7000 TL sistem toplama

Bu konuyu okuyanlar

Yusfuay

Öğrenci
Katılım
3 Ocak 2021
Mesajlar
28
Reaksiyon puanı
13
Puanları
3
Yaş
19
Arkadaşlar merhaba ben bir sistem topladım bütün ekipmanları satın aldım bilginiz olsun parça değişikliği yapmam yönünde önerilerer boşa olacaktır sadice topladığım sistem iyi mi sizce onu yorumlamanızı istiyorum

Ekran kartı: Sapphire RX 5500 XT 8 GB.
İşlemci: AMD Ryzen3 3100 işlemci.
Anakart: Gigabyte B450M S2H anakart.
RAM: XPG 8 GB Gammix D30 3000MHz CL16 DDR4(bir tane daha ekleyeceğim)
Ssd=patriot burst 480 GB.
Güç kaynağı: High Power 600 Watt 80+ Gold.
Kasa: MSI MAG Forge 100R.
Monitör: ASUS TUF Gaming VG24VQ
Bu sistemle
1)oyunlarda FPS değerlerim iyi olur mu
2)verdiğim paraya değer mi
3)beni yormadan üzmeden kaç sene civarı götürür sık kullanımda

Cevaplar için şimdiden çok teşekkürler
 
Katılım
22 Şub 2019
Mesajlar
6,055
Reaksiyon puanı
12,397
Puanları
113
1)Evet iyi FPS alırsın çoğu oyunda.
2)Kaç para verdin? Çok fazla değildir galiba. Çünkü parçalar pahalı olan markalardan seçilmemiş sayılır.
3)Yani belli olmaz. 2-3 yıl da olabilir. 3-4 yılda. Senin kullanımına bağlı bir şey.
Hayırlı olsun. İyi bir sistem olmuş.
 

Yusfuay

Öğrenci
Katılım
3 Ocak 2021
Mesajlar
28
Reaksiyon puanı
13
Puanları
3
Yaş
19
1)Evet iyi FPS alırsın çoğu oyunda.
2)Kaç para verdin? Çok fazla değildir galiba. Çünkü parçalar pahalı olan markalardan seçilmemiş.
3)Yani belli olmaz. 2-3 yıl da olabilir. 3-4 yılda. Senin kullanımına bağlı bir şey.
Hayırlı olsun. İyi bir sistem olmuş.
7k tuttu
Mesaj otomatik birleştirildi:

1)Evet iyi FPS alırsın çoğu oyunda.
2)Kaç para verdin? Çok fazla değildir galiba. Çünkü parçalar pahalı olan markalardan seçilmemiş.
3)Yani belli olmaz. 2-3 yıl da olabilir. 3-4 yılda. Senin kullanımına bağlı bir şey.
Hayırlı olsun. İyi bir sistem olmuş.
7k
1)Evet iyi FPS alırsın çoğu oyunda.
2)Kaç para verdin? Çok fazla değildir galiba. Çünkü parçalar pahalı olan markalardan seçilmemiş sayılır.
3)Yani belli olmaz. 2-3 yıl da olabilir. 3-4 yılda. Senin kullanımına bağlı bir şey.
Hayırlı olsun. İyi bir sistem olmuş.
Teşekkürler
 

Yusfuay

Öğrenci
Katılım
3 Ocak 2021
Mesajlar
28
Reaksiyon puanı
13
Puanları
3
Yaş
19
Biraz fazla geldi gibi ama monitör falan var. Bir de PSU 80+gold bu sistem için fazla olmuş ama o markada çok pahalı olmadığından iyi bir seçim.
Ekran kartı fiyatları çok arttı ekran kartına sadice 2350 TL verdim monitör 1800 kasa 550 bence uygun bi sistem oldu bu piyasada
 

Yusfuay

Öğrenci
Katılım
3 Ocak 2021
Mesajlar
28
Reaksiyon puanı
13
Puanları
3
Yaş
19
Evet fiyatlar arttı cidden. Ekran kartlarında stok sıkıntısı var bir kaç gündür.
Evet bu konuda sıkıntı yaşadım alırken alıcağım karta 4 milyar yazan adi sitelerde olunca bu fiyatlardan ucuza toplanmıyor maalesef gönül isterki 4 milyara çok güzel bi sistem dizelim
 
Katılım
22 Şub 2019
Mesajlar
6,055
Reaksiyon puanı
12,397
Puanları
113
Evet bu konuda sıkıntı yaşadım alırken alıcağım karta 4 milyar yazan adi sitelerde olunca bu fiyatlardan ucuza toplanmıyor maalesef gönül isterki 4 milyara çok güzel bi sistem dizelim
Evet dolar 7,38 ve de vergiler de var. Maalesef böyle durum. 2006 yılında dolar 1lerdeyken, 2016 da ise 3lerdeydi. 😕
 

Bruh Moment

Asistan
Katılım
25 Kas 2020
Mesajlar
347
Reaksiyon puanı
275
Puanları
63
Yaş
17
Monitör de fiyata dahilse fiyatı gayet iyi.

Çoğu oyunu 1080P ultra ayarlarda akıcı bir şekilde oynarsınız.

Ultra ayar takıntınız yoksa uzun bir süre sizi üzmez.
 

Yusfuay

Öğrenci
Katılım
3 Ocak 2021
Mesajlar
28
Reaksiyon puanı
13
Puanları
3
Yaş
19
Monitör de fiyata dahilse fiyatı gayet iyi.

Çoğu oyunu 1080P ultra ayarlarda akıcı bir şekilde oynarsınız.

Ultra ayar takıntınız yoksa uzun bir süre sizi üzmez.
Hiç öyle takıntılarım yoktur bundan önce Toshibanın bi bilgisayarını 8 yıl kullandığım için düşük grafikleri çok takmam :D monitörde dahil fiyata evet
 
Üst