylık ayakkabıya kullanıcı hatası demek bilmiyorum artık.
Konuyu şikayetvar aracılığıtla satıcı mağaza ve markaya tekrar ilettim ertesi gün Adidas tarafından arandım ve yine olumsuz/kullanıcı hatası oluğunu belirttiler.
Konuyu Tüketici Hakem Heyeti'ne taşıyacağım.
Bilginiz olsun diye durumu burada da paylaşıyorum.
![5.jpg 5.jpg](https://forum.shiftdelete.net/data/attachments/82/82773-c899cf8742fba59329674e0d4b0144f7.jpg)