6 Saat önce aldığım Laptop şimdi arızalı. Lütfen, akıl verin.

Enis Kurtay

Asistan
Katılım
8 Eylül 2008
Mesajlar
204
Reaksiyon puanı
8
Puanları
18
Merhaba dostlar.
Şu an acayip sinirli ve "Bimeks"e küfür etmekle meşgulüm.

Yaklaşım 6 saat önce Bimeks'ten laptop aldım (Dell Inspiron 5521-g31w81c).
Oradaki yetkili, seçtiğim bilgisayarın bulunduğu aşağı tezgahtan hiç açılmamış bir Laptop çıkardı. Bende her ihtimale karşı orada açtırdım, denemek istedim. Bataryasını taktığımızda hiç açılmadı. Hatta oradaki yetkili "Bunlar az bile olsa şarjlıdır" dedi ve bu Laptop'un teşhir ürünündeki bataryasını çıkardı, benim kutudan çıkan alacağım makineye taktı. Sorunsuzca çalıştı. Ben de "Herhalde şarjı yoktur, o yüzden çalışmadı" diye düşündüm ki adam da öyle dedi. Sonra benim kutudan çıkan şarjı bana verdi, o da teşhir ürününden söktüğü bataryayı aldığı yere geri koydu.

Bilgisayarı satın aldıktan sonra stüdyo çalışmamız vardı oraya gittim. 1 Saat önce eve geldim. Bilgisayarı kutusundan çıkardım ve doğrudan şarja koydum. Şarja koyunca bilgisayar çalıştı, dosyalarımı atmaya bile başladım. Bu esnada şarj aletine bakayım derken, ekranı farkına olmadan dokundum ve bilgisayar kapandı. Allah allah dedim.

Neyse bilgisayarın şarjı %100 olunca çıkardım ve koltuğa geçeyim dedim. İşte her şeyi bu anda anladım. Birden kapandı makine. Acaba batarya falan mı dedim, şarj aletini takarak çalıştırmak istedim. Sonra fark ettim ki "Ekranı azcık oynatınca" ekran gidip geliyor. Hatta kendini kapatıyor, sanki bekleme konumuna alırmış gibi sonra tekrar çalışıyor. Ancak ben ekranı oynatınca oluyor bunlar.

Sizce ne yapmalıyım, bir akıl verin dostlar.
Bir yazılım geliştirici olarak her bilgisayar satın alana veya bilgisayarla ilgili sorunu olan herkese yardım ettim bugüne kadar. Ancak şu an beynim durdu. Terzi kendi söküğünü dikemezmiş ya o misal..
 

CMYK

Profesör
Katılım
11 Haziran 2011
Mesajlar
1,048
Reaksiyon puanı
7
Puanları
218
Tabiki aldığın yere geri götürüp değişim talebinde bulunmalısın.
Ama onlar servise götürelim diye ısrar edebilirler.
Merhaba dostlar.
Şu an acayip sinirli ve "Bimeks"e küfür etmekle meşgulüm.

Yaklaşım 6 saat önce Bimeks'ten laptop aldım (Dell Inspiron 5521-g31w81c).
Oradaki yetkili, seçtiğim bilgisayarın bulunduğu aşağı tezgahtan hiç açılmamış bir Laptop çıkardı. Bende her ihtimale karşı orada açtırdım, denemek istedim. Bataryasını taktığımızda hiç açılmadı. Hatta oradaki yetkili "Bunlar az bile olsa şarjlıdır" dedi ve bu Laptop'un teşhir ürünündeki bataryasını çıkardı, benim kutudan çıkan alacağım makineye taktı. Sorunsuzca çalıştı. Ben de "Herhalde şarjı yoktur, o yüzden çalışmadı" diye düşündüm ki adam da öyle dedi. Sonra benim kutudan çıkan şarjı bana verdi, o da teşhir ürününden söktüğü bataryayı aldığı yere geri koydu.

Bilgisayarı satın aldıktan sonra stüdyo çalışmamız vardı oraya gittim. 1 Saat önce eve geldim. Bilgisayarı kutusundan çıkardım ve doğrudan şarja koydum. Şarja koyunca bilgisayar çalıştı, dosyalarımı atmaya bile başladım. Bu esnada şarj aletine bakayım derken, ekranı farkına olmadan dokundum ve bilgisayar kapandı. Allah allah dedim.

Neyse bilgisayarın şarjı %100 olunca çıkardım ve koltuğa geçeyim dedim. İşte her şeyi bu anda anladım. Birden kapandı makine. Acaba batarya falan mı dedim, şarj aletini takarak çalıştırmak istedim. Sonra fark ettim ki "Ekranı azcık oynatınca" ekran gidip geliyor. Hatta kendini kapatıyor, sanki bekleme konumuna alırmış gibi sonra tekrar çalışıyor. Ancak ben ekranı oynatınca oluyor bunlar.

Sizce ne yapmalıyım, bir akıl verin dostlar.
Bir yazılım geliştirici olarak her bilgisayar satın alana veya bilgisayarla ilgili sorunu olan herkese yardım ettim bugüne kadar. Ancak şu an beynim durdu. Terzi kendi söküğünü dikemezmiş ya o misal..

- - - Mesaj Güncellendi - - -

Benim de başıma geldi ben vatandan almıştım geri iade aldılar.
 

brskyk

Doçent
Katılım
30 Eylül 2008
Mesajlar
842
Reaksiyon puanı
4
Puanları
18
Hemen iade et gün içinde götür hiç uğraşma gerekirse sert çık müdüre git.
 

karacaerc

Profesör
Katılım
14 Haziran 2009
Mesajlar
2,506
Reaksiyon puanı
18
Puanları
218
Bimeks neden sorunlu ürünleri piyasadan özellikle seçiyor gibi. Ben de 2 tane ürün almıştım 2si de bozuk çıkmıştı. Tuhaf... Bu arada ekran oynama sonucu nasıl kendini kapatır ki anlamış değilim? Garantin var boşver yakınsa git kafalarına vur...
 

Enis Kurtay

Asistan
Katılım
8 Eylül 2008
Mesajlar
204
Reaksiyon puanı
8
Puanları
18
[MENTION=150526]CMYK[/MENTION] daha yeni aldım, ne servisi. Sıkıysa desinler abi. Yemin ederim tüm sinirimi onlardan çıkarırım.

 

dragonus

Asistan
Katılım
6 Ağustos 2012
Mesajlar
466
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Hiç Ama Hiç Ellemeden Götür Üretim Arızası Servise Gönderseler 30 güne Gelir Gelsede Sorun 2-3 Ay Sonra Tekrarlanır Yada Başka Sorunlar Çıkar
 

oslun

Dekan
Katılım
2 Aralık 2008
Mesajlar
7,659
Reaksiyon puanı
33
Puanları
228
ayıplı ürün olduğu için para iadesi yaparlar veya yenisini verirler.. aldığın yere git, hakkını savun, gerekirse bağır çağır!

abi bu bozulmuş dersen alıp garantiye gönderirler.. iade'de diret veya birebir değişim iste.

yok olmaz derlerse, tüketici hemen hakem heyetine gidecem de.. eninde sonunda paranı iade ederler..
 

dragonus

Asistan
Katılım
6 Ağustos 2012
Mesajlar
466
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Aynen Çok Israr Ederler Değişim Olmaz Servise Göndericez Diye Sonra Müdür Gelir 2-3 Laf Söyle Onada Uğraş Biraz Değişim Yaparlar
 

Fearlees

Doçent
Katılım
2 Ekim 2011
Mesajlar
863
Reaksiyon puanı
1
Puanları
18
Hemen geri götür genelde 7 gün içinde sebep belirtmeden rahatça iade edilebiliyor diye biliyorum.
 

wasp071

Doçent
Katılım
25 Şubat 2012
Mesajlar
743
Reaksiyon puanı
1
Puanları
18
O nasıl iş öyle aga .Yarın git, aleti kafasında parçala müdürün."Hem dünya para veriyoruz ,hem rezilliğini cekiyoruz,dağıtırım uleenn burayı ,bizden bi bukadarda yerin altında var Heeeeyyyytt " de .Nazik ve kibarca... Eminim yardımcı olucaktır :D
Unutma nazik ve kibarca :devil:

@Enis Kurtay
 

ErwinSmith

Rektör
Emektar
Katılım
12 Mayıs 2013
Mesajlar
11,558
Reaksiyon puanı
344
Puanları
263
Rahat rahat iade edersin sıkıntı cikmaz rahat ol abim telefon almisti ölü pixel cikti 1 ay içinde farketti bunu da iade almak istemediler ama o inatla iade etti hem de 1.5 yilda etti ayrica teli de 1.5 yil kullandi yani turkiye de sartlar bilen icin tamamen tüketici odaklı
 

brskyk

Doçent
Katılım
30 Eylül 2008
Mesajlar
842
Reaksiyon puanı
4
Puanları
18
Atar yap iade et kardeşim o cihazdan hayır gelmez bence.
 

keyloger

Rektör
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
13,268
Reaksiyon puanı
237
Puanları
243
Hiç kendini sıkma, bimeksin bu konudaki yaklaşımı bildiğim kadarıyla 15 gün içinde ayıplı üründe 1e1 değişim imkanı. http://static.bimeks.com.tr/promotions/pdf/iade_politikasi_yeni.pdf

Bu şartları değişmemiştir diye düşünüyorum. Kıyameti koparmadan, yenisiyle değiştirebilirsin yani. Sonuçtan bizi de haberdar edersen seviniriz. Ben sürekli müşterileriyim şahsım adına. Çok şükür daha aramız bozulmadı. :)
 

Enis Kurtay

Asistan
Katılım
8 Eylül 2008
Mesajlar
204
Reaksiyon puanı
8
Puanları
18
Arkadaşlar, herkese tekrardan merhaba.
Bugün önce yaşananları anlatayım, sonra da yorumu sizlere bırakayım..

Sabah saat 9:30'da evden çıktık ve Bimeks'e 45 dakikalık yol sonrasında vardık. Doğrudan ödeme yaptığımız kasaya gittik, kadın tanıdı bizi. Durumu izah ettim, müdür yardımcısını çağırdı. Müdür yardımcısı, "Sorun nedir?" deyince ben de Youtube koyduğum ve sizlere izlettiğim videoyu gösterdim. Adam hemen personelin yanına gitti, dün bana "Şarj hakkında" konuşan adam bugün yoktu, o reyonun sorumlusu geldi. Ona da videoyu gösterdim. Ürüne tekrar bakmak için arızalı Laptopu'ma baktı ve gerekli işlemleri başlatıp, değişim yapmak istedi. Ancak stoklarında kalmamış aldığım ürün. Bu yüzden "İsterseniz salıyı bekleyin" dedi. Ben de "Uzun yoldan geliyorum, sıkılmaya başladım bu işten" dedim. Reyon sorumlusu da başka bilgisayarlara bakmamı önerdi. Bende diğer bilgisayarlara baktım, ancak o mağazada bütçeme en uygun bilgisayarı zaten dün seçmiştim ve daha 6 saat olmadan arızalanmıştı. Neyse benim ürünümden stokta olmayınca, başka bilgisayarların bütçemden daha yüksek olduğu durumunu adama izah ettim. Reyon görevlisi önce "düşündü, taşındı" sonra kız arkadaşımla biraz zorladık, "Paramızı alalım o zaman, başka yerden bakalım. Ayıplı ürün sonuçta" dedik. Reyon görevlisi müdürüne gitti, oradan da müdür yardımcısına. Reyon görevlisi tekrar geldi, ram, işlemci gibi özellikleri kapsayan başka bir bilgisayar gösterdi. Gösterdiği Asus ürünüydü. Ancak dün aldığım Dell 1504 lirayken, bu Asus 1749 liraydı. Dün aldığım DELL'den farkı, 250 GB HDD az olması, işlemci gHZ'in yüksek olması, ram mHZ yüksek olması ve ekran kartının Nvidia olmasıydı. Neyse reyon görevlisine bir kere daha durumu izah ettim, bütçeme en uygun buydu dedim. En sonunda Asus olan 1700'lük makinaya 110 lira kadar bir indirim uyguladılar. Arada az bir fark kalıyordu, ben de bu farka razı oldum ve satın aldım. Kısacası anlayışla karşıladılar, özür dilediler. Ellerinde dünkü aldığım ürün olmadığı için ben de bu ürünü tercih ettim. İnşallah sorun olmadan ve nazar değmeden kullanırım.


Durum böyle arkadaşlar, sizler ne düşünüyorsunuz?
 

eSa

Dekan
Katılım
5 Kasım 2011
Mesajlar
9,780
Reaksiyon puanı
352
Puanları
263
Hayırlısı olsun. Duruma göre en akıllıca olan yolu seçmişsiniz.
 

fortunasuper

Öğrenci
Katılım
4 Ekim 2008
Mesajlar
52
Reaksiyon puanı
0
Puanları
6
Bimeks,Vatan,Teknosa hiç birinden alışveriş yapmayacaksınız.Hele Bimeksin kapısının bile önünden geçmeyeceksiniz.ESKİDEN BÖYLE DEĞİLDİ.Teknosadan sorgusuz sualsiz aldığınız ürünü değiştirebiliyordunuz.7 ayrı karttan çekilen puanları ayrı ayrı kartlara iade ettirdiğimi bilirim ben. Sonra Vatan,Bimeks zart zurt çıktı,Teknosada onlara uydu,müşteri memnuniyetinin bir önemi kalmadı.önceden tıklımtıkış olan teknoloji centerler şimdi sinek avlıyor.
 

eSa

Dekan
Katılım
5 Kasım 2011
Mesajlar
9,780
Reaksiyon puanı
352
Puanları
263
Bimeks,Vatan,Teknosa hiç birinden alışveriş yapmayacaksınız.Hele Bimeksin kapısının bile önünden geçmeyeceksiniz.ESKİDEN BÖYLE DEĞİLDİ.Teknosadan sorgusuz sualsiz aldığınız ürünü değiştirebiliyordunuz.7 ayrı karttan çekilen puanları ayrı ayrı kartlara iade ettirdiğimi bilirim ben. Sonra Vatan,Bimeks zart zurt çıktı,Teknosada onlara uydu,müşteri memnuniyetinin bir önemi kalmadı.önceden tıklımtıkış olan teknoloji centerler şimdi sinek avlıyor.

Nereden alalım o zaman?
 

CMYK

Profesör
Katılım
11 Haziran 2011
Mesajlar
1,048
Reaksiyon puanı
7
Puanları
218
[MENTION=41566]Enis Kurtay[/MENTION] geçmiş olsun yeni aldığın ürünü iyi günlerde kullan.
 

Kuvvetmira

Profesör
Katılım
29 Nisan 2013
Mesajlar
2,462
Reaksiyon puanı
38
Puanları
228
Dell almışsın allahtan servisi ara anlat durumu yenisini verirler kafanı yorma

- - - Mesaj Güncellendi - - -

Dell almışsın allahtan servisi ara anlat durumu yenisini verirler kafanı yorma
 

sunelan

Doçent
Katılım
2 Nisan 2010
Mesajlar
546
Reaksiyon puanı
1
Puanları
18
Arkadaşlar, herkese tekrardan merhaba.
Bugün önce yaşananları anlatayım, sonra da yorumu sizlere bırakayım..

Sabah saat 9:30'da evden çıktık ve Bimeks'e 45 dakikalık yol sonrasında vardık. Doğrudan ödeme yaptığımız kasaya gittik, kadın tanıdı bizi. Durumu izah ettim, müdür yardımcısını çağırdı. Müdür yardımcısı, "Sorun nedir?" deyince ben de Youtube koyduğum ve sizlere izlettiğim videoyu gösterdim. Adam hemen personelin yanına gitti, dün bana "Şarj hakkında" konuşan adam bugün yoktu, o reyonun sorumlusu geldi. Ona da videoyu gösterdim. Ürüne tekrar bakmak için arızalı Laptopu'ma baktı ve gerekli işlemleri başlatıp, değişim yapmak istedi. Ancak stoklarında kalmamış aldığım ürün. Bu yüzden "İsterseniz salıyı bekleyin" dedi. Ben de "Uzun yoldan geliyorum, sıkılmaya başladım bu işten" dedim. Reyon sorumlusu da başka bilgisayarlara bakmamı önerdi. Bende diğer bilgisayarlara baktım, ancak o mağazada bütçeme en uygun bilgisayarı zaten dün seçmiştim ve daha 6 saat olmadan arızalanmıştı. Neyse benim ürünümden stokta olmayınca, başka bilgisayarların bütçemden daha yüksek olduğu durumunu adama izah ettim. Reyon görevlisi önce "düşündü, taşındı" sonra kız arkadaşımla biraz zorladık, "Paramızı alalım o zaman, başka yerden bakalım. Ayıplı ürün sonuçta" dedik. Reyon görevlisi müdürüne gitti, oradan da müdür yardımcısına. Reyon görevlisi tekrar geldi, ram, işlemci gibi özellikleri kapsayan başka bir bilgisayar gösterdi. Gösterdiği Asus ürünüydü. Ancak dün aldığım Dell 1504 lirayken, bu Asus 1749 liraydı. Dün aldığım DELL'den farkı, 250 GB HDD az olması, işlemci gHZ'in yüksek olması, ram mHZ yüksek olması ve ekran kartının Nvidia olmasıydı. Neyse reyon görevlisine bir kere daha durumu izah ettim, bütçeme en uygun buydu dedim. En sonunda Asus olan 1700'lük makinaya 110 lira kadar bir indirim uyguladılar. Arada az bir fark kalıyordu, ben de bu farka razı oldum ve satın aldım. Kısacası anlayışla karşıladılar, özür dilediler. Ellerinde dünkü aldığım ürün olmadığı için ben de bu ürünü tercih ettim. İnşallah sorun olmadan ve nazar değmeden kullanırım.


Durum böyle arkadaşlar, sizler ne düşünüyorsunuz?

koyduğun videoyuda kaldır bence.
 

wolkhy1903

Profesör
Katılım
6 Haziran 2008
Mesajlar
2,379
Reaksiyon puanı
79
Puanları
228
kesinlikle düşünmeden geri iade et paranı al....bir daha da alışveriş yapma bimeksten...benim huyum bu...
 

keyloger

Rektör
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
13,268
Reaksiyon puanı
237
Puanları
243
Arkadaşlar, herkese tekrardan merhaba.
Bugün önce yaşananları anlatayım, sonra da yorumu sizlere bırakayım..

Sabah saat 9:30'da evden çıktık ve Bimeks'e 45 dakikalık yol sonrasında vardık. Doğrudan ödeme yaptığımız kasaya gittik, kadın tanıdı bizi. Durumu izah ettim, müdür yardımcısını çağırdı. Müdür yardımcısı, "Sorun nedir?" deyince ben de Youtube koyduğum ve sizlere izlettiğim videoyu gösterdim. Adam hemen personelin yanına gitti, dün bana "Şarj hakkında" konuşan adam bugün yoktu, o reyonun sorumlusu geldi. Ona da videoyu gösterdim. Ürüne tekrar bakmak için arızalı Laptopu'ma baktı ve gerekli işlemleri başlatıp, değişim yapmak istedi. Ancak stoklarında kalmamış aldığım ürün. Bu yüzden "İsterseniz salıyı bekleyin" dedi. Ben de "Uzun yoldan geliyorum, sıkılmaya başladım bu işten" dedim. Reyon sorumlusu da başka bilgisayarlara bakmamı önerdi. Bende diğer bilgisayarlara baktım, ancak o mağazada bütçeme en uygun bilgisayarı zaten dün seçmiştim ve daha 6 saat olmadan arızalanmıştı. Neyse benim ürünümden stokta olmayınca, başka bilgisayarların bütçemden daha yüksek olduğu durumunu adama izah ettim. Reyon görevlisi önce "düşündü, taşındı" sonra kız arkadaşımla biraz zorladık, "Paramızı alalım o zaman, başka yerden bakalım. Ayıplı ürün sonuçta" dedik. Reyon görevlisi müdürüne gitti, oradan da müdür yardımcısına. Reyon görevlisi tekrar geldi, ram, işlemci gibi özellikleri kapsayan başka bir bilgisayar gösterdi. Gösterdiği Asus ürünüydü. Ancak dün aldığım Dell 1504 lirayken, bu Asus 1749 liraydı. Dün aldığım DELL'den farkı, 250 GB HDD az olması, işlemci gHZ'in yüksek olması, ram mHZ yüksek olması ve ekran kartının Nvidia olmasıydı. Neyse reyon görevlisine bir kere daha durumu izah ettim, bütçeme en uygun buydu dedim. En sonunda Asus olan 1700'lük makinaya 110 lira kadar bir indirim uyguladılar. Arada az bir fark kalıyordu, ben de bu farka razı oldum ve satın aldım. Kısacası anlayışla karşıladılar, özür dilediler. Ellerinde dünkü aldığım ürün olmadığı için ben de bu ürünü tercih ettim. İnşallah sorun olmadan ve nazar değmeden kullanırım.


Durum böyle arkadaşlar, sizler ne düşünüyorsunuz?

Sen memnunsan, ellerinden geleni yapmış gibi gozukuyorlar. :) aynı üründe ısrarcı olsaydın büyük ihtimalle sana kargoyla ulastirmayi da teklif edebilirlerdi :)
 

Ferdi Akyüz

Öğrenci
Katılım
24 Mart 2013
Mesajlar
59
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Benimde basima benzer bi olay gelmisti bilgisayari aldiktan sonra bir kac gun sonra farkkettim klavyede bazi tuslar calismiyordu. Vatandan almistim urun degisimi oldu fakat ellerinde bnm bilgisayardan yoktu bnde lenovo aldim iki yildir canavar gibi kullaniyorum:)
 

fatih09

Asistan
Katılım
21 Aralık 2012
Mesajlar
229
Reaksiyon puanı
1
Puanları
18
Bimeks,Vatan,Teknosa hiç birinden alışveriş yapmayacaksınız.Hele Bimeksin kapısının bile önünden geçmeyeceksiniz.ESKİDEN BÖYLE DEĞİLDİ.Teknosadan sorgusuz sualsiz aldığınız ürünü değiştirebiliyordunuz.7 ayrı karttan çekilen puanları ayrı ayrı kartlara iade ettirdiğimi bilirim ben. Sonra Vatan,Bimeks zart zurt çıktı,Teknosada onlara uydu,müşteri memnuniyetinin bir önemi kalmadı.önceden tıklımtıkış olan teknoloji centerler şimdi sinek avlıyor.

aynen hacı nerden alcaz o zman ben teknosa vatan bilgisayar bide bimeks biliyordum arkadaş bimeksten alıp 6saat sonra arızalandığıu için bimeksten almıcam sende teknosa ve vatanda kötü diyorsun nerden alacağım
 

endiresli

Öğrenci
Katılım
3 Mayıs 2007
Mesajlar
85
Reaksiyon puanı
0
Puanları
6
Merhaba dostlar.
Şu an acayip sinirli ve "Bimeks"e küfür etmekle meşgulüm.

Yaklaşım 6 saat önce Bimeks'ten laptop aldım (Dell Inspiron 5521-g31w81c).
Oradaki yetkili, seçtiğim bilgisayarın bulunduğu aşağı tezgahtan hiç açılmamış bir Laptop çıkardı. Bende her ihtimale karşı orada açtırdım, denemek istedim. Bataryasını taktığımızda hiç açılmadı. Hatta oradaki yetkili "Bunlar az bile olsa şarjlıdır" dedi ve bu Laptop'un teşhir ürünündeki bataryasını çıkardı, benim kutudan çıkan alacağım makineye taktı. Sorunsuzca çalıştı. Ben de "Herhalde şarjı yoktur, o yüzden çalışmadı" diye düşündüm ki adam da öyle dedi. Sonra benim kutudan çıkan şarjı bana verdi, o da teşhir ürününden söktüğü bataryayı aldığı yere geri koydu.

Bilgisayarı satın aldıktan sonra stüdyo çalışmamız vardı oraya gittim. 1 Saat önce eve geldim. Bilgisayarı kutusundan çıkardım ve doğrudan şarja koydum. Şarja koyunca bilgisayar çalıştı, dosyalarımı atmaya bile başladım. Bu esnada şarj aletine bakayım derken, ekranı farkına olmadan dokundum ve bilgisayar kapandı. Allah allah dedim.

Neyse bilgisayarın şarjı %100 olunca çıkardım ve koltuğa geçeyim dedim. İşte her şeyi bu anda anladım. Birden kapandı makine. Acaba batarya falan mı dedim, şarj aletini takarak çalıştırmak istedim. Sonra fark ettim ki "Ekranı azcık oynatınca" ekran gidip geliyor. Hatta kendini kapatıyor, sanki bekleme konumuna alırmış gibi sonra tekrar çalışıyor. Ancak ben ekranı oynatınca oluyor bunlar.

Sizce ne yapmalıyım, bir akıl verin dostlar.
Bir yazılım geliştirici olarak her bilgisayar satın alana veya bilgisayarla ilgili sorunu olan herkese yardım ettim bugüne kadar. Ancak şu an beynim durdu. Terzi kendi söküğünü dikemezmiş ya o misal..
kusura bakmayın ama ben büyük avm lerden alınan ürünlerden çıkan sorunlar için hiç üzülemiyorum hatta iyi olmuş diyorum.

kendine en yakın esnaftan alsaydın sorunların için daha kolay tek. destek alırdın sayılamayacak kadar avantajlı çıkardın ama her ne hikmetse yabancı ortaklı avm ler ülke esnafına büyük zarar vermiştir.
ben esenlerde esnafım adam gidiyor büyük avm lerden ürününü alıyor işi düştügü zaman geliyor "komşuuuu" diye söze başlıyor ve sorunun hallettikten sonra teşekkürle borcunu ödemek istiyor. aldıgı fiyatı görüyorum bizim sazış fiyatımızdan daha fazla.
e ben sana satış yapamıycam teknik servisi teşekkür karşılgı yapacam, ben zıkkımın kökünümü yiyecem diye sitemde bulunuyorum bazen. ama siz siz olun alış verişinizi komşularınızdan yapın.
 
Üst