Acer kullananlar derneği

freewill

Dekan
Katılım
8 Temmuz 2008
Mesajlar
7,637
Reaksiyon puanı
61
Puanları
228
aaahhh aaaahhhh daha 1 ay bile olmadı acer n270 netbookum vindowzu yeniden başlattıktan sonra bi daha açılmadı :sorry2:aynı özellikteki emsallerine göre fiyatı oldukça iyi olsada nedense bir türlü sevemedim anlaşılan oda beni sevmediki 3 hafta gibi bir sürede benim gibi titiz kullanan birisinin elinde bozulma gereği duydu :happy: iade faturası kestim garantisiyle uğraşamam bir daha kolay kolay almam :icon_-1: az daha bekleyip nvidia ekran kartına sahip grafik hızlandırıcı destekli bir netbook almak :turned:
 

yuci308

Asistan
Katılım
7 Haziran 2008
Mesajlar
107
Reaksiyon puanı
2
Puanları
18
bende Acer 5101 var. alalı 2,5 yıl olacak. 2 defa anakartı değişti serviste (serviste işler çok yavaş işliyor). şimdi yeniden arıza veriyor. sanırım ekran kartı yandı. garantiside bittiği için elimde patladı :(
 

freewill

Dekan
Katılım
8 Temmuz 2008
Mesajlar
7,637
Reaksiyon puanı
61
Puanları
228
şimdi dikkat ettimde gene azımsanmayacak acer zede var acaba bir de anti acer diye dernek mi açsak :D
 

yldrm

Öğrenci
Katılım
26 Eylül 2008
Mesajlar
76
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
2 yıl kullandım toplam 3-4 ay kadar serviste kaldı. Şimdi Lenovo ile mutluyum, acer'da çöpte.

Garantideyken de adamlar hiç ilgilenmeyip pişkin pişkin davranmışlardı. İlk servise gitme nedeni dvd-rw'ın bozulmasıydı. dvd-rw değiştikten sonra usb girişleri çalışmadı. Tekrar gittim servise (mecidiyeköy - emir bilgisayar) adam pişkin pişkin kablo çıkmıştır hemen yaparız dedi. Peki dedim adam açtı oynadı kurcaladı oldu dedi. Açtık hemen kapandı. Adam pişkin pişkin anakart yandı dedi. Al o zaman hallet dedim. 1 ay daha serviste kaldı. Tekrar geldi servisten touchpad çalışmıyor. Tekrar gitti servise. Telefon açıyorsun muhattap bulamıyorsun dinlemiyorlar bile. En sonunda Acer Global'e döşedim maili, maili bi de türkçe'ye çevirip acer türkiyeye hem türkçesini hem ingilizcesini faksladım, hiç ulaşamadığım adamlar pişkin pişkin arayıp bana ram veya hard disk upgrade'i ve ertesi gün de bilgisayarı teslim sözü verdiler. Tutuşunca böyle oluyor demek ki dedim ertesi gün aldım bilgisayarı. Ama daha sonra tekrar bi sorun çıktı, hatırlamıyorum sorunu, sanırım kamerası bozulmuştu ben de bıktım olaydan ve yeni bilgisayar almaya karar verdim. Götürdüm servise (şirinevlerde bi servisti adını hatırlamıyorum) adam bunun garantisi dolmuş dedi. Dedim serviste şu ana kadar 2.5 ay kaldı 2.5 ay daha ekle üstüne. Adam yok öyle bişey diye iddia etti bi de. Ara acer'ı dedim aradı, kimi aradıysa telefondaki arkadaş da öyle bişey olmadığını iddia etti. Tamam o zaman dedim. Bilgisayarı bırakıyorum şimdi buraya, kontrol edin, eğer garantisi bittiyse rapor yazın verin parası neyse vericam dedim. Rapor sözünü duyunca tutuştular tabii. Bi daha servise gitti. Tabii geldikten sonra bi daha da kullanmadım. Bi süre kardeşim kullandı sonra tekrar anakartı yandı galiba.
 

nsgnc

Profesör
Katılım
6 Nisan 2008
Mesajlar
1,572
Reaksiyon puanı
10
Puanları
218
2 yıl kullandım toplam 3-4 ay kadar serviste kaldı. Şimdi Lenovo ile mutluyum, acer'da çöpte.

Garantideyken de adamlar hiç ilgilenmeyip pişkin pişkin davranmışlardı. İlk servise gitme nedeni dvd-rw'ın bozulmasıydı. dvd-rw değiştikten sonra usb girişleri çalışmadı. Tekrar gittim servise (mecidiyeköy - emir bilgisayar) adam pişkin pişkin kablo çıkmıştır hemen yaparız dedi. Peki dedim adam açtı oynadı kurcaladı oldu dedi. Açtık hemen kapandı. Adam pişkin pişkin anakart yandı dedi. Al o zaman hallet dedim. 1 ay daha serviste kaldı. Tekrar geldi servisten touchpad çalışmıyor. Tekrar gitti servise. Telefon açıyorsun muhattap bulamıyorsun dinlemiyorlar bile. En sonunda Acer Global'e döşedim maili, maili bi de türkçe'ye çevirip acer türkiyeye hem türkçesini hem ingilizcesini faksladım, hiç ulaşamadığım adamlar pişkin pişkin arayıp bana ram veya hard disk upgrade'i ve ertesi gün de bilgisayarı teslim sözü verdiler. Tutuşunca böyle oluyor demek ki dedim ertesi gün aldım bilgisayarı. Ama daha sonra tekrar bi sorun çıktı, hatırlamıyorum sorunu, sanırım kamerası bozulmuştu ben de bıktım olaydan ve yeni bilgisayar almaya karar verdim. Götürdüm servise (şirinevlerde bi servisti adını hatırlamıyorum) adam bunun garantisi dolmuş dedi. Dedim serviste şu ana kadar 2.5 ay kaldı 2.5 ay daha ekle üstüne. Adam yok öyle bişey diye iddia etti bi de. Ara acer'ı dedim aradı, kimi aradıysa telefondaki arkadaş da öyle bişey olmadığını iddia etti. Tamam o zaman dedim. Bilgisayarı bırakıyorum şimdi buraya, kontrol edin, eğer garantisi bittiyse rapor yazın verin parası neyse vericam dedim. Rapor sözünü duyunca tutuştular tabii. Bi daha servise gitti. Tabii geldikten sonra bi daha da kullanmadım. Bi süre kardeşim kullandı sonra tekrar anakartı yandı galiba.
Ne kadar şanssızmışsın sende. Benim ekranda ölü pikseller var. Ama sorun yapmıyorum. Garantiye vermeyi de düşünmüyorum. Belki son birkaç ayında veririm garantiye. Gittimi gelmez kolay kolay. Acer yetkili servisi açmak lazım. Adam gibi yetkili servis yok.
 

by_dee

Öğrenci
Katılım
12 Mart 2009
Mesajlar
2
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
bende acer aspire 4315 serisini kullanıyom 1 yıl etti daha bı sorunla karsılaşmadım cok sukur gayet memnunum ben pc den
 

gelgel

Öğrenci
Katılım
6 Kasım 2008
Mesajlar
28
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Benim derdm kurulum Almanca geldi Türkce ye dönmüyo nasi yapayim..hatta star baslat icin yeni bisi indirdim Türkce dediler o da Alamanci oldu...aspire 7520..
 

skulltr

Öğrenci
Katılım
11 Temmuz 2008
Mesajlar
13
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Hepsiburada.com'dan aldığım Acer aspire 5520g laptopum arızalandı. Acer bayisine 20 Aralık 2008'de teslim ettim. Tpm Teknoloji adında bir firma imiş o zaman Acer Teknik Destek firması sonra bu firma batmış veya Acer bu firmayı değiştirmiş.

Ben laptopumu alırken Acer markasını ve Hepsiburada.com'un güvenirliğini ve markasını esas alarak aldım. Şimdi bana arıza değişim formu düzenleyeceklerini ve beni arayacaklarını söylediler hala da arayacaklar. Ben artık bu firmaların güvenirliklerine inanmıyorum.

85 gündür bilgisayarım yok ve ben taksitlerini ödemeye devam ediyorum.Acer firması ile ilgili sıkıntı yaşayanlar düşüncelerini burada paylaşırlarsa ortak bir yaptırım için güç oluşturabiliriz.
 

antimatter

Profesör
Katılım
4 Mart 2009
Mesajlar
1,024
Reaksiyon puanı
14
Puanları
0
A150L netbook aldım, gayet memnunum (öyle olmaya devam ederim umarım )
 

strangerxz

Öğrenci
Katılım
1 Mayıs 2009
Mesajlar
1
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
arkadaslar acer 5720zg nisan 2009 tarihinde aldım bende daha once dell ınsprion 6400 vardı fan sesi nedir bilmezdim aceri daha performanslı diye aldım ama aldıgıma pisman oldum fan sesi beni sinir hastası etti ses felaket bu yuzden kullanmak içimden gelmiyor servis normal dedi bu sorunu yasayan baska arkadas vermı hiç bundan dolayı iade eden varmı varsa lütfen yardım
 

unmedico

Doçent
Katılım
10 Ocak 2009
Mesajlar
969
Reaksiyon puanı
6
Puanları
0
bende bir acer zede olarak bi şeyler yazmak istedim

1 ay önce acer 5630ez laptop aldım şu günlerde laptop kapanınca 10 15 dk açılmıyor

benle beraber aynı sorunları yaşayan bir sürü insan var napcam bilmiyorumbugun servişse yollıcam
 

kelebek83

Asistan
Katılım
1 Ağustos 2009
Mesajlar
207
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
SONY VAIO VGN-NW130J/S

İŞLEMCİ: Intel Core 2 Duo 800 MHz. 2.1 GHz. 2 MB Cache Bellek T6500 İşlemci
RAM: 4 GB DDR2 800 MHz Ram (Max 8 GB)
HDD: 320 GB SATA (5400rpm) HDD
OPTİK SÜRÜCÜ: DVD-RW Double Layer
EKRAN KARTI: ATI Mobility Radeon HD 4570 Max 2280 MB Ekran Kartı
 

ahmeta

Profesör
Katılım
5 Temmuz 2009
Mesajlar
2,328
Reaksiyon puanı
36
Puanları
228
Aspire 6935G kullanıyorum Nisan dan beri ara sıra 5.1 ses sorunu oluyor onun dışında hiç sorun yasamadım... yaşamamda inşallah :D
 

engerex

Dekan
Katılım
16 Ağustos 2008
Mesajlar
7,675
Reaksiyon puanı
26
Puanları
228
Bende de 5520G AMD Truon X2 2.2Ghz, 4GB ram vs. olan modeli var. Performansı iyi. RAM prformansı süper. Biraz HDD firanliyor gibi. Everest ile karşılaştırma testleri yaptım. Core i7 DDR3 lü sistemlerle aynı hatta daha iyi sonuçlar veriyor. DVD sürücü şansıma LG marka derken baktım sistem sürücüyü görmüyor. Servise gideceğim bakalım. Bu sorun bu modelde karşılaşılan bir durummuş. Oda ilginç.

2 yıl kullandım toplam 3-4 ay kadar serviste kaldı. Şimdi Lenovo ile mutluyum, acer'da çöpte.

Garantideyken de adamlar hiç ilgilenmeyip pişkin pişkin davranmışlardı. İlk servise gitme nedeni dvd-rw'ın bozulmasıydı. dvd-rw değiştikten sonra usb girişleri çalışmadı. Tekrar gittim servise (mecidiyeköy - emir bilgisayar) adam pişkin pişkin kablo çıkmıştır hemen yaparız dedi. Peki dedim adam açtı oynadı kurcaladı oldu dedi. Açtık hemen kapandı. Adam pişkin pişkin anakart yandı dedi. Al o zaman hallet dedim. 1 ay daha serviste kaldı. Tekrar geldi servisten touchpad çalışmıyor. Tekrar gitti servise. Telefon açıyorsun muhattap bulamıyorsun dinlemiyorlar bile. En sonunda Acer Global'e döşedim maili, maili bi de türkçe'ye çevirip acer türkiyeye hem türkçesini hem ingilizcesini faksladım, hiç ulaşamadığım adamlar pişkin pişkin arayıp bana ram veya hard disk upgrade'i ve ertesi gün de bilgisayarı teslim sözü verdiler. Tutuşunca böyle oluyor demek ki dedim ertesi gün aldım bilgisayarı. Ama daha sonra tekrar bi sorun çıktı, hatırlamıyorum sorunu, sanırım kamerası bozulmuştu ben de bıktım olaydan ve yeni bilgisayar almaya karar verdim. Götürdüm servise (şirinevlerde bi servisti adını hatırlamıyorum) adam bunun garantisi dolmuş dedi. Dedim serviste şu ana kadar 2.5 ay kaldı 2.5 ay daha ekle üstüne. Adam yok öyle bişey diye iddia etti bi de. Ara acer'ı dedim aradı, kimi aradıysa telefondaki arkadaş da öyle bişey olmadığını iddia etti. Tamam o zaman dedim. Bilgisayarı bırakıyorum şimdi buraya, kontrol edin, eğer garantisi bittiyse rapor yazın verin parası neyse vericam dedim. Rapor sözünü duyunca tutuştular tabii. Bi daha servise gitti. Tabii geldikten sonra bi daha da kullanmadım. Bi süre kardeşim kullandı sonra tekrar anakartı yandı galiba.

Hepsiburada.com'dan aldığım Acer aspire 5520g laptopum arızalandı. Acer bayisine 20 Aralık 2008'de teslim ettim. Tpm Teknoloji adında bir firma imiş o zaman Acer Teknik Destek firması sonra bu firma batmış veya Acer bu firmayı değiştirmiş.

Ben laptopumu alırken Acer markasını ve Hepsiburada.com'un güvenirliğini ve markasını esas alarak aldım. Şimdi bana arıza değişim formu düzenleyeceklerini ve beni arayacaklarını söylediler hala da arayacaklar. Ben artık bu firmaların güvenirliklerine inanmıyorum.

85 gündür bilgisayarım yok ve ben taksitlerini ödemeye devam ediyorum.Acer firması ile ilgili sıkıntı yaşayanlar düşüncelerini burada paylaşırlarsa ortak bir yaptırım için güç oluşturabiliriz.

Siz niye servislerin nazını çekiyorsunuz. Yapmanız gereken kaymakamlıklardaki tüketici hakem heyetlerine başvurmak ve 1-2 ay cevabı beklemek.
Ürününüzün parasını nasıl geri alırsınız. Benim başımdan geçen olay. İyi okuyun.
Zamanında 720TL ye Siemens SX1 almıştım. Telefon sürekli arızalanıyordu. Defalarca onarım, anakart parça değişimi ve hatta herşeyiyle kutusunda sıfır bir telefon daha vermişlerdi. Siemensten ücret iadesi talep ettim. Oyalayıp oyalayıp reddettiler. Hep aynı servise gidiyordum. Biri hariç tüm servis formlarımı biriktirdim. En sonunda tüketici hakem heyetine başvurdum. Dedim "böyle böyle" baktılar "senin 2yıl garanti bitmiş, birşey yapamayız." dediler. Dedim "garantide geçen süreler var, garantiden sayılıyor." Anlaşılan ilk defa talep eden benim. Israrcı oldum ve bir şekilde ispatlamamı istedi. Gittim servise. Dedim "Böyle böyle garantiden geçen sürelerin garantiye girmesiyle ilgili bir belge istiyorum." Sanırım bu güne kadar böyle bir şeyle karşılaşmadıkları için, şaşırıp "bizde böyle bir belge yok" dediler. "Tamam o zaman telefon arızalı tamiri için servise veriyorum. Garantide geçen sürelerinde servis formuna işlenmesini istiyorum". Dedi "tamam." Önce telefonu teslim aldı. Sonra aldı eline takvimi hiç üşenmedi bir saatten fazla garantide geçen süreleri tek tek hesapladı kız. 110 küsür gün serviste geçmiş. önce şok oldum. "Ama bir dakika" deyip içerde birilerine danıştı. "Eksik hesaplamışım. Servise teslim ettiğini gün de serviste geçen güne eklenir. Yani Bugün verdin yarın aldın bir değil iki gün eder." dedi. Dedim "Tamam. Kaç gün oldu". 120 küsür gün. garantisi bir ay geçen telefonunun 3 ay daha garantisi var. Gittim doğruca tekrar kaymakamlığa. Servis forumunu verdim memura. Aldı baktı memur. 5-10TL pul, zarf, parası tuttu. 1ay sonra gittim. Sonuç çıkmış ama evine gelecek buradan teslim edemeyiz dediler. 1-2 hafta sonra elime ulaştı zarf. Aldım önce telefonumu götürdüğüm her zamanki servise gittim. O zamanlar siemens mobile zor durumdaydı. Çoğu model sorunlu diye. Bizim Siemens ile sözleşmemiz sona erdi. dediler. Gittim Başarı'ya. Baktı Tüketici hakem heyeti kararı. Biraz bekletti falan filan derken bir iki imza verdim hesap numaramı. Bir kaç gün sonra para hesabımda. Hiç itiraz dahi edemediler. Faizini de talep etsem belkide onuda alabilirdim. Olsun kullandığım yanıma kâr kaldı.
Bu arada ben telefon 6 dan fazla arıza yapıp sayal sınırı geçti diye başvurdum. Karar 30 iş günü aşıldı diye çıktı.
zarf, pul, yol, telefon parası derken 1gün + 25-50TL + 2ay bekleme masrafıyla hallettik bu işi.
~800TL ye kadar olan bedeller sadece ilçe tüketici hakem heyetlerine yapmak mecburidir.
Daha detaylı bilgiye google da "tüketici hakem heyeti dilekçe" olarak aratırsannız bolca bulursunuz.
 

HARMED

Öğrenci
Katılım
29 Kasım 2009
Mesajlar
24
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Nw130 modelli bu modeller arasinda çok daha iyi en azindan sony vaio bence performans fiyat süper
 

muradx3

Öğrenci
Katılım
12 Aralık 2009
Mesajlar
8
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
ßendede acer aspire 5600 war 3 yıLdır kuLLanıyorum. Camerası dışında ßi probLem yaratmadı. qüzeL cihaz :)
 

Massimiliano

Öğrenci
Katılım
17 Aralık 2011
Mesajlar
2
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Merhaba, bende Acer Aspire 5720G model laptop var ve bilgisayarımdan gayet memnunun ANCAK, bilgisayarım fişten cıkartıktan sonra, kullanırken yeni ağlar görüyor ve sağ alt köşeden uyarı msj veriyor bu sırada '' dıt '' diye dijital bir ses geliyor ve aynı sesi şarj bitimine bi kaç dk kala yine '' dıt '' sesi geliyor.Bu uyarı sesini kapatmak mümkünmüdür ? bu dijital ''dıt '' uyarı sesi acayip rahatsız ediyor beni :mad: aynı model kullanıcılar varsa lütfen bi yardım edin :(
 

execute

Asistan
Katılım
15 Şubat 2011
Mesajlar
469
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Bende İlk defa Acer deniyorum. Acer AIO Z3 AZ3751 Dokunmatik ekran. Yeni aldım sayılır şu an memnunum.
 

CMYK

Profesör
Katılım
11 Haziran 2011
Mesajlar
1,048
Reaksiyon puanı
7
Puanları
218
Bende Acer Aspire 7720G var çift hdd yuvalı(kullanmaya başladıktan 1.5 yıl sonra farkettim) tam 30 aydır iş yerinden bana tahsis ettikleri laptop'u kullanıyorum bana verildiğinden beri numerik kısım çalışmıyor birde fan sesi bazen rahatsız ediyor.İki tane hdd yuvasının olması benim için büyük bir nimet :) şu ana kadar denemediğim sistem kalmadı xp, vista, win 7 (şuan yazarken) win 8 64 bit ,onlarca farklı linux (en beğendiğim linux mint ve pardus) ayrıca çakintos(iatkos) mac sistemleri bile kurdum driver sorunlarını halledemeyince vaz geçtim ve ACER marka diğer laptopları fazla beğenmesem de şu an kullandığım cihazdan memnunum birde ssd disk takabilsem tam olacak
 

ilahiyatci

Doçent
Katılım
22 Ağustos 2008
Mesajlar
577
Reaksiyon puanı
10
Puanları
18
benim 3820tg var kardeşimin de 5740 son derece seviyeli bir ilişkimiz var ve mutluyuz. :D şaka bir yana acer yerine başka bir marka alacak olsam herhalde sony olurdu. sony teknolojide rakipsiz gibi geliyor bana. xperia neo kullandıktan sonra son derece takdirlerimi kazanmıştır

bir dakika acer da konu açıp sony yi övmüşüm gayri ihtiyari. diyeceğim özetle şu ki acer'dan bir sıkıntı görmedim şimdiye kadar. laptop da son derece ucuz ve kaliteli. f/p başka hiçbir markada yok
 

Massimiliano

Öğrenci
Katılım
17 Aralık 2011
Mesajlar
2
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Yaa hocam, acer 5720g'den genelde fazla açık kaldığı zman batarya zayıf uyarı sesi gibi bir ses geliyor bir kez beep yapıp geçiyor.(batarya zayıf uyarısında) ve aynı sesi pcyi yeni açtığımda masaüstün'deyken internete baglanırken veriyor,sağ altta yeni wires ağ bulundu uyarısı cıkıor.Bu uyarıları verirken bu ''beep'' sesini nereden kapatabiliriz yardımcı olabilir misiniz?:hammer::cursing:
 
Üst