Rayconn
Öğrenci
Merhabalar,
Dün gece bir anda 800 ping sorunu yaşamaya başladım anlık olarak değil sürekli olarak 800 ping alıyorum ayrıca 12Mbit olan internet hızım 5Mbit'e düştü...
TTnet Müşteri hizmetini aradım ilk önce bir hanımefendi normal yani bu değerler santrale uzaksınız eğer ping olmasın diyorsanız splitterı iptal edip kabloları direkt modeme takın dedi öyle yaptım değerler normaldi ancak ev telefonu çalışmaz oldu haliyle...
Sonra tekrar aradım başka bir kişiyle konuşup bir şekilde eve servis yollatmaya ikna edebildim ardından onlar geldiğinde tekrar splittera taktılar aynı şekilde 600 -800 arası ping alıyordum modemdendir sorun dediler gittiler
Splitterdan mı acaba sorun diye gittim splitter aldım aynı şekilde ping devam ediyor splitter iptal edince ping düzeliyor ama telefon gidiyor...
Splitter iptal edince düpedüz çalışan modemden böyle bir sorun kaynaklanıyor olabilir mi?
Dün gece bir anda 800 ping sorunu yaşamaya başladım anlık olarak değil sürekli olarak 800 ping alıyorum ayrıca 12Mbit olan internet hızım 5Mbit'e düştü...
TTnet Müşteri hizmetini aradım ilk önce bir hanımefendi normal yani bu değerler santrale uzaksınız eğer ping olmasın diyorsanız splitterı iptal edip kabloları direkt modeme takın dedi öyle yaptım değerler normaldi ancak ev telefonu çalışmaz oldu haliyle...
Sonra tekrar aradım başka bir kişiyle konuşup bir şekilde eve servis yollatmaya ikna edebildim ardından onlar geldiğinde tekrar splittera taktılar aynı şekilde 600 -800 arası ping alıyordum modemdendir sorun dediler gittiler

Splitterdan mı acaba sorun diye gittim splitter aldım aynı şekilde ping devam ediyor splitter iptal edince ping düzeliyor ama telefon gidiyor...
Splitter iptal edince düpedüz çalışan modemden böyle bir sorun kaynaklanıyor olabilir mi?