8 mbit'e kadar olan hızım düşürüldü.

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Redrum
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Redrum

Öğrenci
Katılım
27 Nisan 2011
Mesajlar
7
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Merhaba, geçenlerde yapılan bir bakım çalışması sonucunda 8 mbit net olarak faydalanabildiğim hızım 4 mbit e düşürüldü. snr sınırım gayet iyi (20db). Tekrar 8 mbit e yükseltilebilmesi için ne yapabilirim?

noktasına virgülüne dokunmadan modemin panelinden altığım değerleri veriyorum


Alınan Gönderilen
SNR Sınırı (dB): 20.7 18.3
Sinyal Genlik Zayıflaması (dB): 38.0 20.7
Çıkış Gücü (dBm): 12.3 18.6
Ulaşılabilir Hız (Kbps): 10904 1185
Hız (Kbps): 4096 797
MSGc (number of bytes in overhead channel message): 59 16
B (number of bytes in Mux Data Frame): 128 24
M (number of Mux Data Frames in FEC Data Frame): 1 1
T (Mux Data Frames over sync bytes): 1 3
R (number of check bytes in FEC Data Frame): 0 0
S (ratio of FEC over PMD Data Frame length): 1.0000 0.9901
L (number of bits in PMD Data Frame): 1032 202
D (interleaver depth): 1 1
Delay (msec): 0 0
 

REDFOKS

Rektör
Emektar
Katılım
31 Ocak 2009
Mesajlar
18,034
Reaksiyon puanı
201
Puanları
243
benimde benzer bir durumda 2 mb düşürmüşlerdi tlf aramıştım 10 dk sonra eski hızına dönmüştü.
 

Redrum

Öğrenci
Katılım
27 Nisan 2011
Mesajlar
7
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
santral numarasını mı aradınız yoksa 444 0 375'i mi? 444'lü numarada çalışan arkadaşlar arıza kaydı almamak için ellerinden geleni yapıyorlar. onlarla papaz olmayı pek istemediğimden başka bir yol bulabilir miyiz diye böyle bi yola başvurdum.
 

REDFOKS

Rektör
Emektar
Katılım
31 Ocak 2009
Mesajlar
18,034
Reaksiyon puanı
201
Puanları
243
444 0 375 aramıştım bu işlem için arza kaydına gerek yok kendileri yapabiliyorlar.
 

qKTe

Profesör
Katılım
18 Şubat 2009
Mesajlar
2,243
Reaksiyon puanı
32
Puanları
0
bir süre sonrada yükseltirler diye düşünüyorum malum ttnet. düz mantık kurdum.
 

fraud3

Doçent
Katılım
29 Kasım 2010
Mesajlar
637
Reaksiyon puanı
3
Puanları
18
arada bir kulaklarını çınlatmak gerekiyor.
 

Redrum

Öğrenci
Katılım
27 Nisan 2011
Mesajlar
7
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
qKTe:ben de öyle düşünüyordum. ama sonradan aynı mantıkla daha da aşağılara doğru yol alabileceğimiz fikri rahatsı etti.

REDFOKS: bunu öğrendiğim iyi oldu teşekkür ederim. ben arıza kaydı alınıyor ve yalnızca santralden yapılabilen bir işlem zannediyordum.

---------- Post added at 22:42 ---------- Previous post was at 22:31 ----------

telefon ettim. hızımın 4 mbit'e düşürüldüğünü bunun tekrar 8 mbit e yükseltilmesini istediğimi söylediğimde tam da tahmin ettiğim gibi hızımın 1-8 arasında herhangi bir değerde alınıyorsa bunun gayet doğal olduğunu söyledi. santralin desteklediği maksimum hızdan bahsetti. daha önce 8 mbit i kullandığımı santralin bunu desteklediğini söylediğimde ise zaten daha önce söylediği şeyleri tekrar etmeye başladı. bana verdikleri maksimum hızın onların sisteminden ayarlandığını söylediğimde ise bununla ilgili hiç bir fikri yok gibi davranarak bizim sistemimizde öyle bir ayar bulunmuyor dedi. bir şey yapmayacağını anladığımda da teşekkür edip kapattım. alternatif olarak başka ne yapabilirim ? :/
 

REDFOKS

Rektör
Emektar
Katılım
31 Ocak 2009
Mesajlar
18,034
Reaksiyon puanı
201
Puanları
243
yapabiliyorlar saçmalamış oradakiler yine; şöyle düşün 1mb 8mb geçiş yaparken telefonla hemen artırıyor hızını modemi resetleyip devam ediyorsun buda aynen onun gibi yani yapabiliyorlar.
 

Redrum

Öğrenci
Katılım
27 Nisan 2011
Mesajlar
7
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
haklısın evet. 3 seçenek var.

ya klavyede 3 tane tuşa basmaya üşendi.
ya ttnet mümkün olduğunca hızları arttırmayın diyerek çalışanları uyardı.
ya da eleman hakikatten bu kadar bilgisiz.

ne yapsam bilemedim tekrar telefon edip bir başkası ile görüşmeyi deniyeyim en iyisi.

---------- Post added at 23:00 ---------- Previous post was at 22:55 ----------

bu kadarı da olmaz ya. arkada onlarca çağrı merkezi çalışanının sesi geliyordu ben az önce konuşurken. 2 kez daha telefon ettim ve ikisinde de deminki arkadaş telefona cevap verdi. böyle şansa...
 

Redrum

Öğrenci
Katılım
27 Nisan 2011
Mesajlar
7
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
hem mail adresine hem de TTNETDestek'e mesaj attım. umarım düzelir. ayrıca yardımların için çok teşekkür ederim.
 

__kadıköyRAP__

Müdavim
Müdavim
Katılım
3 Mart 2007
Mesajlar
29,198
Reaksiyon puanı
2,146
Puanları
7,358
Geçen benim de başıma geldi arıza sonrası 2 ye düşürdüler sonra aradım dedim bunu düşürmüşsünüz tamam dediler 8 yaptılar yine :)
 

hüseyin123

Profesör
Katılım
9 Haziran 2009
Mesajlar
1,057
Reaksiyon puanı
13
Puanları
0
arkadaşları işte bukadar hizmetten yoksun kalitesiz bir anlayışı var. lanet olsun sana TTNET
 

fatih2012

Asistan
Katılım
16 Ekim 2008
Mesajlar
117
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Benimde hızımı çok download yapıyorum diye 8'den 4'e indirmişlerdi, müşteri hizmetlerine bir çemkirişim vardıki.. birdaha cesaret edebileceklerini sanmıyorum :D
 

rozabay

Dekan
Katılım
4 Nisan 2009
Mesajlar
7,113
Reaksiyon puanı
34
Puanları
228
Söz meclisten dışarı, genelde bayan müşteri temsilcileri pek ilgilenmiyor. Benimde başıma 2-3 defa aynı olay geldi. Ben diyorum sayısal abone hattıma gelen hız düşürülmüş. kadın bana modemden falan bahsetmeye kalktı ama konuşmasına fırsat dahi vermedim. Bağıra çağıra hızımı 16 Mbite çıkarttırdım. Bazen harbi geri zekalı yerine koyuyolar insanı.
 
Üst