Acer Mağduru

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan skulltr
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

skulltr

Öğrenci
Katılım
11 Temmuz 2008
Mesajlar
13
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Hepsiburada.com'dan aldığım Acer aspire 5520g laptopum arızalandı. Acer bayisine 20 Aralık 2008'de teslim ettim. Tpm Teknoloji adında bir firma imiş o zaman Acer Teknik Destek firması sonra bu firma batmış veya Acer bu firmayı değiştirmiş.

Ben laptopumu alırken Acer markasını ve Hepsiburada.com'un güvenirliğini ve markasını esas alarak aldım. Şimdi bana arıza değişim formu düzenleyeceklerini ve beni arayacaklarını söylediler hala da arayacaklar. Ben artık bu firmaların güvenirliklerine inanmıyorum.

85 gündür bilgisayarım yok ve ben taksitlerini ödemeye devam ediyorum.Acer firması ile ilgili sıkıntı yaşayanlar düşüncelerini burada paylaşırlarsa ortak bir yaptırım için güç oluşturabiliriz.
 

maxtreme

Asistan
Katılım
18 Ocak 2009
Mesajlar
190
Reaksiyon puanı
5
Puanları
0
Acer iyi bir markadır ama TPM Teknoloji'nin teknik servisliği hakkında hiç iyi şeyler duymadım.
Sikayetvar.com'a şikayetini yazmanı tavsiye ederim.
 

freewill

Dekan
Katılım
8 Temmuz 2008
Mesajlar
7,637
Reaksiyon puanı
61
Puanları
228
aslında yapman gereken direk Türkiye yetkili servisine göndermekti ;)
adres: kayışdağı yolu cd. bilgi plaza no:111 kat :1 küçükbakkalköy - kadıköy - istanbul yurtiçi kargo ile karşı ödemeli gönder 2 hafta içinde sorunsuz bir şekilde cihazını sana göndereceklerdir ;)
 

Rapchy

Rektör
Emektar
Katılım
3 Ağustos 2008
Mesajlar
10,758
Reaksiyon puanı
119
Puanları
3,243
Konum
Gotham
Bir çok Acer laptop satmıştım hiçbirinde sorun cıkmamıstı güvenilir bir markadır aslında.
 

skulltr

Öğrenci
Katılım
11 Temmuz 2008
Mesajlar
13
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Acer markası sorun çıkartmazsa iyi bilgisayar denebilir ama çıkartıgında www.sikayetvar.com sitesinde veya diger sitelerde araştırma yapılırsa ne gibi mağduriyetler oldugu görülebilir.Ayrıca 2 hafta içersinde gelmezdi çünkü Acer türkiye teknik servisini değiştirmiş durumda önceki firma TPM teknoloji şimdiki firma ise Sertech adında bir firma .
 

freewill

Dekan
Katılım
8 Temmuz 2008
Mesajlar
7,637
Reaksiyon puanı
61
Puanları
228
serteche güvenebilirsin ben 2 tane arızalıo netbook gönderdim 9 gün içinde geldi sorunsuz olarak ;)
 

skulltr

Öğrenci
Katılım
11 Temmuz 2008
Mesajlar
13
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Bilgisayarım şuan sertech de ama telefonlarına ulaşamıyorum.Eger www.acer.com/tr adresindeki sertect telefonlarına ulaşabilirseniz lütfen bilgilendirin beni.Yada benim telefonumu tanıyor sistem 45 gündür aramama ragmen henüz kimseye ulaşamadım.
 

KAZUYA

Doçent
Katılım
28 Eylül 2008
Mesajlar
771
Reaksiyon puanı
20
Puanları
0
Bilgisayarım şuan sertech de ama telefonlarına ulaşamıyorum.Eger www.acer.com/tr adresindeki sertect telefonlarına ulaşabilirseniz lütfen bilgilendirin beni.Yada benim telefonumu tanıyor sistem 45 gündür aramama ragmen henüz kimseye ulaşamadım.



Kardes magduriyetini anliyoruz,herkes elinden geleni yapiyor sana fikir veriyor ama benim takildigim konu bambaska.

Ayni gun icinde 4 tane mesaj yazmissin ilk mesajinda 85 gundur bilgisayarinin bir firmada oldugunu soylemissin. dorduncu mesajindada 45 gundur baska firmada oldugunu soylemissin. :) tuhaf geldi bana
 

skulltr

Öğrenci
Katılım
11 Temmuz 2008
Mesajlar
13
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Evet hemen anlatayım nedenini.30 iş günü dolana kadar sertect i arama girişiminde bulunmadım çünkü Acer ı her aradığımda parça bekliyor dediler eyvallah dedik sonra ürün değiştirme formu düzenleyeceklerini söylediler ozamandan beri yani yaklaşık 30 iş günü dolduktan sonra 45 gündür sertech i arıyorum.buda 85 gün ediyor.Ayrıca magduriyetimizi anladıgın için teşekkür ederiz.
 

neydiyaaunuttum

Doçent
Katılım
27 Ekim 2008
Mesajlar
615
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
kadıköyde wiking pc diye bi teknik servis var bende ik isorundan dolayı götürmek zorunda kaldım pc yi birinde cam bozulmuştu diğerinde ise dvd rom nedeniyle gitti
cam için 20 gün bekledim dvdroom için 10 gün bu saydığım arızalar aldıktan 2 3 sene sonra çıktı haricinde bi sorun olmadı dvd rom benim kabahatim den dolayı oldu cam da laptou yeni gören kişiler kapağını açmasını bilmediği için cam olan yerden asılıp acmaya çalışıyolardı sanırım o yüzden oldu iki sorundada garanti dahilinde olduğu için parça bekledim sanırım bunların bi deposu yok o yüzden yurt dışından gelmesini bekliyolar buda biraz zaman alıyo sanırım
haricinde bi sorun yaşamadım allah a çok şükür
 

openline

Asistan
Katılım
10 Mart 2009
Mesajlar
372
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Her markada ve modelde her zaman sorunlar çıkar doğru anlatmasını bilirsen her teknik servis ilgilenir merak etmeyin münferit bir olayı koskoca markaya yıkmamanızı öneririm.
 

skulltr

Öğrenci
Katılım
11 Temmuz 2008
Mesajlar
13
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Bu olayın münferit bir olay olmadıgı Acer firmasının teknik servisini değiştirirken müşterilerinin mağduriyetini hiç düşünmeden yaptıgını anlatmaya çalışıyorum.

Lütfen sikayetvar.com sitesine girip acer markasını aratın ve son 3 aydır gelen şikayetlerin sayısına ve içeriğine bakın.

Biz Acer markasının türkiyedeki teknik servisinin konusuyoruz.Lütfen tartışmayı o yönde değerlendirin.

Her markada ve modelde her zaman sorunlar çıkar doğru anlatmasını bilirsen her teknik servis ilgilenir merak etmeyin münferit bir olayı koskoca markaya yıkmamanızı öneririm.
 

openline

Asistan
Katılım
10 Mart 2009
Mesajlar
372
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
valla şikayet vara istediğin markayı yaz bir sürü şikayet çıkıyor.
 

mitoz

Öğrenci
Katılım
25 Ocak 2009
Mesajlar
43
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
O şikayetlerden biride benim :)

Yaklaşık 4 sene oldu alalı hala taş gibi çalışıyor, kaliteli bir bilgisayar fakat çıkan ufak tefek problemleri kendin halletmek zorunda kalıyosun. Teknik servisleri gerçekten berbat.
 

freewill

Dekan
Katılım
8 Temmuz 2008
Mesajlar
7,637
Reaksiyon puanı
61
Puanları
228
Bilgisayarım şuan sertech de ama telefonlarına ulaşamıyorum.Eger www.acer.com/tr adresindeki sertect telefonlarına ulaşabilirseniz lütfen bilgilendirin beni.Yada benim telefonumu tanıyor sistem 45 gündür aramama ragmen henüz kimseye ulaşamadım.

0216 444 22 37 numaralı telefondan ulaşabilirsin sanırım biraz eksik araştırmışsın ;) ve inşallah ürünü gönderirken seri numarasını not almışsındır :whistling:
 

skulltr

Öğrenci
Katılım
11 Temmuz 2008
Mesajlar
13
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Vermiş oldugunuz numara Acer ın numarası sertech e ulaşamadıgımı gelen bir cevap üzerine söylemiştim.Ayrıca Ben 85 gündür bu konuda hergün 45 dk en az verdiğim için oldukça iyi araştırdım.

Acer ı aradıgınızda verdiğiniz numaradan şuanki bilgiye göre parça bekliyor veya şuanki bilgiye göre değişim bekliyor niye bekliyor diye sorarsanız 85 gün geçmesine ragmen başka bilgi yok.

Sayın freewill inanın orada çalışanların isimlerini ezberledim aramaktan ve çözüm bulmaya çalışmaktan.



0216 444 22 37 numaralı telefondan ulaşabilirsin sanırım biraz eksik araştırmışsın ;) ve inşallah ürünü gönderirken seri numarasını not almışsındır :whistling:
 

freewill

Dekan
Katılım
8 Temmuz 2008
Mesajlar
7,637
Reaksiyon puanı
61
Puanları
228
o zmaan hiç uğraşma direk tüketici haklarını kullan sonuçta 30 iş gününü doldurmuş ayıplı ürün bu süre içerisinde sana ürünün bedelini ya da sıfırınu teslim etmek zorundalar ;) dün benim başımada buna benzer olay geldi direksiyon seti almıştım aldığım gibi sorun çıktı yani kullanmaz zamanım bile olmadı 52 gün geçti dün telefon açtım telefonda etmediğim küfür kalmadı (ilk başta kibar olmaya çalıştım ama salak yerine koymaya çalışınca olay bu seviyeye geldi ) ve tüketici haklarına şikayet edeceğimi söyledim elimde her türlü belge vardı az önce ise ürünün sıfırı elime geçti ;) dediğim numaradan ara ve görevli arkadaşa durumu izzah et 3 ay gibi bir zaman geçmiş çünkü hakkını ara derim ;)
 

skulltr

Öğrenci
Katılım
11 Temmuz 2008
Mesajlar
13
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Tüketici mahkemesine verdim Nisanda ilk duruşma var aslında ondan önce vermem gerkiyormuş ama parelel oalrak il tüketici hakem heyetinede şikayet ettim.Ama vesselam bunları yapsanda yazışmalar v.s. 6 ay sonra herşey yolunda giderse ancak kavuşabilirsin.
Ve bu konularda hiç bilgisi olmayan ben artık mahkeme ve il tüketici hakem heyetine her türlü dilekçe yazabiliyorum.İsteyen arkadaşlara yardımcı olabilirim bu konuda.


o zmaan hiç uğraşma direk tüketici haklarını kullan sonuçta 30 iş gününü doldurmuş ayıplı ürün bu süre içerisinde sana ürünün bedelini ya da sıfırınu teslim etmek zorundalar ;) dün benim başımada buna benzer olay geldi direksiyon seti almıştım aldığım gibi sorun çıktı yani kullanmaz zamanım bile olmadı 52 gün geçti dün telefon açtım telefonda etmediğim küfür kalmadı (ilk başta kibar olmaya çalıştım ama salak yerine koymaya çalışınca olay bu seviyeye geldi ) ve tüketici haklarına şikayet edeceğimi söyledim elimde her türlü belge vardı az önce ise ürünün sıfırı elime geçti ;) dediğim numaradan ara ve görevli arkadaşa durumu izzah et 3 ay gibi bir zaman geçmiş çünkü hakkını ara derim ;)
 

freewill

Dekan
Katılım
8 Temmuz 2008
Mesajlar
7,637
Reaksiyon puanı
61
Puanları
228
bence eline al bi magnum gir mekana ya laptopu verirsin ya da diğer tüm cihazları parçalarım dersin :D:D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst