Acil Yardım Vodafone

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
17 Ekim 2020
Mesajlar
511
Reaksiyon puanı
307
Puanları
63
Yaş
27
Merhaba,

Yaklaşık 3 yıldır Vodafone fiber kullanıyorum ve taahhütüm yeni uzatıldı, 2022 yılına kadar.

Şuan internet hızım en fazla 1 MBPS oluyor, bunu da mobil veriden yazıyorum.

Müşteri hizmetlerinin tüm numaralarını aradım yarım saat hatta beklediğim oldu kimse çözümlemedi.

Tüketici haklarına şikayet ettim onların da umrunda olmadı,

Taahhütüm var iptal etsem ücret ödemem gerekiyor.

1. Önceliğim internet hız sorununu çözmek
2. Olarak bu parayı ödemeden nasıl iptal ederim? Ya da geçtiğim sağlayıcı bunu karşılar mı?

Nolur yardımcı olun, kaç gündür uğraşıyorum karantinadayım canım sıkılıyor.
 

OzkanK.

Müdavim
Müdavim
Katılım
3 Eylül 2019
Mesajlar
10,693
Reaksiyon puanı
13,062
Puanları
4,958
Yeni Taahütün ne zaman başladı ?

Daha yeni ise fazla cayma Taahüt beledi ödemezsin bir sorgula. Vodofone online girişte Cayma beleli yazmıyor mu sitesinde ? Bende Telefonda Vodofone kullanıyom ve vodofone yanımdaya girdiğimde sanki orada cayma bedeli yazıyordu telefon için. Bunun internet için olanıda olabilir.
 

Laufeyson

Müdavim
Müdavim
Katılım
19 Temmuz 2020
Mesajlar
10,877
Reaksiyon puanı
13,063
Puanları
4,958
Merhaba,

Yaklaşık 3 yıldır Vodafone fiber kullanıyorum ve taahhütüm yeni uzatıldı, 2022 yılına kadar.

Şuan internet hızım en fazla 1 MBPS oluyor, bunu da mobil veriden yazıyorum.

Müşteri hizmetlerinin tüm numaralarını aradım yarım saat hatta beklediğim oldu kimse çözümlemedi.

Tüketici haklarına şikayet ettim onların da umrunda olmadı,

Taahhütüm var iptal etsem ücret ödemem gerekiyor.

1. Önceliğim internet hız sorununu çözmek
2. Olarak bu parayı ödemeden nasıl iptal ederim? Ya da geçtiğim sağlayıcı bunu karşılar mı?

Nolur yardımcı olun, kaç gündür uğraşıyorum karantinadayım canım sıkılıyor.
Müşteri hizmetine bağlanılmalı 542 den deneyin.
 
Katılım
17 Ekim 2020
Mesajlar
511
Reaksiyon puanı
307
Puanları
63
Yaş
27
Yeni Taahütün ne zaman başladı ?

Daha yeni ise fazla cayma Taahüt beledi ödemezsin bir sorgula. Vodofone online girişte Cayma beleli yazmıyor mu sitesinde ? Bende Telefonda Vodofone kullanıyom ve vodofone yanımdaya girdiğimde sanki orada cayma bedeli yazıyordu telefon için. Bunun internet için olanıda olabilir.

850₺ dediler, 07.08.2022 tarihinde bitiyormuş
 

OzkanK.

Müdavim
Müdavim
Katılım
3 Eylül 2019
Mesajlar
10,693
Reaksiyon puanı
13,062
Puanları
4,958
850₺ dediler, 07.08.2022 tarihinde bitiyormuş

3 yıldır İnternet hızından memnundunda şimdi mi bozuldu ? Arıza kaydı oluştur. Paket hızın düşükse üst pakete geçmek iste. Sürekli arıza kaydı oluştur online'dan illaha bir gün gelip bakacaklardır. Gelen kablolarda hatta veya modemde sorun olabilir belki.

850 TL çok demişler :(
 

MrtAltg

Dekan
Emektar
Müdavim
Katılım
22 Şubat 2007
Mesajlar
9,834
Reaksiyon puanı
12,108
Puanları
2,958
Forum Kuralları | SDN Forum (shiftdelete.net)
4-) Yeni bir konu açarken başlıkların konuya uygun ve açıklayıcı olması gerekmektedir. "Yardım", "İmdat", "Acil yardım edin" gibi başlıklar yerine daha anlamlı başlıklar seçilmelidir. Başlık ne kadar açıklayıcı olur ise o kadar ulaşılabilir olacağını unutmayınız.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst