sivasbeyefendisi
Doçent
- Katılım
- 17 Ekim 2020
- Mesajlar
- 511
- Reaksiyon puanı
- 307
- Puanları
- 63
- Yaş
- 27
Merhaba,
Yaklaşık 3 yıldır Vodafone fiber kullanıyorum ve taahhütüm yeni uzatıldı, 2022 yılına kadar.
Şuan internet hızım en fazla 1 MBPS oluyor, bunu da mobil veriden yazıyorum.
Müşteri hizmetlerinin tüm numaralarını aradım yarım saat hatta beklediğim oldu kimse çözümlemedi.
Tüketici haklarına şikayet ettim onların da umrunda olmadı,
Taahhütüm var iptal etsem ücret ödemem gerekiyor.
1. Önceliğim internet hız sorununu çözmek
2. Olarak bu parayı ödemeden nasıl iptal ederim? Ya da geçtiğim sağlayıcı bunu karşılar mı?
Nolur yardımcı olun, kaç gündür uğraşıyorum karantinadayım canım sıkılıyor.
Yaklaşık 3 yıldır Vodafone fiber kullanıyorum ve taahhütüm yeni uzatıldı, 2022 yılına kadar.
Şuan internet hızım en fazla 1 MBPS oluyor, bunu da mobil veriden yazıyorum.
Müşteri hizmetlerinin tüm numaralarını aradım yarım saat hatta beklediğim oldu kimse çözümlemedi.
Tüketici haklarına şikayet ettim onların da umrunda olmadı,
Taahhütüm var iptal etsem ücret ödemem gerekiyor.
1. Önceliğim internet hız sorununu çözmek
2. Olarak bu parayı ödemeden nasıl iptal ederim? Ya da geçtiğim sağlayıcı bunu karşılar mı?
Nolur yardımcı olun, kaç gündür uğraşıyorum karantinadayım canım sıkılıyor.